Hey, Ja idd als die eerste controle en echo maar geweest zijn. Nu voel ik me weer helemaal zeker. Maar weer aan het eerste gevoel vast blijven houden. Tis ook bijna niet reëel hoe ik soms denk. Ik ben een adhder en een dikke piekeraar. Zal allemaal wel goedkomen... Liefd
Ik kan niet wachten tot ik de echo heb gehad 21 oktober. Daarna kan ik vast beter ontspannen. Ik snap het helemaal meiden, heb precies hetzelfde. Vannacht erge rugpijn. Dat heb ik sowieso een paar keer per jaar en dat trekt dan door naar mijn buik. Nu ging ik googlen, kan het evt op een miskraam duiden. Dus.... ik ga niet meer googlen. Verder heb ik juist weinig typische kwaaltjes, alleen veel last van lucht zeg maar, en grotere borsten, maar dat was het. Ook niet veel last van mijn buik, hoogstens 2 keer per dag even dat ik het voel zeg maar. Aan de andere kant, ook geen pijntjes Maar elke keer als ik naar de WC ga hou ik het toch een beetje in m'n achterhoofd. De kans is maar 10% gelukkig, en elke dag die er bij komt dat het nog steeds goed gaat maakt me zekerder
Hier ook 1e ronde raak, te onwerkelijk voor woorden omdat het bij de eerste 1,5 jaar duurde, maar erg dankbaar!! Nu nog hopen dat het goed mag blijven gaan Vanavond bij pedicure geweest en die zag het gewoon aan me, voordat ze begon zei ik dan dat ik zwanger ben en ze begint te lachen en zegt: ik zag het al aan je toen je aan kwam lopen, ik denk die is zwanger! Bizar toch?!! Maargoed heb dus geen voetmassage gehad omdat dat een bevalling op kan wekken en dus ook een miskraam.. Pff kom net thuis en het schiet me in m'n rug, niet grappig, hopelijk is dat geen voorteken voor iets slechts.... Oja zit nu niet meer achter m'n laptop, dus kan lijst niet aanvullen met nieuwkomers, sorry!
Oh hebben we het over hoeveel rondes? Bij mijn vorige zwangerschap was ik in de 1e ronde zwanger (helaas missed abortion geworden). En nu in de 2e ronde zwanger geworden en hopelijk blijft deze wel plakken!
Vandaag rustig dagje. mijn zoontje wilde echt niet naar me luisteren. Ik kon wel janken, normaal kan ik me er overheen zetten, maar nu niet. Vannacht to 0200 wakker gelegen kon de slaap niet vatten. Ik ben in mei gestopt met de pil ivm migraine we waren nog niet echt bezig met zwanger worden maar hadden zoiets van raak ik zwanger is het prima en welkom. Met mijn zoontje ook in mei 2012 gesopt met de pil en ikt zwanger wel erg grappig dat het een beetje dezelfde tijd is. Hij is alleen 5 weken te vroeg geboren. Ik was toen eind juli uitgerekend dat werd 21 juni. Ik hou er rekening mee dat als alles goed blijft gaan deze ook eerder zal komen. Ben vooral nieiwschierig naar de eerste echo dan word het meer werkelijkheid voor ons.
1. juni - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje 2. juni 3. juni - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje - Nursie31, 35 jaar, tweede kindje - josephinevh, 29 jaar, tweede kindje 4. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje 5. juni - Happy ikke, 30 jaar, tweede kindje 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje - Cjkm, 27 jaar, tweede kindje - Prins03, 27 jaar, tweede kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje - Veenbaas, 24 jaar, eerste kindje 8. juni - Pipperdepip, 26 jaar, derde kindje 9. juni - Ddtje, 28 jaar, eerste kindje - Pompeloesje, 32 jaar, derde kindje - Teunie86, 29 jaar, tweede kindje - MamaScorpio, 33 jaar, tweede kindje - Imrw, 26 jaar, tweede kindje 10. juni - Bloezem, 31 jaar, derde kindje - Aleeyah, 27 jaar, eerste kindje 11. juni - Ongeduldig26 - Mellebel, 27 jaar, tweede kindje - Lotje1986, 29 jaar, tweede kindje 12. juni - SheDevil - Mausje84, 31 jaar, tweede kindje - Pinnelin, 29 jaar, tweede kindje 13. juni 14. juni - Typfoud 15. juni - Roosje24, 28 jaar, tweede kindje Afspraken: 12 oktober MarLin1305 eerste echo Mellebel intake VK 14 oktober Cjkm eerste echo 19 oktober Veenbaas eerste echo 20 oktober Iertje intake vk Lielief 1e echo Pompeloesje afspraak gyn Theemuts02 Intake en 1e echo gyn 21 oktober Annebeth eerste echo 22 oktober Ddtje eerste echo Nursie31 eerste echo priscilla1987 intake en eerste echo 23 oktober josephinevh eerste echo 26 oktober Annebeth intake vk Prins03 eerste echo (8wkn) Aleeyah echo Tolando intake vk 28 oktober kimmy89 intake vk 2 november Iertje eerste echo (9wkn) 4 november Lieflief intake vk Bloezem echo Pinnelin eerste echo 11 november Bloezem intake vk Pinnelin intake vk
Welkom nieuwe meiden Ik heb niet heel veel last van kwaaltjes. Alleen vandaag hard gelopen (om de bus te halen) toen was ik wel veel sneller vermoeid dan normaal. Verder af en toe een steek in mijn baarmoeder, voelt niet heel prettig.. en ook die spierpijn in de bovenbenen had ik gisteravond last van wat meer meiden hier schrijven. Ik merk wel hoe drukker ik het heb hoe meer kwaaltjes. Als ik rustig aan doe de hele dag heb ik nergens last van. Af en toe wel een beetje misselijk. Vanmorgen de laatste cb test gedaan en deze gaf 3+ aan Gisteravond kon ik helemaal niet in slaap komen van het idee dat ik moest gaan bevallen. Zag het ineens niet meer zitten. Bij het idee dat ik het mijn ouders moet gaan vertellen raak ik ook best in paniek.. ik ben zo bang dat ze boos worden. Als dat zo is wil ik ook meteen het contact verbreken heb ik al bedacht.. alleen bij die gedachte raakte ik nog meer in paniek Veel stress En dit moet nou juist een hele mooie tijd zijn..
waarom zouden je ouders boos zijn? Veel nieuwe meiden! gefeliciteerd Hier vandaag bloedprikken, ben benieuwd.
@ kimmy89 bevallen is idd een zware klus maar van zodra dat kleine ukje op je buik ligt ben je dat zo vergeten. Waarom zouden je ouders boos zijn?
Goede morgen dames Hoe gaat het hier hopelijk allemaal een lekkere nacht geslapen. @Kimmy wat naar dat je je daar zo druk om maakt. Zullen je ouders niet super blij zijn met dit prachtige nieuws? Hier weer helemaal zen gisteravond lekker pilates gedaan! En toen dacht ik bij mezelf mens doe niet zo dom geniet er gewoon van. Dus dat ga ik nu met volle teugen proberen te doen! Liefs Lot
Bedankt voor jullie reacties. Zien jullie niet op tegen de bevalling ? Willen jullie pijn bestrijding ? Ik ben bang dat ze boos is omdat ik nog studeer. Ze vindt mijn leven nog niet stabiel. Zei ze laatst. En ze vind zichzelf nog te jong om oma te worden. Daarnaast mag ze mijn vriend niet zo.
Gm dames, Hier begin ik ook het kwaaltje slaapproblemen te ervaren... Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!!!!! Ik ben benieuwd naar mijn eerste echo en van jullie allemaal, ik vind het heel spannend. Mijn afspraak is al over 2 weken, maar het lijk nog zoooo ver weg. Gelukkig ga ik een weekje weg. Ik hoop dat ik dan veel afleiding vind. @ Kimmy: Je moet jezelf de vraag stellen, al zou de hele wereld boos op je zijn en het niet accepteren, ben jij er blij mee zijn? Als het antwoord ja is ( en ik geloof dat het ja is want je bent heel enthousiast) Dan maken andere reacties niet zoveel uit. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk wil iedereen dat alle reacties net zo enthousiast en blij zijn als jezelf, vooral dat van jw ouders, maar dat heb je niet in de hand. Ook is het vaak dat je een hele andere reactie krijgt dan je had verwacht. Erover piekeren heeft niet zoveel zin, maak je jezelf alleen maar moe( terwijl je nu juist moet genieten)...gewoon vertellen wanneer je vind dat het tijd is en de reactie afwachten @kwaaltjes: Nog niet zoveel kwaaltjes. Wel de vermoeidheid, puistjes en ( misschien niet zo fris verhaal) ook windjes. Hebben jullie hier ook last van?
Dames slapen jullie ook zo slecht? Ik kan gewoon niet in slaap komen, zoals je wel eens onrustige benen kan hebben dat gevoel heb ik in heel me lijf. Hopelijk snel over want heb hier nog een druiffie van 2 lopen🙈. Fijne dag!!
Over de bevalling heb ik nog niet veel nagedacht, het is alsof het nog niet is doorgedrongen dat ik echt zwanger ( hebben jullie dat ook)...misschien dat ik na de eerste echo pas echt ga realiseren dat er echt een baby in mijn lichaam groeit.
Ik kn ook niet slpen, snachts 2x wakker, vaak plassen. Hoofdpijn, puistjes. Maar waarschijnlijk is mijn nod vandaag maar testen lopen niet op. Ik ben nu bang
Oh ik slaap sinds ik overtijd ben en een dikke vette positieve test heb heerlijk! M'n ogen beginnen rond 21.45 dicht te vallen. Ddtje heb ik ook hoor, tis zo onwerkelijk nog! Ben nog helemaal niet met een geslacht, bevalling of wat bezig eerst de echo afwachten. Ik kan pas over 1,5 weke de vk bellen... Doe t mooo volgende week vrijdag dan ben ik 5+6 das bijna zes weken Ik ben blij dat ik vandaag een dagje kan werken. Even wat afleiding. Juist deze maand heb ik heel veel vrij (normaal gesproken zal ik daar zooo blij mee zijn maar nu kan ik veel te veel nadenken). M'n mindset is iig wel weer positief, ik ben gewoon zwanger. M'n bhs zijn nu al te klein iig zegmaar de beugels. Groeit goed dus haha. Liefs Lot