Ja ik begrijp wel wat je bedoelt Iertje, vorige keer waren mensen in mijn omgeving er ook achter door de man die "discreet" de flessen moest halen en brengen. Als iemand vroeg wat hij kwam doen vertelde hij het met naam en huisnummer erbij! Pff.. Daarom hebben wij nu besloten eerst de echo op 8+5 af te wachten en als alles in orde is vertellen we het aan de mensen die we het willen vertellen en dan begin ik met MvM
Hoi meiden, ik heb vandaag 2 dagen voor nod positief getest. Als ik he goed bereken ben ik 15 juni uitgerekend, kan ik ook op de lijst? 28 jaar. Tweede kindje
Sterkte Mjet!! Gun jezelf echt even de tijd om het te verwerken! En wauw wat kletsen jullie lekker veel, weet niet of ik het wel bij kan houden elke keer haha, maar superleuk! Hier nog steeds gevoelige borsten en elke dag wel wat krampen/steken, maar dat schijnt normaal te zijn.. Verder heel moe, maar toch 's avonds moeite met in slaap komen en al paar nachten stipt om 5 uur wakker, dat komt de moeheid ook niet echt ten goede denk ik... Inmiddels weten 3 vriendinnen het, afgelopen weekend met 2 ervan uit eten geweest en als je dan geen wijntje neemt valt dat op, haha.. Ga er verder ook niet over liegen, maar probeer het voor de meesten wel stil te houden tot na de echo.. Ga woensdag vk bellen MvM twijfel ik nog over, wilde bij de 1e graag meedoen, maar toen kreeg ik halve miskraam (was tweeling, maar 1 verloren we na 7/8 weken), werd toen heel angstig en heb MvM afgezegd.. Denk dat ik tot 1e echo wacht, heb behoefte aan wat zekerheid denk ik.. Iedereen succes met de kwaaltjes
Ik begin toch wat vakantie kriebels te krijgen! De hond is inmiddels bij mijn schoonouders.. Koffers zijn zo goed als klaar! Toch maar even de VK gebeld ivm mijn bloeding gister ze zei dat het waarschijnlijk een contact bloeding is geweest.. Maar toch ben ik wat bang geworden om te vrijen.. Maar ja we gaan wel op vakantie en zal het wel vaker voorkomen dat je niet van elkaar kan afblijven..
Fijne vakantie Iertje!! Ook wel tikkeltje jaloers hier lekker van gaan genieten! Enne oja, die broeken moeten 's avonds open, zelfs in het restaurant van het weekend zat ik lekker met m'n broek open 🙈
Hallo dames, ik wil me hier ook graag aansluiten! Zag erover in het NOD forum (thanks Bloezem). Volgens digitale berekeningen ben ik 10 juni 2016 uitgerekend van ons eerste kindje. Ik ben benieuwd of het ook echt klopt! Ohja ik ben trouwens 27 jaar.
Hier ook een vakantieganger. Morgenavond laat vertrek ik met een vriendin voor een weekje naar Mallorca. Ik vind het heel spannend, zo lang zonder mijn zoon. Langste tot nu toe is 2 nachtjes. Maar ook wel heel lekker alles even los te kunnen laten en even niet te hoeven zorgen.
Ook jij natuurlijk een hele fijne vakantie!! Lekker even genieten, hoewel ik me kan voorstellen dat je je zoon zeker wel gaat missen..
Mijn borsten zijn al zodanig gegroeid dat ik de bovenstukjes van mijn bikini niet goed meer pas, haha
Ach ja ik heb ook telkens spierpijn in mijn bovenbenen! Al voor ik positief testte.. en ik kan behoorlijk prikkelbaar en lomp de hoek uitkomen. Mijn vriend zei vandaag "Hey, nou niet weer beginnen met je funny moods now your eh..." en gebaarde een zwangere buik voor zich Haha De oudste is 10 dus hij mag het echt pas weten als de bevestiging is dat alles goed is Oehhhh kan niet wachten tot we het zwemmertje kunnen zien en kijk er al naar uit weer een Gender Reveal cake te maken voor friends en family
Mijn hormonen beginnen te werken denk ik. Borsten ontploffen bijna en zeer emotioneel. Mijn broer is vandaag een vriend verloren. Hij had zaterdagnacht een verkeersongeval. Dit heeft hem heel erg geraakt en hij stuurde mij en mijn andere broer een sms dat hij ons ongelooflijk graag ziet en hoopt dat hij ons nooit zal verliezen. Ik heb tranen met tuiten gehuild als ik dit las. Heb hem natuurlijk terug gestuurd dat ik ook heel veel van hen hou en had zo veel zin om hem wat op te krikken en hem te vertellen dat hij peter wordt van ons kindje mr heb me toch nog maar effe ingehouden. Waarschijnlijk zal dat niets veranderen aan zijn verdriet.
Hoi dames, Mijn beste vriendin is de enigste die weet dat ik zwanger ben. Bij vriendlief zijn beste vriend. De rest vertellen we als we de eerste echo gehad hebben. Kwaaltjes niet veel vandaag alleen veel naar de wc en mijn borsten ontploffen bijna. Ik krijg ook steeds meer trek in eten maar ik probeer me nog in te houden.
Goedemorgen! Dames die op vakantie vertrekken : geniet er van. Breng een beetje zon mee terug. @Mjet bah wat erg, veel sterkte hoor! dikke knuffel!
Happy Ikke, wat heftig joh. Verstandig om het nu nog even niet te zeggen. Hem dit eerst laten beleven is ook heel belangrijk en dan over een paar weekjes kan je hem hier misschien een beetje mee opbeuren.
Ik heb een serieus hoe-verberg-ik-mijn-buik-kleding-probleem. Nu heb ik zelfs in de ochtend een opgezette buik. Niet normaal joh. En nu met een wijde trui zie je het nog... Aankomende week kan ik iig mijn darmenbuik lekker showen, niemand die me daar kent, haha