Jee wat erg zeg! Ik snap dat die verleiding groot was maar hij zal inderdaad zelf moeten verwerken. En waarschijnlijk reageert hij over een paar weken ook enthousiaster omdat het verdriet dan al anders is geworden dan nu. Het is denk ik ook fijner voor jullie als hij meer met blijdschap reageert dan met verdriet Veel sterkte jullie allemaal in ieder geval Liefs
Dat is geen leuk nieuws Happy ikke! Wel goed dat je nog niks gezegd hebt, nu kan hij zijn verdriet verwerken en over paar weken kun je hem opbeuren met mooi nieuws hopelijk! Even vraagje, ik ga vanavond naar pedicure, maar nu heb ik wel eens gehoord dat als ze je een voetmassage geven dat dit de bevalling op kan wekken of indien vroeger in de zwangerschap een miskraam. Zijn jullie hier bekend mee? Is het raadzaam de pedicure in ieder geval in te lichten dat ik zwanger ben?
@teunie86. Bij mijn eerste zwangerschap was ik het na 38 weken een beetje beu om zwanger te zijn en heeft mijn vriend mij een stevige voetmassage gegeven en hadden we ook opgezocht waar het punt van de baarmoeder in de voet zat. Enkele uren later lag mijn prinses in mijn armen. volgens mij kan het dus wel weeën opwekken maar een pedicure masseert altijd toch maar heel zachtjes he.
Ik ben vandaag wat emotioneel.. Vakantie spanning, onze hond die al op zijn vakantieadres is.. Moest gister toch wel een traantje pinken toen we naar huis reden en mijn stinkie bleef achter
Hoi dames! Mag ik hier mee kletsen? Geen idee hoever ik precies ben maar ik hou voorlopig 4 weken aan. Vanmorgen had ik een positieve test in handen En gefeliciteerd allemaal!
Hoi dames @ Happy Ikke: Dat is niet niks... sterkte daar ook met het steunen van je broer. @ Hormonen: Oftewel hormonsters... Verschrikkelijk. Ontzettend emo, zomaar boos, voel me onredelijk behandeld maar ben zelf ook vaak onredelijk op het moment Maar ik kan het ook niet goed tegenhouden, manlief moet het flink ontgelden soms... @ Afspraak: Vanmorgen gebeld voor intake en echo bij de VK, maar dat ging mooi niet door. VK vindt het een 'hoog risico' zwangerschap en stuurt me direct door naar de gyn. Wist wel dat ik een medische indicatie sowieso had voor de bevalling (was bij de vorige 2 ook sinds 35 en 24 weken bij de gyn) maar zij stuurt me nu direct door. Ik vindt het ook wel prima. Is het in ieder geval allemaal duidelijk. Wel een beetje jammer dat ik nu voor elke afspraak 30 km enkele reis moet rijden maar het is niet anders. Heb nu 20 oktober de eerste afspraak bij de gyn, over 2 weken al, dat vind ik eerlijk gezegd wel fijn Ben dan tussen 7+0 en 7+3 weken. Ik vind het nu al spannend, erg hé? @ Iertje: Hier ook pijnlijke gespannen boobies. Maar geloof mij: Wacht maar tot je stuwing hebt! Helemaal met een niet zo grote cupmaat, stuwing tot in je hals @ Nieuwe dames: Welkom, gezellig! @ Lieflief: Hier hetzelfde kledingprobleem. Heb gewoon echt al een serieuze (darmen)buik... En niet zo'n opgeblazen buik maar echt ook recht naar voren, 'zwangere' buik. Ook in grote truien zie je het, wordt hier ook nog een flinke uitdaging om het lang geheim te houden.
1. juni - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje 2. juni 3. juni - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje - Nursie31, 35 jaar, tweede kindje - josephinevh, 29 jaar, tweede kindje 4. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje 5. juni - Happy ikke, 30 jaar, tweede kindje 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje - Cjkm, 27 jaar, tweede kindje - Prins03, 27 jaar, tweede kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje - Veenbaas, 24 jaar, eerste kindje 8. juni - Pipperdepip, 26 jaar, derde kindje 9. juni - Ddtje, 28 jaar, eerste kindje - Pompeloesje, 32 jaar, derde kindje - Teunie86, 29 jaar, tweede kindje - MamaScorpio, 33 jaar, tweede kindje - Imrw, 26 jaar, tweede kindje 10. juni - Bloezem, 31 jaar, derde kindje 11. juni - Ongeduldig26 - Mellebel, 27 jaar, tweede kindje 12. juni - SheDevil 13. juni 14. juni 15. juni Afspraken: 12 oktober MarLin1305 eerste echo 14 oktober Cjkm eerste echo 19 oktober Veenbaas eerste echo 20 oktober Iertje intake vk Lielief 1e echo Pompeloesje afspraak gyn Theemuts02 Intake en 1e echo gyn 21 oktober Annebeth eerste echo 22 oktober Ddtje eerste echo Nursie31 eerste echo priscilla1987 intake en eerste echo 23 oktober josephinevh eerste echo 26 oktober Annebeth intake vk Prins03 eerste echo (8wkn) 28 oktober kimmy89 intake vk 2 november Iertje eerste echo (9wkn) 4 november Lieflief intake vk
Gefeliciteerd alle dames!! Mag ik hier meekletsen? Mijn vermoedelijke uitgerekende datum is 12 juni. Echo op 4 november en intake 11 november.
Joehoe! Ik ben een poos niet meer op zp geweest omdat ik te onzeker werd van alle vervelende verhalen. Maar ik heb een gezonde dochter gekregen. Zaterdag na 1 ronde een positieve test! Ik heb net in her ik ben zwanger forum een topic gemaakt. Zoals t er nu uitziet uitgerekend op 11-06-2016 Liefs, Lotje
Sorry ik zal me even voorstellen Ben Lotje ben 29 jaar. En ben super blij dat we in een x zwanger mogen worden van ons tweede kindje. Ik voelde direct dat het raak was.! Maar door allemaal mensen in mijn omgeving met vruchtbaarheids problemen en miskramen ben ik zeld ook een beetje angstig. Heb me alweer war angstige gedachten in m'n hoofd gehaald. Maar m'n gevoel zei dat het goed zit. Dus ik moet op mijn gevoel vertrouwen en me niet zo gek maken. Dus hoop ik hier wat steun te kunnen geven en ontvangen. Liefs, Lotje
Zo, ik word keihard overgeslagen in de lijst haha! 10 juni uitgerekend, 27 jaar, 1e kindje. Echo 26 okt.
Ik zag het ook Aleeyah Alleen mijn afspraken staan er niet bij. Ik zit op de foon dus kan het nu niet doen Echo 4 nov Intake 11 Nov
Wij zitten inmiddels in de gate te wachten.. Ben erg moe hoop dat ik wat kan slapen.. Voor de rest voel ik me eigenlijk prima op af en toe wat misselijk heb ik niet te klagen! Vind het vliegen wel spannend maar volgens de VK is er niets om me zorgen over te maken