Een jongentje wat leuk !! De jongens staan nu meende ik met 2 voor ? Ik doe vandaag me 15 weken dansje woehoee
Nog niet iedereen heeft het geslacht doorgegeven Veenbaas, vandaar dat ie nog op 4-3 staat. Ik ben benieuwd wat de eindstand wordt. Heb het gevoel dat de jongens aan kop zullen blijven staan. Volgende moment om naar toe te leven is de 20 weken echo. Nog 4 kleine weekjes voor mij en dan is het zo ver. Super spannend!
Oh echt? Heb normaal S en nu dus ook een S besteld. Hopelijk past hij. Ik was in de veronderstelling dat 3 mensen Morgen een geslachtsbepaling hadden (waaronder ik zelf) hebben mensen hem verplaatst, of ben ik nu gek?
Dag dames, Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Officieel ben ik 15 juni uitgerekend, al zal ik dat niet gaan halen ivm geplande keizersnee. Ik heb al een dochter van 3,5 jaar. Ik heb tot nu toe 5 echo's gehad en alles is tot nu toe goed Het lijkt me leuk om met mede mama's te kletsen over hoe het gaat
De weken vliegen wel voorbij hoor. Volgend week afspraak bij gyn ben dan alweer bijna 16 weken.. en dan nog 3-4 weekjes wachten de dan 20 weken echo en zijn we alweer op de helft.. gaat echt verschrikkelijk snel allemaal
Gezellig mnr er zal vast iemand hier zijn die je op lijst kunnen zetten.. we hebben ook een fb groep (geheime groep) mocht je daar met de tijd bij willen dan moet je jajo even een privé berichtje sturen
Dank je wel veenbaas! Ik stuur haar een berichtje, een fb groep vind ik wel leuk (en ook iets meer privé)
Zag op een oude lijst dat Bloezem en Typfoud erop stonden, maar die hebben 'em al gehad zo te zien . Ben je al zenuwachtig voor morgen? Heb je een voorgevoel?
Lol ja jongens ben ik wel bekend mee! Daarom leek een meisje me erg leuk maar een jongen is ook echt genieten!! Ga na de verhuizing lekker mijn spulletjes weer tevoorschijn halen 😍♡
Kijk er enorm naar uit! Gelukkig nu snel naar m'n werk, tot 15.00. Genoeg afleiding tot 16.30 dus! 😁 Ik ga uit van een jongen, omdat ze een jongensnub zagen, al geloofde de echoscopiste er niet zo in.
Veel plezier Jajo! Hier opnieuw bloedverlies. Zondag bruinverlies gehad en toch laten controleren. niets te vinden. Nu is het echt rood. Wat denken jullie? Weer laten controleren? Al heb ik wel zoiets van : als het nu nog moest mis gaan dan zou ik dat toch wel harder merken en kan ik er niets aan doen. Toch?
Als het nu rood is zou ik het wel laten checken. M'n VK zei ook dat ik moest bellen als het weer terug kwam. Succes!
Ik heb ook af en toe bloedverlies. Bij helderrood bloed moet ik contact opnemen. Dus ik zou zeker bellen! Is het veel? Heb je krampen oid?
Jajo: leuk hoor! En fijn dat de tijd snel gaat vandaag. Veel plezier later! Pompeloesje: ik zou zeker bellen, daar zijn ze ook voor toch. Succes!
niet echt krampen, mijn onderbuik is ontzettend gevoelig bij beweging. Maar echt krampen zijn het niet. ZAl straks een bellen, eerst kijken of ik de kids op tijd op school krijg
�� 1 t/m 15 juni 2016 mama's �� -29 mei ♡ Dream83 - 32 jaar - tweede kindje -31 mei ♡ justthe3ofus - 31 jaar - tweede kindje -2 juni ♡ kassie - 33 jaar - tweede kindje -3 juni ♡ disneymama88 - 27 jaar - tweede kindje ♡ annebeth - 28 jaar - eerste kindje -5 juni ♡ iertje - 25 jaar - eerste kindje ♡ theemuts02 - 26 jaar - derde kindje -6 juni ♡ kimmy89 - 26 jaar - eerste kindje ♡ cjkm - 27 jaar - eerste kindje ♡♡ prins03 - 27 jaar - tweede & derde kindje ♡ Leintje123 - 21 jaar - eerste kindje -7 juni ♡ Josephinevh - 29 jaar - tweede kindje ♡ lieflief - 31 jaar - tweede kindje ♡ Happy ikke - 30 jaar - tweede kindje ♡ mausje84 - 31 jaar - tweede kindje ♡ lotje1986 - 29 jaar - tweede kindje ♡ sweetlove80 - 35 jaar - derde kindje -8 juni ♡ nursie31 - 35 jaar - tweede kindje ♡ ddtje - 28 jaar - eerste kindje ♡ Bloezem - 31 jaar - derde kindje ♡ Rabzy - 30 jaar - derde kindje -9 juni ♡ pompeloesje - 32 jaar - derde kindje ♡ veenbaas - 24 jaar,- eerste kindje ♡ Daanvld - 28 jaar - eerste kindje ♡ priscilla1987 - 28 jaar - derde kindje -11 juni ♡ Typfoud - 23 jaar - derde kindje -12 juni ♡ mellebel - 27 jaar - tweede kindje -13 juni ♡ blues - 29 jaar - tweede kindje ♡ pinnelin - 29 jaar - tweede kindje ♡ Aleeyah - 27 jaar - eerste kindje -15 juni ♡ sweetbaby2016 - 26 jaar - tweede kindje ♡ Little heart - 29 jaar - tweede kindje ♡ JaJo - 28 jaar - eerste kindje -18 juni ♡ Blisskarin - 32 jaar - derde kindje Jongen (4) | meisje (3) | verrassing (0) �� Afspraken �� 18 december | 14:00 | Aleeyah | controle vk 18 december | 16:30 | jajo | geslachtsbepaling 19 december | 10.45 | Iertje | geslachtsbepaling 21 december | 19.30 | Cjkm | geslachtsbepaling 21 december | 19:30 | Rabzy | controle vk 22 december | 20.45 | Prins03 | Geslachtsbepalingsecho 22 december | lotje1986 | controle vk 22 december | Veenbaas | controle/echo 23 december | 11:00 | Sweetbaby2016 | geslachtsbepaling 23 december | pinnelin | geslachtsbepaling 23 december | 15.00 | Cjkm | controle vk 24 december | 15.14 | Justthe3ofus | controle vk 29 december | 09:00 | Aleeyah | geslachtsbepaling 29 december | 09:45 | controle vk 29 december | Ddtje | afspraak gyn 30 december |15.30 | Mellebel | geslachtsbepaling 5 januari |18:00 | Pompeloesje | afspraak gyn 7 januari | 14:05 | Disneymama | afspraak gyn 7 januari | 16.00 | Bloezem | Pregnancy Centre + controle 8 januari | 11.40 | Sweetbaby2016 | afspraak gyn 12 januari | 09:00 | Iertje | 20 weken echo 12 januari | Ddtje | 20 weken echo 12 januari |17.20 | Justthe3ofus | 20 weken echo 13 januari | lieflief | 20 weken echo 18 januari | 15:15 | Veenbaas | GUO 19 januari | 09:00 | Disneymama | 20 weken echo 19 januari | josephinevh | 20 weken echo 21 januari | Kimmy89 | 20 weken echo 21 januari | Bloezem | 20 weken echo 26 januari | 11:35 | lotje1986 | 20 weken echo 26 januari | 13:00 | lotje1986 | controle vk 27 januari | 16.00 | Mellebel | 20 weken echo ⭐ sterretjes ⭐ Vita rose mjet14 meijtje Roosje24 Bolliewollie
Welkom mnr! Al heel wat meegemaakt lees ik in je handtekening gelukkig gaat nu alles goed.. ik hoop op een voorspoedige zwangerschap Jajo fijn dat je op je werk lekker afgeleid bent tot de echo.m veel.plezier alvast.. ben benieuwd of het echt een jochie is of toch een kleine meid! Leuk al die kleurtjes op de lijst.. ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat Fijne dag allemaal en werkse voor degene die moeten vandaag!