Hoi meiden, Hier vannacht weer vaak wakker geweest, pff ben versleten nu. Ook last van opgezette darmen idd. Gisteravond kip kerrie gegeten die is nog nooit zo lekker geweest haha kon heel de pan wel opeten. (niet gedaan hoor).
Kan me nog herinneren dat ik het eigenlijk alleen in het begin even heb gehad.. maar een paar keer gebeurd bij mij, in ieder geval voor 12 weken! Daarna geen last meer gehad.. Nee, ik kon het echt niet vergelijken met harde buiken.. dat voel je in je hele buik.. gewoon dattie zo strak staat dat het net een voetbal is.. Dit zijn echte steken die even aanhouden en dan rustig wegtrekken.. Oh en ik heb maandag een afspraak met moeders voor moeders Bij mn eerste niet gedaan dus ben benieuwd!
Goed van moeders voor moeders! Ik heb bij m'n eerste meegedaan maar toch besloten om nu niet te doen.
Hallo dames. Ik wil me ook graag aanmelden hier. Vanmorgen een positieve test gehad. Ik ben 33 jaar en zwanger van de 2e. Heb 3 maanden geleden een MA gehad, dat was wel even een heftige periode. Gelukkig ben ik snel weer zwanger geraakt maar ik zal me toch ongerust blijven voelen tot ik de 12 weken echo gehad heb vrees ik. O ja, ik zou nu op 9 juni uitgerekend zijn.
Ik doe ook niet mee.. Ook al word het hier discreet opgehaald toch zal het opvallen omdat er in onze "straat" weinig mensen wonen
Iertje: Jeetje zeg wat moet jij een geduld hebben voor de eerste echo. Ik vind met 12 weken wel heel lang. Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 8 en 10 weken ook al een echo gehad. Lieflief: Hoe gaat het nu met je? Hoop echt voor je dat het niet doorzet. MvM: Ik heb mij wel opgegeven. Kan mij niets schelen of mensen het gaan zien of niet. Wij wonen in een dorp in een straatje waar alleen de bewoners wonen. Ik weet ook dat ze in een normale auto zonder reclame komen en de 2 flessen die je krijgt zitten in een plastic tas zonder opdruk. Ik vind het gewoon iets moois om vrouwen te helpen die ook graag zwanger zouden willen worden. En als ik daar als gelukkige zwangere daar aan bij kan dragen doe ik dat graag Ik vind het wel weer leuk om te lezen hoe de onzekerheid bij iedereen speelt. Ik moet zeggen dat ik nu rustiger ben dan bij mijn eerste zwangerschap. Daarnaast heb ik (gelukkig) nooit een mk gehad. Ik las iets over orgasme etc maar naast dat je zelf niet prettig voelt moet je ook rekening houden dat je partner het straks eng kan vinden om seks te hebben. Redelijk wat mannen denken dat ze de baby gaan raken en nee dat is niet zo. Hier: Hier gaat het wel lekker. Vannacht slaapdienst gehad en dus laat op bed (23uur) en 6uur stond ik alweer naast de eerste bewoner om aan te kleden en te wassen. Ik werk in de gehandicaptenzorg. Volwassen mensen met babyniveau. Ik merk wel dat ik smiddags even moet bijtanken, maar ja dat is standaard na een slaapdienst. Het snachts wakker worden herken ik ook. Daar heb ik nu ook weer last van. Maar ik weet ook dat dat zo weer over kan zijn en dat kwam bij de vorige zwangerschap aan het einde weer terug. Werd ik 5 a 6uur wakker en moest ik om 8uur weer een uurtje slapen. Ik heb vandaag wel wat last van mijn middenrif. Net onder mijn bosten een soort spierpijn achtig iets. Verder iedereen natuurlijk gefeliciteerd!! En super mooie testen. die van MvM die knallen ook lekker!!
oja en bij MvM moeten wij het zelf wegbrengen elke week in een verzamelbak, dus komen geen mensen elke week aan de deur. Dit omdat ik niet in een grote stad woon. Dus het wordt niet altijd opgehaald.
Hier lijkthet goed te gaan. Geen bloedverlies meer gehad en test was duidelijk verder opgelopen. Ik hoop dat ik snel weer wat vertrouwen terug vind.
Ja al snap ik ook wel dat dat nog heel moeilijk wordt. Waren de andere mk voor 12 weken? Fijn dat het bloeden iig gestopt is en zolang de krampen nu ook wegblijven, blijven we heel hard duimen!!
Bij onze verloskundigen praktijk was de eerste echo altijd met 10 weken, daarna pas met 20 weken. Ze hoorden van veel vrouwen dat ze tot 10 weken wachten toch wel lang vonden en hebben daarom zelf besloten om het anders te doen. Nu krijg je op 8 weken al een echo en daarna op 12 weken. Dus dat scheelt echt per verloskundige of praktijk wanneer ze de eerste echo doen
Hallo allemaal, Dat van die onzekerheid snap ik heel goed. Ben zelf bij tijd en wijle ook erg onzeker. En alle vragen die Iertje eerder had opgenoemd spoken ook bij mij door mijn hoofd. Heb ik weer steken, ben ik weer bang dat ik begin te vloeien. Voel ik me 'nattig' van onderen, ga ik direct naar de wc om te checken of ik geen bloed verlies. Soms vind ik mezelf best vermoeiend... En ga morgen ook weer testen halen om te kijken of ze verder oplopen... Bij de vk waarop ik nu aangewezen ben (hebben er hier maar 1) schijn je met 10 weken de eerste echo te hebben. Wij wonen niet meer in hetzelfde gebied als bij de vorige zwangerschappen. Ik ga woensdag tijdens het telefonisch spreekuur bellen voor de eerste afspraken. Ik ben niet heel vaak wakker 's nachts maar slaap wel heel licht. En ik kan 's ochtends weer mijn bed uit komen, en dat was lang geleden sliep altijd zo diep dat wakker worden een crime was. Hier de kids op bed, manlief ziek op bed en zelf even met de voetjes omhoog op de bank. Heb 3 dagen weekend en ben daar wel aan toe
Hai dames! Mag ik ook mee kletsen? 26 jaar en zwanger van een 2 wondertje! Volgens mijn berekeningen 9 juni uitgerekend en 23 okt eerste echo! Gefeliciteerd alle andere dames!!
Ik laat de flessen van moeders voor moederschap ophalen bij een alternatief adres dus dat is ook nog een optie. Vroege echo hoef ik niet te betalen, is hier het standaardbeleid. Hoewel, de echo in het ziekenhuis hoort nog bij de afronding van mijn behandeling
lief lief hoe gaat het nu ?? nou meiden ik ga morgen naar de jonge ouders beurs met me dochter ff mama dochter dag en manlief zoon dag ik spuug en kokhals niet meer wel veel plassen zal zo even me afspraak verzetten heb hem 22 oktober al
1. juni - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje 2. juni 3. juni - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje - Nursie31, ? jaar, tweede kindje - josephinevh, 29 jaar, tweede kindje 4. juni 5. juni - Happy ikke, ? jaar, tweede kindje 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje - Mjet14, 27 jaar, derde kindje - Cjkm, 27 jaar, tweede kindje - Prins03, 27 jaar, tweede kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje - Veenbaas, ? jaar, eerste kindje 8. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje - Pipperdepip, 26 jaar, derde kindje 9. juni - Ddtje, 28 jaar, eerste kindje - Pompeloesje, 32 jaar, derde kindje - Teunie86, 29 jaar, tweede kindje mamascorpio imrw 10. juni 11. juni - Ongeduldig26 12. juni shedevil 13. juni 14. juni 15. juni Afspraken: 12 oktober MarLin1305 eerste echo 14 oktober Cjkm eerste echo 19 oktober Veenbaas eerste echo 20 oktober Iertje intake vk Lielief 1e echo Pompeloesje afspraak gyn 21 oktober Annebeth eerste echo 22 oktober Ddtje eerste echo nursie31 eerste echo priscilla1987 intake en eerste echo 23 oktober josephinevh eerste echo imrw eerste echo 26 oktober Annebeth intake vk Prins03 eerste echo (8wkn) 28 oktober kimmy89 intake vk 2 november Iertje eerste echo (9wkn) 4 november Lieflief intake vk
Even een vraagje. Als je heel vroeg een echo hebt dan is hij altijd inwendig ? Omdat het anders niet is te zien ?