als jullie zeker zijn dat de groep goed beveiligd is en niemand kan zien dat ik mij op die pagina heb aangesloten en de berichten niet kan lezen ben ik voor FB.
Mag je zelf aanpassen Om hier nog even op terug te komen. Hoe kan je nou niet hurken en bukken? Ik moet dat voor mijn werk veel en als je je huis schoonmaakt of weet ik wat doet ben je toch ook aan het bukken.. snap er niets van.. Facebook groep of hier maakt me niet zoveel uit
Heb ff gekeken.. Als je kiest voor optie 'geheim' kunnen echt alleen mensen die uitgenodigd worden de groep vinden en erin kijken.
@justthe3ofus, ja heb gelukkig kunnen slapen hihihi. @Aaleyaah, oooo knaltest super zeg.. @fb of zp. Ik ben en een fb mens en een zp mens dus ik moet kiezen. Maar ik kies inderdaad zp. Zwanger blijft bij zw pagina en ook al is het prive toch wil ik niet zwanger zijn en fb bij elkaar houden. Hier kun je ook een besloten groep maken. Verder ben ik effe vergetem wie wat geschreven heeft @1e afspraak vk... Wie wil het voor mij toevoegen, dankjewel 20 november intake+1e echo
dank je voor die moeite te doen. Geheime groep Is prima voor mij. beetje ziek, buikgriep denk ik. Vandaar het rare gevoel in mijn buik van gisteren. Maar moet straks toch nr de HA om hcg waarde nog eens te laten meten. Dus effe vragen dat het geen kwaad kan voor de baby.
Hier was het altijd eerste echo met 12 weken. Sinds 2014 krijgt je met 8/9 weken bij de intake gelijk een echo om te kijken of je echt zwanger bent en of het op de goede plek zit. Ben zo benieuwd! Ik mag 2 november. Zei gisteren nog tegen mijn moeder...dst duurt al geen maand meer! Maar vind het nu al te lang
Ik ook niet voor ik die (stomme!) app had gedownload. Ik sport en eet gezond, al voor de zw, dus ik ga ervan uit dat het goed zit...maar toch zet het me aan het denken......
Ik moet nu nog twee weken wachten. Dat begint eindelijk te overzien te worden Ik ben voor een FB groep ook.
Pfff ik moet meer dan een maand wachten, had ik bij mijn dochter ook. Pff ik heb overgewicht, was afgevallen en ben weer aangekomen enz. Heb een trage schildklier. Ik ben 1.68 en weeg nu ongeveer 77 kg. Ik was tot 68 kg afgevallen.
Zal ik maar aftrappen dan.. ik ben een werkende mama. Werk 32 uur (4 dagen waarvan 1 dag thuis) als administratie medewerker.
Ik heb net een sollicitatiegesprek achter de rug vorige week. Ben aangenomen en ga als kinderleidster werken in de kinderopvang als invalpool. @misselijkheid, net eerste keer misselijk geweest en beetje gespuugd haha. Was tanden aam het poetsen
Ik ben voor een zp pagina, kan wat mij betreft ook gewoon dit podium blijven, maar gesloten is ook prima hoor. Mijn man en ik hebben de afspraak om geen foto's op internet te plaatsen van onze kids, dat zal ik dus ook helaas niet doen. @werk: ik werk 28 uur per week als verpleegkundige.
Jeetje moest even 6 pagina's bij lezen haha. Ik ben ook voor een fb groep, met een vage naam, zodat mijn collega's het niet zien. Ik heb mijn eerste echo met precies 6 weken, is er dan al wel wat te zien? Vind het enorm spannend! Ik heb mezelf net aangemeld bij moeders voor moeders! Doen jullie hier ook aan mee? Zou ook graag een knaltest hebben, maar ga nu niet meer testen, maak mezelf er anders alleen maar gek mee. Dit was mijn test van gister
Ik ben secretaresse en werk 36 uur per week. Wil niet teveel privé dingen delen hier, bij ons weet bijna niemand nog dat ik opnieuw zwanger ben. En je weet nooit wie allemaal op ZP zitten he .
Jajo: ik had er toevallig nog 1 over van de kruidvat, vandaar dat ik dacht hem nog even te doen. Maar ga niks meer kopen hoor en wacht nu op de echo...
Haha snap je hoor aleeyah! Ik heb niks meer in huis nu, dus dat is makkelijk. Ik wil ook liever nog geen privé dingen delen hier, omdat ik ook niet weet wie hier op het forum zit en ik eerst de termijn echo wil afwachten voor ik het op mijn werk vertel.