Dat is wel wat ik heb gelezen. Ik heb heel vaak inwendige echo's gehad (echt tientallen keren) ivm mijn ovulatie inductie behandeling, en het valt echt ontzettend mee
Ik krijg sowieso inwendig ivm mijn overgewicht. Ik weet niet of bij slanke dames ook per definitie is. Ligt ook aan het aantal weken. Bij 8 weken doen ze het vaak wel. 10 weken al bijna niet meer. En ik heb al moeite om een tampon erin te krijgen maar echt waar dat inwendige geval plopte er zo in. Dus maak je daar geen zorgen over.
Nee het enige wat je zelf moet betalen is de extra echo's. De geslachtecho als je dus voor je 20 wekenecho het geslacht wil weten en rond de 25 weken de 3d pret echo. Maar dit is ook geen echo die door je vk wordt gedaan. Ik kreeg net een mail over de 9-mnd beurs! Haha dan gaat het wel kriebelen. Tegen die tijd zijn we februari dus 5 mnd zwanger! Heerlijk om daar dan weer te mogen snuffelen. Tenminste vind ik hihi
Zo leuk, dan is het al echt te zien! Ik ben nog nooit naar die beurs geweest, maar ik wil er heel graag heen en neem ook wat vriendinnen mee. Overigens, mijn beste vriendin is al 1,5 jaar aan het proberen, en is misschien ook zwanger! Als ze dat is, dan schelen we maar 6 dagen. Dat zou echt zo bizar zijn he? Ze is nu 2 dagen over tijd, maar heeft al vaker gehad dat ze dan helaas toch niet zwanger was. Lijkt het jullie leuk om evt te meeten op de 9 maanden beurs?
Ik geloof er weer in. Sinds dat ene toiletbezoek geen bloed of bruin meer gezien. Afscheiding zag er schoon uit en ook de test van vanmorgen is mooi! Net echt even een vreugdedansje gedaan. Ik roep het hier gewoon ook nog een keer:IK BEN (nog steeds) ZWANGER!!!! Ik ben al anderhalf uur wakker en ben er maar uit gegaan en lig nu beneden op de bank. Ik hoop wel dat dit nog bijtrekt, haha.
Annebeth zou leuk zijn om met je vriendin zwanger te zijn. Een van mijn beste vriendinnen is nu 18 weken zwanger. We hebben er wel over gehad beiden tegelijk zwanger te zijn. Zij heeft er nu 3 jaar over gedaan en met ICSI zwanger geworden. Het is wel heel bijzonder dat we nu samen zwanger mogen
Over uitwendige of inwendige echo, hangt af van de kwaliteit van apparatuur. Bij mij gaan ze met 7 weken wel eerst uitwendig proberen en anders inwendig. Inwendige echo's zijn niet eng. Het klinkt erger dan dat het is.
Hey dames, @lieflief blij dat het bloed weg is hier eerste echo op 7 weken maar ik ben van België dus lopen standaard bij de gyn. nog 17 dagen wachten Dames met meerdere kindjes : hoe verliep jullie vorige zwangerschappen? En hebben jullie nu ook al bandenpijn?
3x waker geweest.. Mijn teststreep en controlestreep op die vam de action zijn net zo donker.. Voor de vakantie nog een CB digital en fingers crossed voor een 3+
Pompeloesje, dit is mijn 2e kindje en bij de zs van zl had ik weinig kwalen in het begin, vooral hondsmoe. Bij die zs had ik met 8 weken al positiekleding aan en iedereen zei dat gaat nog wel weg, omdat het darmen zijn, het is nooit minder geworden. Wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe het nu zal gaan. Als ik het nu al 's avonds zie.... Bij zl had ik vanaf het begin het gevoel dat het een jongen was en nu heb ik dat niet, maar ook niet het gevoel dat het een meisje is. Ik heb er geen gevoel bij, zeg maar. Ik had bij zl vanaf het begin bandenpijn en dat vond ik heel eng. Nu heb ik daar weinig last van, heel af en toe.
Annebeth, hoe heb jij je banner erin gekregen? Ik heb de site gevonden waar dat mee kan, maar ik krijg het niet voor elkaar om dat in mijn handtekening te krijgen. Ik heb van alles geprobeerd. Op verschillende manieren de code erin gezet, maar hij blijft foutmeldingen geven.
Annebeth wat leuk van jou en je vriendin! Vriendin van mij is ook zwanger en praktisch tegelijk uitgerekend, er zullen hooguit een paar daagjes tussen zitten. Zo gaaf!!!!! Kimmy89 wat balen. Toen ik zwanger was van de eerste , kreeg ik ook pas met 12 weken de eerste echo. Nu bij de nieuwe praktijk (ben verhuist) al met 8/9 weken en weer met 12 weken, 20 weken, 30 weken en 35/38 weken. Vond zelf 12 weken ook veel te lang.. 😓 Pompelmoesje, ook je derde kindje? Wat leuk! Onze jongste is ook van 2012, die zal net naar school gaan als de baby wordt geboren. Vorige zwangerschappen verliepen eigenlijk perfect. Wat misselijk tot de 18e week maar niet extreem. Waar ik vooral veel last van had, was de extreme moeheid en daar had ik gister al wat kast van. Bandenpijn wel , maar ook niks extreems. Rond de 20e week bij nr 2 ben ik halve dagen gaan werken ivm bekkenpijn. Werk in de kinderopvang, dus tillen etc werd me echt teveel. Bij beide bevallingen ben teveel bloed verloren. Bij de eerste 1,5> en bij de tweede 2,5 liter. Ben toen thuis bevallen maar met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd . Mag dit keer dus ook niet thuis bevallen.
Banner kun je de bb code kopiëren en plakken in je handtekening. Maar het kan ook zijn dat je al teveel in je handtekening hebt staan lieflief, want je mag maar een bepaalt aantal tekens gebruiken.
Yeah ik kom ook gezellig kletsen!! Lieflief de opzetter van de groep, das grappig, zien we elkaar weer na alle NOD spanning Ik ben 31 en zwanger van de derde! 10 juni uitgerekend
Hier vorige keer ook met 8 weken al een echo gehad, maar niet inwendig. Dat doen ze vaak alleen als je niet precies weet hoe lang je zwanger bent. Maar dan nog proberen ze vaak eerst een uitwendige echo en als daar nog niks op te zien is een inwendige (bij mijn vk tenminste) Bandenpijn heb ik bij mijn dochter alleen een beetje tegen het eind gehad. Had wel al vrij snel rugklachten. Ben daar ook voor bij de physio geweest. Misselijkheid was toen echt minimaal. Wel af en toe last van m'n darmen gehad. Obstipatie en winderigheid. Voor de rest een perfecte zwangerschap.
Lieflief, ik heb de bannercode gekopieerd en in m'n handtekening geplaatst En dan de wijziging opgeslagen. Helpt deze info iets? Want het klinkt als wat jij ook hebt gedaan... Misschien als je verder de handtekening helemaal leeg laat in eerste instantie? Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een avatar :S Fijn trouwens dat het loos alarm lijkt te zijn! Helaas is mijn vriendin niet zwanger. Ik heb wel met haar te doen :S