Ik had vandaag de 20 weken echo. Het word een meisje! Alles zag er goed uit, ik ben zo opgelucht!! Ze lag wel wat gedraaid waardoor ze dingen niet kon zien. Toen stak ze de tong naar ons uit haha. Nu al eigenwijs.
�� 1 t/m 15 juni 2016 mama's �� -29 mei ♡ Dream83 - 32 jaar - tweede kindje -31 mei ♡ justthe3ofus - 31 jaar - tweede kindje -2 juni ♡ kassie - 33 jaar - tweede kindje -3 juni ♡ disneymama88 - 27 jaar - tweede kindje ♡ annebeth - 28 jaar - eerste kindje -4 juni ♡ yessie26 - 28 jaar - tweede kindje -5 juni ♡ iertje - 25 jaar - eerste kindje ♡ Ennetje - 36 jaar - eerste kindje -6 juni ♡ kimmy89 - 26 jaar - eerste kindje ♡ cjkm - 27 jaar - eerste kindje ♡♡ prins03 - 27 jaar - tweede & derde kindje ♡ Leintje123 - 21 jaar - eerste kindje -7 juni ♡ Josephinevh - 29 jaar - tweede kindje ♡ lieflief - 31 jaar - tweede kindje ♡ Happy ikke - 30 jaar - tweede kindje ♡ mausje84 - 31 jaar - tweede kindje ♡ lotje1986 - 29 jaar - tweede kindje ♡ sweetlove80 - 35 jaar - derde kindje -8 juni ♡ nursie31 - 35 jaar - tweede kindje ♡ ddtje - 28 jaar - eerste kindje ♡ Bloezem - 31 jaar - derde kindje ♡ Rabzy - 30 jaar - derde kindje -9 juni ♡ pompeloesje - 32 jaar - derde kindje ♡ veenbaas - 24 jaar - eerste kindje ♡ priscilla1987 - 28 jaar - derde kindje ♡ Justme03 - ? - eerste kindje -11 juni ♡ Typfoud - 23 jaar - derde kindje -12 juni ♡ mellebel - 27 jaar - tweede kindje -13 juni ♡ Aleeyah - 27 jaar - eerste kindje ♡ Pinnelin - 29 jaar - tweede kindje -15 juni ♡ sweetbaby2016 - 26 jaar - tweede kindje ♡ Little heart - 29 jaar - tweede kindje ♡ Emmaxkus - 20 jaar - eerste kindje -18 juni ♡ Blisskarin - 32 jaar - derde kindje Jongen (18) | meisje (15) | verrassing (0) �� Afspraken �� 25 januari | 15:00 | Typfoud | controle vk 25 januari | 15:30 | Typfoud | 20 weken echo 25 januari | 16:00 | Sweetbaby2016 | 20 weken echo 26 januari | 11:35 | lotje1986 | 20 weken echo 26 januari | 13:00 | lotje1986 | controle vk 26 januari | 16.00 | Aleeyah | 20 weken echo 27 januari | 16.00 | Mellebel | 20 weken echo 5 februari | 09:00 | Sweetbaby2016 | afspraak zh 8 februari | 09:00 | Sweetbaby2016 | controle vk 9 februari | 08.45 | Aleeyah | controle vk 11 februari | 10.25 | Disneymama | controle gyn ⭐ sterretjes ⭐ Vita rose mjet14 meijtje Roosje24 Bolliewollie Blues Jajo ☆ B. 04-01-2016 ☆
Hoi dames. Ik heb me in 't begin van mijn zwangerschap hier ook al eens 'aangemeld' maar door tijdgebrek en teveel onzekerheid (door mijn eerdere miskraam) ben ik niet zoveel hier geweest. Zou ik misschien opnieuw op jullie lijst mogen? Ik ben 34, zwanger van mijn 2e kindje, uitgerekend op 06-06 en het wordt een jongetje!
He meiden! Ik ben even benieuwd; hoe is het met iedereen? Hoe is het met de kwaaltjes en ervaren jullie de zs als zwaar? Voelen jullie je kindje al goed? Hier gaat het met de kleine goed. Ik voel hem goed bewegen en dat vind ik genieten. Verder vind ik het best pittig. Erg moe en last van mijn bekken. Daarnaast een peuterdame van 2 jaar die ook aandacht wil 😉 Hoe is dat bij jullie en hoe ga je ermee om?
Hier ook erg moe. Zit nu deels in de ziektewet en werk nog 5 uur per dag. ZL van 11 maanden vraagt veel aandacht en lichamelijk wordt het steeds zwaarder.
Oh josephine dat is niet fijn! In de ziektewet door moeheid of ook nog andere fysieke klachten? Heb je tijd voor jezelf of heb je steeds de zorg voor je zoontje?
Ik heb waarschijnlijk een griepje te pakken ofzo, voel me alweer een paar dagen niet lekker. Hopelijk voel ik me donderdag goed, dan namelijk de 20 weken echo! Verder gaat t goed met de kleine, die heeft het volgens mij aardig naar zn zin. Schopt veel vaker overdag én savonds!
Vandaag de 20 weken echo, we zijn zo superzenuwachtig! Eindelijk ons kleine frummeltje weer zien ��
Geeft niks hoor. Alles was helemaal in orde! Ons ventje ligt goed op groei ook. Hij vond t alleen minder leuk, hij schopte me haast doormidden hahaha ��
Combi van fysieke klachten en de vermoeidheid. Het gaat nu gelukkig iets beter nu ik wat meer rust heb. Naast werk natuurlijk altijd druk met m'n kleine ventje dus weet bijna niet meer wat het is om iets voor mezelf te doen... Zal straks met baby 2 wel helemaal zo zijn haha. Hoe doe jij het nu je al een kleine hebt rondlopen? Werk je ook?
Haha leuk dat hij nu al laat weten dat hij het er niet mee eens is ! En fijn dat hij in orde is en goed op schema ligt!