Dat het spannend is geloof ik meteen. Aan de andere kant mag je er toch vanuit gaan dat de kleine in zijn veilige bubbel in de baarmoeder zit. Doordat de doorbloeding in het lichaam van een zwangere vrouw verandert bloed ze sowieso al sneller geloof ik. Dit las ik net even vluchtig: Het hormoon progesteron dat tijdens je zwangerschap vrijkomt, zorgt ervoor dat je bloedvaten wat slapper en dunner worden. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat hij door de baarmoederwand heen stoot. Anders maar flink genieten van voorspel, rustig vrijen en dan genieten van naspel? En zo langzaam opbouwen totdat je er wel weer genoeg vertrouwen in hebt?
Mm niet leuk bolliewollie!! Anders doe je morgenochtend toch nog een keer een kV test misschien ligt jet wel aan de testen van mvm! Doe je nu wel mee aan mvm? Iertje veel plezier op vakantie! En het zou geen kwaad moeten kunnen maar na een contactbloeding kan ik mij voorstellen dat je liever niet wil!! Rosie: morgen vast een knaller het verdubbelt per 48h Er wordt veel geschreven dat km het niet bij kan houden haha
@Bolliewollie: he wat balen zeg dat de test van MvM zo licht is. Snap dat je een knaltest had willen zien (en ook verwacht had te zullen zien). Heb dit wel al veel vaker gehoord en gezien dat dames met de MvM testen maar heel licht testten. Ik hoop echt voor je dat dit verder niks betekent meid. @Iertje: fijne vakantie, maak ons maar jaloers met die mooi-weer verhalen hihi Over het gezellig maken: luister naar je gevoel en rustig aan doen. Ik vind het hier ook heel spannend en en hebben het tot op heden ook nog niet weer gezellig gemaakt... moet er echt even vertrouwen in krijgen weer, bang dat een MK op gang zou kunnen komen. Maar dat is ook maar een van die onzekere gedachten die in mijn hoofd zitten...
Hoi dames, Hebben jullie naast alle kwaaltjes en onzekerheden ook zo'n drang om er op los te shoppen?? Ik kijk iedere dag op internet naar wat ik allemaal zou willen hebben voor de kleine :O Vroeg me af of andere dat met me delen haha
Ja ik die gewoon mee met mvm. Had even een baalmiddag maar weetje als het zo is zal het zo zijn. Ik ga gewoon weer verder genieten. Mijn misselijkheid is met name savonds aanwezig en dat is goed. Ik zie het wel. Ierstje de eerste 3mnd zit het zo veilig verstopt dat ook bij vallen of stoten of een ruzie met geweld je baby nog niets kan gebeuren. Werkte voorheen op een groep met agressieve jongeren toen is mij dat verteld dat het tot 3mnd heel goed vast zit. En je vriend heeft vast niet zo'n lange dat hij in je baarmoeder komt. Daarnaast zit er nu een slijmprop waar niets doorheen gaat. Misschien was je te gespannen ook en dus ook sneller een vaatje geknapt. Probeer lekker te ontspannen en misschien een heeeeele lange voorspel. Jullie hebben immers vakantie Shoppen: nee nog geen last van. Dat komt wel na de eerste echo. Maar ik heb alles nog staan bijna. Meeting: er was iemand (sorry weet niet meer wie) die wilde meteen op de beurs, maar dat is niet haalbaar. Ik ga al met mijn moeder en dat is al niet handig. Ik ben wel in voor een meeting volgend jaar ergens.
@Bolliewollie: Ik ga heel hard voor je duimen, maar we gaan er gewoon vanuit dat je dit kleintje nog ongeveer 35 weken met je mee mag dragen. @Meeting: Leuk dat je met je moeder gaat. Dan werkt het idd niet echt om elkaar te ontmoeten. Het lijkt mij ook een beter plan elkaar tijdens een andere setting te treffen ergens na de 20 weken echo's? @Shoppen: Waarschijnlijk heb ik de behoefte om te neuzen voor babyspul omdat het 9 jaar geleden is geweest dat ik hiermee bezig kon zijn. Nu kán en mág het eindelijk
Ja, inslapen duurt zo een uur en dan wordt ik ook nog eens een paar keer wakker. Ik heb nog geen andere kinderen dus dat scheelt.
ah bolliewollie misschien even de vk bellen?? @ meeten ik ga ook naar de negenmaandenbeurs maar wel op een zaterdag doordeweeks zit ik met school van me zoon en nog een dochter of manlief moet vrij nemen o ik heb vandaag ook weer getest dames een knaller op kv nu ga ik niet meer testen hoor
Ook van mijn vakantie adres een kort bericht. Leuke plaats, goede acco en fantastisch weer. Top. Merk al dat ik meer kan ontspannen. Even niet hoeven zorgen. Echt fijn, ook al mis ik mijn mannetje wel. Bolliewollie, ik begrijp je onzekerheid. Ik hoop dat het gewoon goed zit. Roosje, voor jou trouwens ook. Zag een lichtere test ergens voorbij komen.
Hoi meiden, Ik wil me ook graag aansluiten ik ben 29 bijna 30 en heb 1 zoontje en 5 juni uitgerekend van de tweede
Mopje welkom. Wollie sterkte snap dat je je er zorgen op maakt. Pfff net een late gedraaid. Soms zeurderig gevoel laag in de rug niet echt pijn meer vervelend. Ik merk nog niet dat ik zo moe ben als in m'n eerste zwangerschap. Maar geen idee wanneer dat precies begon ben nog zo kort zwanger. Ik ga naar bed heb zere voetjes van het vele lopen
Hey Pompeloesje, Toen was ik ook al wakker, en een uur later en toen kwart voor 6 echt wakker Nog een kwartiertje lekker liggen en dan maar weer klaarmaken om te werken.. Gelukkig laatste werkdag deze week!
Hee dames, Een hele nacht lekker doorslapen is bij mij ook een probleempje.. zodra ik 's nachts wakker word moet ik als een gek plassen... En mijn voorgevel is niet heel groot maar zit nu wel erg strak in me bh.. (Ik weet nog goed van me eerste zwangerschap dat ik van a naar kleine c was gegaan ) Ik heb nog altijd licht trekkend en vol gevoel in me buik.. hebben jullie dat ook ? Testen doe ik ook niet meer had maandag voor het laatst gedaan 4+6 toen had ik een mooie 3+ op cb dus toen was ik helemaal tevreden Hoe gaat het verder met jullie ?
Hoe en wanneer zijn jullie het van plan aan jullie naasten te vertellen ? Of hebbben jullie het al aan een deel verteld ? Wij vertelen het me vriendjes ouders als we de eerste echo hebben gehad (is de planning of het lukt ) En opa 's en oma's met de 2de echo denk ik. Mijn broer en schoonzus. En beste vriendin weten het al want ik kom het niet voor iedereen voor me houden
Goedemorgen, Ik heb een vraagje, ik voel als ik beweeg regelmatig trilling aan mijn perineum. Herkent iemand dat?