1 t/m 15 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieflief, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjkm

Cjkm Actief lid

24 sep 2015
    136
    7
    18
    Hey meiden,
    Hebben jullie ervaring met het verven van jullie haar en/of wenkbrauwen? Ze zijn weer aan een verfbeurtje toe ;)

Afgelopen weekend 2 vriendinnen (apart van elkaar) gezien, en beide hadden het in de gaten! Nouja, ik kon het ook niet verzwijgen. Liegen is niet aan mij besteedt ;) Gelukkig volgende week woensdag voor de echo, en daarna onze ouders en zusjes het blije nieuws vertellen.

Wanneer vertellen jullie het aan jullie naasten?

2. MarLin1305

MarLin1305 Niet meer actief

Bah Mjet, Sterkte. En idd, wees niet te streng voor jezelf.

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mjet, neem hier wel de tijd voor en wees niet te hard voor jezelf.
    Sterkte meid!

4. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bij ons zijn de naasten op de hoogte. Zij zullen het ook horen als het mis zou gaan. Ik kan en wil niet hoeven liegen.

5. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Mijn ouders en zus weten het mijn broertje vertellen we het later omdat hij zo ongelofelijke flapuit is, hem vertellen we het na de eerste echo..
    Mijn vriends moeder en stiefvader weten het ook.. Schoonzus, zwager, schoonvader en zijn vriendin vertellen we het ook pas na de eerste echo.
    Mijn beste vriendin, leidinggevende en een collega die 4 dagen eerder is uitgerekend weten het ook

6. Cjkm

Cjkm Actief lid

24 sep 2015
    136
    7
    18
    Oh, ben niet de enige die niet kan liegen :)
    Ik kan dat niet he, m'n vriendin keek mij aan (zij zit zelf in het hormonentraject ivm pcos) en vroeg hoe het met de buik ging... Ze weet van mijn eerdere miskraam en we willen zo graag tegelijk 'elkaar iets te vertellen hebben'. Nouja, toen moest ik lachen en toen wist ze wel genoeg...
    Mijn familie weet nog niks, meteen na de echo krijgen ze het te horen. Hebben jullie ook iets speciaals gedaan met het vertellen?

7. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Jeej :D Ik hoop dat ik morgen ook 3+ heb.

8. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    1. juni
    - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje

2. juni

3. juni
    - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje
    - Nursie31, 35 jaar, tweede kindje
    - josephinevh, 29 jaar, tweede kindje

4. juni

5. juni
    - Happy ikke, 30 jaar, tweede kindje

6. juni
    - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje
    - Iertje, 25 jaar, eerste kindje
    - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje
    - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje
    - Cjkm, 27 jaar, tweede kindje
    - Prins03, 27 jaar, tweede kindje

7. juni
    - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje
    - Veenbaas, 24 jaar, eerste kindje

8. juni
    - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje
    - Pipperdepip, 26 jaar, derde kindje

9. juni
    - Ddtje, 28 jaar, eerste kindje
    - Pompeloesje, 32 jaar, derde kindje
    - Teunie86, 29 jaar, tweede kindje
    - MamaScorpio, 33 jaar, tweede kindje
    - Imrw, 26 jaar, tweede kindje

10. juni
    - Bloezem, 31 jaar, derde kindje

11. juni
    - Ongeduldig26
    - Mellebel, 27 jaar, tweede kindje

12. juni
    - SheDevil

13. juni

14. juni

15. juni

Afspraken:

12 oktober
    MarLin1305 eerste echo

14 oktober
    Cjkm eerste echo

19 oktober
    Veenbaas eerste echo

20 oktober
    Iertje intake vk
    Lielief 1e echo
    Pompeloesje afspraak gyn

21 oktober
    Annebeth eerste echo

22 oktober
    Ddtje eerste echo
    Nursie31 eerste echo
    priscilla1987 intake en eerste echo

23 oktober
    josephinevh eerste echo

26 oktober
    Annebeth intake vk
    Prins03 eerste echo (8wkn)

28 oktober
    kimmy89 intake vk

2 november
    Iertje eerste echo (9wkn)

4 november
    Lieflief intake vk

9. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Ik vertel het iedereen pas na de eerste echo. Maar als iemand er naar zal vragen zal ik ook niet gaan liegen en zeggen dat ik niet zwanger ben. Al verwacht ik niet dat iemand er naar gaat vragen. Ik denk dat ik bij mijn ouders en schoonouders gewoon de foto van de echo mee neem en zeg: jullie worden opa en oma :)

Daarnaast vertel ik ook direct dat we begin volgend jaar gaan trouwen. Die twee grote gebeurtenissen mooi in 1x :p

10. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Jammer :( Wat naar :( Neem er de tijd voor die jij nodig hebt. Heb je meer mk's gehad?

11. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Haha ik jok ook niet, ik zeg alleen niets, niemand wist dat we ermee bezig waren dus dan krijg je ook geen vragen, dat scheelt :)

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook bloedverlies gehad na de sex, gynaecoloog veegde het zo van de tafel, het komt doordat de doorbloeding veel beter is in de baarmoedermond en dan scheurt en nog wel eens een haarvaatje als je 'actief' bent ;)

He getver dat is ronduit kl*te Mjet!
    Wees niet te streng voor jezelf en geef jezelf de kans dit te verwerken..

12. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik wil het mijn broertje zo graag vertellen maar wil VL niet.. Mijn broertje wil niets liever dan oom worden en heeft het er constant over dus we zijn bang dat hij in zijn enthousiasme zijn mond voorbij praat aangezien mijn neefje zijn beste vriend is..
    Ik was gister niet zo aardig tegen hem en wilde bijna tegen hem schreeuwen "Ik ben zwanger eikel!!" Maar kon me inhouden

13. Mausje84

Mausje84 Actief lid

21 dec 2012
    233
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik mee kletsen!
    31 jaar, tweede kindje en datum zelf berekend kom ik op 12-6 uit!
    Merkte het al wel beetje aan mijzelf, wat onrustig gevoel (had ik bij m'n dochter ook) harde borsten, opgeblazen gevoel!
    Spannend nu ook allemaal weer! allemaal gefeliciteerd!

14. Happy ikke

26 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    belgië
    ik ga ook nog even te kunnen zwijgen tot 11 november dan wordt mijn dochter 2 jaar en is heel de familie hier. Weten ze het allemaal in 1 keer. ik moet er dan wel soms voor liegen want krijg heel vaak de vraag: Is er nog geen kindje op komst?
    mag ook maar de 2 de november nr de gyne dus dan weet ik ook dat alles ok is.

15. Theemuts02

28 sep 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mjet: Heel veel sterkte, wees niet te hard voor jezelf. Dit is niet niks...

@ Vertellen: Hier weet nog niemand het. Denk dat verschillende mensen inmiddels wel een vermoeden hebben. Paar collega's staren steeds naar m'n buik, mijn moeder heeft het denk ik ook al lang en breed in de gaten (die weet zoiets altijd direct) maar laat dat niet aan mij merken en ook ik kan niet liegen. Toen afgelopen weekend aan me werd gevraagd of ik ook een borrel wilde en ik zei van niet moest ik zo schaapachtig lachen:). Die vrienden weten dat wij wel een groter gezin wilden dus die weten wel hoe laat het is.
    Wij willen het straks gaan vertellen adhv een jaarkalender op A5 waar dan de geboortedata van ons gezin op komen te staan en dan van de nieuwe spruit de uitgerekende datum met een vraagteken erbij.

Ik hoop het in ieder geval tot na de echo geheim te kunnen houden. En dan als eerste directe familie en leidinggevende. En dan maar horen hoe of wat ik met mijn werk/baan moet...

@ Thuis: Ik ben zo ongelofelijk m-o-e... pfff... Dochterlief ook moe thuis gehouden van school. Dikke paarse wallen en kon alleen maar huilen. Dan maar een dagje thuis en vanmiddag lekker op bed. Dus vandaag gezellig met de kids een pyjamadagje.

16. Mausje84

Mausje84 Actief lid

21 dec 2012
    233
    0
    16
    NULL
    NULL
    OH ik lees nu pas Mjet: sterkte!

17. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb afspraken :D

4 november echo
    11 november intake bij de vk

18. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik ben vandaag zo moe. Ik wil graag slapen, maar heb er geen tijd voor. Pfff

19. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hallo dames!

Moeders voor Moeders is hier net langsgeweest :D
    Bij mn vorige zwangerschap niet meegedaan (waarom niet, weet ik eigenlijk niet...) maar dit keer dus wel :D

Nu wachten op 26 oktober.. wat duren die weken ineens lang ;)

Bijgevoegde bestanden:

20. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Opzich zou ik ook wel mee willen doen aan MvM alleen moeten we hier de flessen zelf wegbrengen.. Dit vind ik nogal een issue wat als iemand mij ziet

Deel Deze Pagina