Blues wat ontzettend heftig zeg... ik wil je veel kracht en sterkte toewensen.. 😘 Spannend alle aankomende geslachtsbepalingen.. meer kleur op de lijst 😍
*breekt even in* Hoi lieve dames, Ondanks dat ik hier bij de 'sterretjes' op de lijst sta lees ik toch nog geregeld mee. @bleus; wat vreselijk zeg, heel veel sterkte aankomst week! Zo leuk om te zien hoe jullie echo's eruit zien en de beginnende buikjes. Ook wel raar om te weten dat ik anders ook rond de 14 weken zwanger zou zijn en nu met een 'lege' buik zit. Maar wij hebben al wel twee prachtige kids....(count your blessings)..en wie weet wat de toekomst nog in petto heeft... Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap toe en ik blijf natuurlijk meelezen hoe het jullie vergaat! Dikke knuffel Vita *breekt weer uit*
Ohh lekker priscilla hopelijk heb je er lekker van genoten Vita rose: leuk wat van je te horen meid! Snap dat het een gek idee is.. lekker genieten van je mooie gezinnetje😘
Blues, vreselijk.. ik ben er stil van. Verschrikkelijk dat jullie deze beslissing hebben moeten maken.. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie!
Heel veel sterkte en kracht gewenst met het verwerken van dit vreselijk verlies, blues. We denken allemaal aan je de komende tijd.
Je geslachtsbepaling staat niet op de lijst pompeloesje. In ieder geval veel plezier vandaag en ik ben benieuwd wat de uitslag is
Ik ben vreselijk zenuwachtig dat bij de 20-weken echo het niet goed blijkt te zijn. Ik lees op internet allemaal verhalen van vrouwen die vroeg moesten bevallen omdat de 20-weken echo niet goed was. Ik moet er ook steeds om huilen. Zo vreselijk die verhalen. Ik moet ook nog meer dan een maand wachten.. Kijken ze bij de geslachtsbepaling ook of alles goed is? Of kijken ze alleen maar naar het geslacht..
Ohhhh maar je moet zulke dingen ook helemaal niet lezen als je zwanger bent... dat is toch niet te doen. Het gaat ook zoooo vaak wel goed!! Hou dat ajb in je achterhoofd.
Oh gekkie dat soort dingen moet je inderdaad echt niet lezen!! Mijn vorige geslachtsbepaling zei de echoscopist dat ze meteen naar de andere dingen keek en als er iets was zij contact opnam met de gyn. Of vk natuurlijk dus ik denk wel dat ze altijd even kijken..
hoi meiden hier weer een super echo gehadzal morgen foto plaatsen ben heel moe heb een te lage bloedruk 90/50
Hier dit Kan het niet geloven. Mijn voorgevoel was zo sterk. Maar volgens haar toch echt een jongen.. Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt vijf januari