Combinatietest doen wij niet, we doen het net als vorige keer, de geplande echo's en wie weet weer een pretecho Ik zit te twijfelen om een buikschildering te doen, lijkt me erg gaaf!!
Ik ben 4 weken en 3 dagen denk ik Ik heb 2 digitale, maandag ga ik eentje doen, morgen geen tijd, gaan naar een verjaardag
Roosje, duidelijk positief hoor. Die van mij zijn minder. Gisteren een digitale gedaan, die was ook positief. En nu stop ik met testen. Wij gaan ook geen combinatietest doen. Wel een 3d echo. En een bolle buik shoot. Die vind ik altijd leuk!
Ach ja, fotoshoot ga ik ook weer doen dat was zo leuk vorige keer! Dit keer met mijn twee ventjes, of drie eigenlijk hihi! Geslachtsbepaling wil ik ook graag, we hadden bij S zo een pakket genomen. Gelukkig waren wij telkens de laatste want bij beide echo's maakte hij het moeilijk Geslachtsbepaling zat hij heel laag in kleermakerszit (duurde een uur voor we hem hadden) 3D zat hij met zijn armen voor zijn hoofd lol! In ieder geval hebben we daardoor lekker lang mogen kijken
Prima test hoor Roosje! Combinatietest gaan we niet doen. Qua echo's nog geen idee wat we krijgen. We zijn vorig jaar naar Spanje verhuisd, dus dat is allemaal nieuw.
Balen roosje dat je niet kon slapen! Hopelijk daarna wel. Fotoshoots zijn leuk idd! Had bij m'n zoon een buikenshoot en dit x wil ik een New born shoot met m'n zoon en de baby lijkt me zoo mooi zo met z'n tweeën
Wauw spanje.. leuk kassie, hebben jullie daar ook familie of zitten die allemaal nog in NL? Misschien vraag ik nu teveel hoor maar wat heeft jullie doen besluiten te verhuizen? Sorry als het te privé word.. dan gewoon niks zeggen 😉
hier geen combinatietest. Bij de andere twee ook niet gedaan. Mijn gyn kijkt vanaf 24 weken regelmatig even in 3D dus ga geen aparte echo doen. Bellyshoot is leuk maar denk dat ik idd ook ga voor new born shoot met broertje en zusje @roosje balen dat je niet kan slapen. Heb het ook wel. En je bent dan al zo moe en kan je nog niet slapen. Vervelend he
Wij willen de combinatietest namelijk wel doen en bij 15 weken de geslachtsbepaling. Mijn moeder en zusjes weten zeker dat het een meisje wordt. Zou ik zelf super leuk vinden, maar het belangrijkste is dat het een gezond kindje is. Vandaag van 1 tot 8 geslapen, dus dat is wel oke! Extra lang genieten van je kleintje is nooit verkeerd bloezem!! Met hoeveel weken doen jullie een shoot dan?
Ja helemaal leuk pompeloesje Buikenshoot was hier rond 34 weken. Hier ook veel die een meisje zeggen.. heb ook voor de lol pendels laten doen.. uiteraard pin ik me daar niet aan vast..Maar die zeggen ook allemaal meisje. M'n moeder is ook echt bijna zeker van d'r zaak. We gaan het zien. Meisje is leuk maar 2 jongens vind ik ook geweldig
Ja gelukkig daarna wel geslapen. Dochterlief heeft de hele nacht geslapen. Wij zijn van kamer veranderd dus misschien moest ik effr wennen. Ik wil ook graag een geslachtsbepaling. Ik zou ook graag een jongen willen omdat ik al een dochter heb. Pendels zijn fifty fifty. Mijn gevoel is daardooor ook meisje. Chinese kalender zegt jongen. Maar meisje zou ook superleuk zijn voor me dochter. Ach ja zolang hij/zij maar gezond is he.
Goede morgen dames! Wij wachten eerst ff 3-11 af en dan zien we wel of we extra echo's doen bij Ons in zkh drukken ze ook wel ff altijd op de 3d of 4d knop tijdens de echo.... Verder is t me gegund om een hele nacht te slapen klokje rond bijna.... Heerlijk Zo weer ff op pad met gezin! Vanmiddag en vanavond werken... Liefs
hier zegt gevoel meisje, hubby denkt ook meisje, beste vriendin denkt ook meisje. Heb van elks eentje dus als het gezond is ben ik al lang blij
Ik heb een fotograaf die als extra service na de geboorte een gratis newborn shoot aanbied dus dat is wel heel leuk Ik hen echt geen flauw idee, vorige keer was iedereen overtuigt dat het een meisje was maar het was toch echt een jongen. De Gender Reveal hebben we gefilmd en je hoort iedereen ook vol verbazing reageren, is wel humor. Dit keer ben ik totaal blanco wat geslacht aangaat
Hee dames Ik ben zooooooo benieuwd naar de echo hoop zo dat alles goed is. Soms twijfel ik wel eens en ben ik bang dat het niet goed is.. maar dayheeft iedereen denk ik wel. Over het algemeen ben ik positief hoor Morgen nog precies een week wachten tot de echo ik vind het nog zolang duren. Maar weet wel dat de tijd op zich vrij snel voorbij vliegt. Hoe spannend vinden het jullie allemaal ? We gaan allemaal wel even een fotootje plaatsen van de echo he ?!?!?
Hi dames. .. Eindelijk alles gelezen en wou graag ook mee kletsen. K ben 26 jaar en ben zwanger van me eerste kindje. Heb 21 oktober intake en echo afspraak word daarna pas gemaakt Uitgerekende datum is rond 5 juni want weet m'n cyclus niet hahah ben bijna 6 weken als het goed is . Super leuk om alles te lezen, k heb me kunnen vinden met andere over angst voor ma. Aangezien m'n nicht haar kindje te vroeg is geboren bij 6 maanden en niet gered heeft. Blijf k denken dat het altijd nog mis kan gaan. Mijn ouders zussen broers en schoonma en schoonzus weten het. En die stellen mij ook gerust met alles heeft een reden en wat voorbestemd is is zo! Dat stelt me altijd wel gerust. Heb weinig symptomen.. vaak plassen vooral midden 'n de nacht dus vaak voor 5 uur al wakker! En last van me onderrug. K slik gravitamon en probeer nu wel wat bewuster te eten. Heel leuk om ieders verhaal te lezen en ook omdat we hetzelfde periode zitten. Xx
Mama zit eindelijk weer... De vermoeidheid is beetje toegeslagen.... En dan moet ik nog werken.... Zal vast wel goedkomen vanavond... Dames fijne zondag! T zonnetje schijnt maak er een leuke dag van
Even een vraagje aan de dames die krampjes/steken hebben; is dat bij jullie altijd in het midden of ook wat meer aan de zijkant? Het valt mij op dat ik het volgens mij steeds heb aan de linkerkant in mijn onderbuik (eierstok?). Begin een beetje bang te worden .