Dit lijstje was er nog niet volgens mij. Ik heb eergisteren positief getest op 13 dpo. En zoals het nu lijkt uitgerekend op 17 augustus. Wie sluit zich aan? 😁
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ -16 augustus -17 augustus ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje -18 augustus -19 augustus -20 augustus -21 augustus -22 augustus -23 augustus -24 augustus -25 augustus -26 augustus -27 augustus -28 augustus -29 augustus -30 augustus -31 augustus Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Afspraken ♡
Goedemorgen ik sluit me graag aan! gister een vage lijn op de test, vanmorgen al een stuk duidelijker nod is morgen. uitgerekende datum zal nu zijn 19 aug!
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ -16 augustus -17 augustus ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje -18 augustus -19 augustus Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje -20 augustus -21 augustus -22 augustus -23 augustus -24 augustus -25 augustus -26 augustus -27 augustus -28 augustus -29 augustus -30 augustus -31 augustus Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Afspraken ♡[/QUOTE]
Ja zeker spannend, jullie ook gefeliciteerd. Idd eerste kindje, vind vooral zo spannende omdat ik nie echt wat voel. ja mn borsten zijn bij vlagen wat pijnlijk maar nog nie zo als ik had verwacht te voelen. Had eigenlijk het idee een witte test te gaan krijgen gister, was er zo rustig onder. Ook geen drang om te testen ofzo. Mijn man gelooft het dan ook nog niet, die doet het niet voor een streepje die nog niet zo duidelijk is als de controlestreep morgenvroeg maar een digitale cb test, dan kun je niet twijfelen hihi
Vreemd he 😉 Ik voel ook nog weinig hoor, zo nu en dan wat krampjes. Ik testte afgelopen maandag nog negatief, en dinsdag op m'n nod positief.
Love schat, je mag mij er ook op zetten op 22 aug. 😉 We kennen elkaar al van onze gezellige NOD lijst! Met een positieve instelling ga ik hier gewoon mee kletsen. Je weet nooit van te voren hoe t gaat verlopen, maar we gaan gewoon van t beste uit vind je ook niet!
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ -16 augustus -17 augustus ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje -18 augustus -19 augustus ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje -20 augustus ♡ Vaya2014 - ? Jaar - 1e kindje -21 augustus -22 augustus ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje -23 augustus -24 augustus -25 augustus -26 augustus -27 augustus -28 augustus -29 augustus -30 augustus -31 augustus Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Afspraken ♡
Oh wat zie ik Maani? Proficiat meid. We kennen elkaar van in het juli-groepje en ik ben ontzettend blij voor jou dat het zo snel weer raak is!
Dankjewel lieverd! Ik vind t nog onwijs spannend hoor. Durf na m'n miskramen er bijna niet in te geloven. Soort zelfbescherming denk ik! Hoe is t met jou?
Maani spannend zeg, voor jou nog wel meer dan voor mij denk ik... Vaya ook welkom en voorzichtig gefeliciteerd. get ik heb het gevoel dat ik t graag wil delen en vertellen, maar wil dat nog lang niet... wil eerst meer duidelijkheid en iets gezien hebben.. mijn moeder zei van de week tegen me: rianne jij weet het met kerst... krijgt ze nog gelijk ook... zou ze wat gezien hebben aan me? Even vraagje: wanneer bellen jullie de VK? Moet je ook de huisarts bellen?
Huisarts hoef je niet te bellen, alleen een afspraak bij je verloskundige is genoeg. Ik kan mij online aanmelden en dat ga ik begin volgende week doen.
Dank je wel! ik heb mijn banner aangepast. we gaan gewoon met goede hoop verder! vanmiddag nog een testje wagen. Als het allemaal goed gaat bellen we volgende week de VK denk ik. Wat leuk dat we ook met meiden van het NOD forum zijn toch al een beetje bekenden. Ik vroeg het net in het NOD forum ook, gister was ik bij mijn paard geweest en moest beetje zwaar tillen, daarna best wel krampen gehad. Nu nergens meer last van behalve het gevoel alsof mijn buik nu al groeit kennen jullie dat? of is het toeval geweest?
Vaya dat kan hoor. In de beginfase sowieso uit kijken met tillen!! En die krampen heb ik in t begin bij alle zwangerschappen gehad. Er is van alles gaande daar in je buikie. Dus dat kan je nog wel vaker gaan voelen. 😉 En rietje, t is zeker spannend! 😁 ik denk dat t voor ons allen spannend is. Maar miskramen maken je wel onzeker ja. Komt goed! 😘 Gefeliciteerd dames! Dat we maar mogen genieten van een mooie gezonde zwangerschap!
dank je wel Maani, doe ik beetje voorzichtig komende dagen ik heb hem maar aangepast. kan m altijd weer terug zetten mocht t toch mis gaan. snap het wel hoor maani, het voelt ineens alsof je eraan toegeeft.