Ja, zo denk ik er dus ook over. Stel je voor de kans is idd heel hoog 1 op 2 ofzo en je haalt het weg en blijkt gezond te zijn achteraf. Nou ik weet niet of ik het mezelf ooit zou kunnen vergeven... Vooral met een miskraam verleden, misschien sta je er dan toch anders tegenover? Of je laat het weghalen en kan daarna misschien nooit meer zwanger worden ofzo? Pfff ik moet er niet aan denken! Maarja, iedereen heeft zijn eigen (vrije) keuze daarin en redenen ervoor .
Ja ik heb het er gisteren ook nog even met de vk over gehad en heb toch wel een naar onderbuik gevoel erbij dus ik heb ook gezegd dat ik van de nekplooimeting afzie. Om dezelfde reden die jullie nu benoemen
Ieder z'n keuze inderdaad! Ik ga nipt doen als er een hoog percentage uit zou komen! Bij nipt is het trouwens 99%zeker.
Welkom blues! Ik doe ook geen nekplooimeting. Ik heb er met mijn vriend over gehad..en wat komt dat komt. Veel plezier aleeyah! Allemaal mooie echo's gezien. Fijn te horen dat het op een aantal kwaaltjes na, toch wel goed gaat met iedereen.
Ja lieflief gezellig! Nipt is indd 97% zeker, mocht er een positieve uitslag komen heb je nog recht op vervolgonderzoek als vruchtwaterpunctie of vlokkentest, hierbij 100% zekerheid. Wij hebben 30 nov vlokkentest ivm dragerschap van een chromosoomafwijking bij mijn man, zelf heeft hij er dus geen last van. Mocht deze positief zijn laten we de zwangerschap afbreken aangezien wij dan een kindje zouden krijgen wat mentaal en fysiek niet in orde zal zijn.
Wij doen de testen ook niet. Bij de andere kindjes ook niet gedaan. Het komt bij ons in de familie niet voor en ik ben jong dus ook al een lagere kans.
Hoezo een kind weg laten halen als het down heeft... Schrik ervan.... Ik zou er niet over moeten denken om een kindje weg te laten halen. Het idee al. Het is ons kindje en is al perfect omdat het van ons is.
Ik bedoelde m'n reactie niet op die van jou hoor. Snap als je echt een ziek kindje zal krijgen en het een plantje zal zijn dat je het overweegt om af te breken. Maar met down kan ik me gewoon niks bij voorstellen. Je weet ook niet of je kind later verstandelijk nog beperking krijgt. Autisme bijvoorbeeld zie je niet in een test.... Nou ja ieder z'n mening.... Maar vibd dat een zwangerschap afbreken te makkelijk kan in Nederland...
Dames, Wil iemand mij verplaatsen van 12 juni naar 13 juni. En op 23 december hebben we geslachtsbepaling. Fijne dag
�� 1 t/m 15 juni 2016 mama's �� 29 mei ♡ Dream83 - 32 jaar - tweede kindje 31 mei ♡ justthe3ofus - 31 jaar - tweede kindje 2 juni ♡ kassie - 33 jaar - tweede kindje 3 juni ♡ annebeth - 28 jaar - eerste kindje babygdjie - ? Jaar - eerste kindje ♡ disneymama88 - 27 jaar - tweede kindje 5 juni mopsje85 - 29 jaar - tweede kindje sane26 - 26 jaar - eerste kindje ♡ iertje - 25 jaar - eerste kindje ♡ theemuts02 - 26 jaar - derde kindje 6 juni ♡ kimmy89 - 26 jaar - eerste kindje ♡ cjkm - 27 jaar - eerste kindje ♡♡ prins03 - 27 jaar - tweede & derde kindje ♡ Leintje123 - 21 jaar - eerste kindje 7 juni ♡ lieflief - 31 jaar - tweede kindje ♡ Happy ikke - 30 jaar - tweede kindje ♡ mausje84 - 31 jaar - tweede kindje 8 juni pipperdepip - 26 jaar - derde kindje ♡ nursie31 - 35 jaar - tweede kindje ♡ ddtje - 28 jaar - eerste kindje ♡ Bloezem - 31 jaar - derde kindje 9 juni ♡ pompeloesje - 32 jaar - derde kindje mamascorpio - 33 jaar - tweede kindje irma - 26 jaar - tweede kindje ♡ veenbaas - 24 jaar,- eerste kindje ♡ Daanvld - 28 jaar - eerste kindje Iheijmans - ? - ? ♡ priscilla1987 - 27 jaar - derde kindje 10 juni ♡ Josephine - 29 jaar - tweede kindje 11 juni ♡ lotje1986 - 29 jaar - tweede kindje 12 juni ♡ shedevil - 34 jaar - derde kindje ♡ pinnelin - 29 jaar - tweede kindje ♡ mellebel - 27 jaar - tweede kindje 14 juni divergirl1986 - 29 jaar - eerste kindje 15 juni ♡ sweetbaby2016 - 26 jaar - tweede kindje Little heart - 29 jaar - tweede kindje ♡ Aleeyah - 27 jaar - eerste kindje 16 juni ♡ JaJo - 28 jaar - eerste kindje 17 juni ♡ typfoud - 23 jaar - derde kindje Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) �� Afspraken �� 19 november | 15:30 | Aleeyah | termijnecho + intake vk 20 november | josephinevh | termijnecho 24 november | 10:45 | disneymama88 | afspraak vk 24 november | 14:00 | Iertje | 12 weken echo eigen verzoek 24 november | 19:40 | Iertje | afspraak vk 24 november | Lotje1986 | termijnecho & controle 24 november | Ddtje | afspraak gyn 24 november | sweetlove80 | echo nekplooimeting 25 november | 11:00 | Theemuts02 | intake vk 25 november | 15:00 | veenbaas | echo 26 november | 18:30 | happy ikke | termijnecho 26 november | Mausje84 | combinatietest 27 november | Veenbaas | nekplooimeting 30 november | 10:00 | disneymama88 | geslachtsbepaling 30 november | 14:50 | typfoud | controle vk 30 november | 15:10 | typfoud | termijnecho 30 november | iheijmans | termijnecho 30 november | justthe3ofus | controle vk 1 december | 13:00 | Sweetbaby2016 | intake vk 1 december | pompeloesje | nekplooimeting 2 december | iheijmans | controle vk 2 december | Dream83 | controle gyn 2 december | justthe3ofus | geslachtsbepaling 3 december | 19:00 | Mellebel | controle vk 9 december | disneymama88 | controle zh 10 december | 16.00 | Bloezem | Central Pregnancy + controle 14 december | 10:30 priscilla1987 controle gyn 15 december | 9:30 | jajo | controle gyn 18 december | 16:30 | jajo | geslachtsbepaling 18 december | 17:45 | typfoud | geslachtsbepaling 18 december | 19:30 | Bloezem | geslachtsbepaling 23 december | 11:00 | Sweetbaby2016 | geslachtsbepaling 30 december |15.30u| | Mellebel | geslachtsbepaling 27 januari | 16.00u | Mellebel | 20 weken echo ⭐ sterretjes ⭐ vita rose mjet14 meijtje Roosje24 Bolliewollie Teunie86
Ze kijken niet alleen naar down, misschien gaat het ook te makkelijk! Maar het is niet het idee om het dan weg te halen meer dat je eventueel voorbereid zou zijn! Is ook een reden!
Wij doen geen nipt of combi. Ik moet altijd denken aan een patient van mij. Die was zwanger en de dokters zeiden te hele zwangerschap dat ze een zeer zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapt kindje zouden krijgen. Alles aangepast en heel de tijd in angst geleefd. Totaal niet genoten van de zwangerschap. Ze bevalt en het kindje is alleen doof. Verder helemaal niets aan de hand, enkel doof. Ik denk altijd: als ik dat kindje toch weg zou hebben laten halen....
Helemaal mee eens! Ik zou het natuurlijk heel erg vinden als mijn kindje down heeft.. maar het is zeker welkom! Anders moet je helemaal niet aan kinderen beginnen denk ik.. het kan van alles mankeren..
Damessss! Hier weer een goede echo gehad gelukkig! Ben weer 4 dagen vooruit gezet. Het was alleen geen termijnecho zoals ik dacht maarja, ik mag over 2 weken weer terugkomen daarvoor ook niet erg toch . De kleine was zo aan het bewegen echt heel leuk om te zien! Flink met de benen schoppen en zelfs 1 x gezwaaid haha. Ben weer helemaal blij!
Mooie echo en alleen maar fijn dat je over twee weekjes weer mag . Ik heb morgen de termijnecho. Vind het nu opeens toch wel heel spannend