Hallo Dames, Mag ik me voorzichtig aan bij jullie aanmelden om mee te kletsen? Afgelopen zaterdag licht positief getest en ook vanmorgen (licht) positief getest. Test was alleen niet heel veel donkerder dan zaterdag. Streepje verscheen wel sneller (binnen de 5 min) en is wat breder en iets duidelijker. Heel erg spannend, we wachten af. Mijn cyclussen variëren en ik heb mijn ei waarschijnlijk op 15 of 16 september gehad. Als dat klopt zou ik morgen of woensdag pas mijn NOD hebben. Eerder heb ik miskramen gehad, vandaar mijn onzekerheid nu... Even over mijzelf: Theemuts02, 26 jaar, 3e kindje. Vermoedelijke uitgerekende datum 8 juni 2016. Laten we voor ons allemaal hopen dat het goed blijft gaan!
1. juni 2. juni 3. juni 4. juni 5. juni 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje 8. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje 9. juni 10. juni 11. juni 12. juni 13. juni 14. juni 15. juni Afspraken: 20 oktober Iertje intake vk
Welkom Theemuts02! Ik heb je alvast in de lijst gezet Ik hoop dat het goed gaat.. Wij zijn allemaal erg onzeker over een miskraam.. Het is zo'n spannende tijd! Mijn kv test was vanmorgen ook mooi opgelopen. Aanstaande zaterdag doe ik pas weer een cb test en hoop dat hij op 2-3 weken staat en die week er na doe ik nog één in de hoop dat hij op 3+ staat. Verder ga ik geen tests meer doen! Jullie?
Sorry, was een beetje korte reactie. Zl probeerde mijn telefoon te grijpen. Ik herken je angst. Het onbezorgd zwanger zijn gaat hier niet meer lukken. Wel neem ik me voor zoveel mogelijk te genieten en orobeer me oas druk te maken als ik of kramp heb of bloed zie en dat is al een hele opgave. Ik hoop dat je snel een knaller in handen hebt.
Ik test de testen die ik nog heb liggen op en als ik een gelijke streep heb op die van de action wat eraan zit te komen test ik nog een keer op CB
Ik test morgen, op nod, met de cb digitaal en dan stop ik met testen. Ik merk dat ik het ineens heel spannend vind. Zl op bed, ik ff op de bank en mijn hoofd draait overuren, maar ik ben zo moe, wil graag even slapen.
Hallo Leuk dat ik kan meekletsen! Bedankt voor het toevoegen in de lijst. Onderstaand mijn test van vanmorgen. Hij kwam einde van de 5 min wachttijd goed in beeld. En dat onbezorgd zwanger zijn is inderdaad sinds de eerst mk wel weg... Ik test pas zaterdag weer denk ik (als ik het kan volhouden). En dan hopen op een knaller!
Ik heb hetzelfde Iertje. Mijn volleybaltraining is afgezegd ivm vele zieken en ik ben er stiekem wel heel blij mee. Ik moet daarmee ook bedenken wat ik ermee wil. Vorige keer direct gestopt.
Theemuts02 ik zie het streepje duidelijk! Ik had tot nu toe nergens last van en nu ook ineens erg misselijk. Gelukkig ben ik vandaag vrij.
Hoi meiden, graag voeg ik me bij dit groepje Mijn (zelf)uitgerekende datum is 3 juni! Het is mijn eerste zwangerschap. Ik heb gelukkig nog niet extreme symptomen maar ben wel duidelijk zwanger zeg maar. Volgens mij treffen we het mooi, niet zwanger in hoog-zomertijd! En wel genoeg warmere maanden om wel onze buik(jes) te tonen!
Hebben jullie al veel symptomen? Ik wat gespannen onderbuik en borsten, en vooral heel moe sinds een paar dagen. Bovendien ben ik elke nacht minstens 1 keer wakker. Misselijk gelukkig nog geen last van gehad, m.u.v. een aantal dagen geleden even bij vlagen. Iertje, bij mij bouwen de klachten ook op gedurende de dag, en in de ochtend is het meeste weer bijna weg. Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld (waar ik ovulatie-inductie behandelingen had) en daar mag ik 21-10 langskomen voor controle en echo! Ook maar meteen de verloskundigepraktijk gebeld. Daar heb ik een afspraak op 26-10. Allebei de afspraken zijn in de avond dus dan kunnen we er gezellig in de avond heen. Ik ben heel erg benieuwd en ik kan eigenlijk niet wachten, haha. Ook heb ik me aangemeld bij Moeders voor Moeders. Omdat iedereen weet van onze behandelingen in de familie, hebben we het goede nieuws alvast verteld, wel er bij gezegd dat het heel pril is. Het was zo leuk al die leuke reacties te zien! We zijn de eerste in onze generatie die zwanger zijn (binnen de familie )
Welkom annebeth. Gezellig. Je zegt wel niet zwanger in hoog zomer tijd. Met zl was het het warmst van die hele zomer in de laatste weken zwangerschap, 1e weken kraam. Haha
Ik heb in de ochtend nergens last van behalve honger! Maar ik kan niet meer in een keer zoveel eten als ik kon.. Dus moet het wat meer verdelen anders word ik knap misselijk! Ik heb van mezelf hele kleine borsten en ze groeien zienlijk! Tot vreugde van VL maar hij mag er niet teveel aanzitten want zijn nogal gevoelig.. Heb af en toe krampen in mijn liezen volgens de VK groeipijn! Laast van lage rugpijn en plassen! Heeeeeel veeeel plassen!! Verder zijn mijn darmen niet heel erg lief voor mij.. Owja en moe! Ik ben aan het eind van de dag kapot
Wat fijn om te lezen dat jullie ook een positieve streep zien op m'n foto Ik ga me proberen in te houden en echt zaterdag pas weer testen. Wat scheelt is dat ik woensdag, donderdag en vrijdag een vroege dienst heb, dan heb ik 's ochtends te veel haast om te testen haha. En de angst voor te weinig HCG in de middag en avondurine is hier te groot Hier vooral 's ochtends wat misselijk en tijdens de maaltijden, ik krijg mijn eten soms echt heel moeilijk weg (zoals vanavond de warme maaltijd). Verder ben ik qua symptomen echt onwijs moe... gevoelige borsten en steeds steekjes/trekken en soms wat krampjes in mijn onderbuik. En emotioneel... moet zo snel huilen. Vanmiddag een overleg op het werk, zat ik te brullen... voelde me knap lullig Ook ik heb last van veel plassen Iertje! Vorige week nog weer blaasontsteking gehad (dat was echt jaren geleden voor het laatst) maar zit nog steeds vaak op het toilet. Vanavond even wezen aquafitten, was lekker. Dat ga ik wel zo lang mogelijk proberen vol te houden Zit hier wel wat te dubben over mijn werk. Bij mij op de afdeling mag je niet zwanger werkzaam zijn. Maar ga het toch wel proberen voor me te houden totdat we op z'n minst een positieve echo hebben gehad. Hoe zitten jullie in/met het vertellen op het werk?
1. juni 2. juni 3. juni - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje 4. juni 5. juni 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje 8. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje 9. juni 10. juni 11. juni 12. juni 13. juni 14. juni 15. juni Afspraken: 20 oktober Iertje intake vk 21 oktober Annebeth eerste echo 26 oktober Annebeth intake vk