Ha meiden, ik meld me ook, ik praat mee in mei moeders,maar ik ben bijna 2 weken terug gezet.. Dus nu ben ik een juni moeder. Donderdag moet ik terug om te kijken of de kleine gegroeid of gestopt is. Deze is net als de 2e verwekt op gran canaria, daar hebben er het een maand onveilig gedaan. En blijk zwanger terug gekomen te zijn. Ik weet niet precies wat de datum is geweest. Ben 31 heb al 2 meiden en bonusdochter in huis. Ben 2 juni denk ik uitgerekend. Met 5,5 week heb ik een kloppend hartje gezien en klopte alles bij het termijn van de kleine.Nu kijken hoe het zit ontwikkeld. Ben benieuwd Heb ik eerder gezien en zijn toen later ook gestopt.
Begrijpelijk dat je het spannend vind na de contactbloeding. Heeft je vriend er begrip voor? Gelukkig mag je volgende week ook voor de echo, daarna hopelijk ook wat rust en ruimte in je hoofd.
Ooh jeetje wat spannend Meijtje! Hopelijk groeit de kleine goed! Ik ga voor je duimen. Wanneer mag je heen om te kijken?
Welkom Meijtje bij onze gezellige groep! Een spannende tijd voor jullie zeg. Ik hoop op goed bericht voor jullie donderdag. Ik zie dat je al veel ervaring hebt met miskramen, wat zwaar. Hopelijk wordt deze kleine jullie gegund.
Dat zit wel goed bij jou Roosje! Fijn zeg. Kun je het testen nu los laten of ga je nog voor de volgende cijfertjes op de CBtesten.
Ik wil het inderdaad echt niet meer doen. Maar had een dubbele gekocht van de digitale, was in de aanbieding dus niet express dus heb nog een digitale liggen en een kv test. Die ga ik ook dan doen.. En dan is het klaar..
Ja kan me voorstellen dat als je nog testen in huis hebt liggen je deze doet. Ik heb afgelopen vrijdag de 2e gedaan die ik nog had liggen. De plus was er zelfs nog eerder dan de teststreep haha
Wow, wat een heftige verhalen lees ik weer! Knap van iedereen die moeilijke tijden heeft doorstaan! Welkom aan de nieuwe leden . Hier nog steeds geen last van misselijkheid o.i.d. alles smaakt me precies nog zoals voorheen! Borsten ook nog niet echt gegroeid volgens mij, maar zijn wel gevoelig. Vandaag precies over 2 weken de echo pffffff het duurt zoooo lang allemaaaaaal!
Dank jullie meiden. Ik mag donderdag middag terug om op te spieken. Helaas ervaring met missers. Vaak ook bij de eerste echo een hartje en bij de 2e gestopt. De eerste keer is heel onrealistisch om een kleintje te zien alles er op en er aan en dan geen hartje. Daarna stel je er op in dat het kan gebeuren. Jullie ook allemaal gefeliciteerd. Wanneer hebben jullie afspraken staan? Hier trouwens geen kwaaltjes, maar dat had ik alleen bij de missers, bij de 2 meiden ben ik niet ziek geweest.
Jij bent ook verder, bij mij was het nog niet echt knal. Ik zit niet eens week over mijn nod. dus ga na nod testen dus na woensdag Leuk he zwanger zijn hihihi
Ik kon me niet beheersen net bij de hema een test gedaan al voordat m'n urine verdeeld wad op de test al een streep... M'n controle streep is zelfs lichter als de test haha...
Lekker hooor hihiihi. Leukkk Ik ben lekker weer in de twijfels pfff. Ik zit waarschijnlijk 18 dpo en digitale gaf 1-2 aan.. Moest hij niet 2-3 aangeven. Heb nog een kv liggen maar durf niet eens te testen
Ik heb mijn testen op en ga er ook niet meer halen. Om te voorkomen mezelf gek te maken...het helpt toch niks. Als het fout gaat gaat het toch wel fout dat hou je niet tegen. Bij mijn andere kids wel tig testen gedaan maar vind het nu wel goed haha
Gelukkig heeft hij heel veel begrip en probeert te snappen waarom mijn angst is.. Wil hem niet elke keer afwijzen
Wat spannend cjkm! Ben benieuwd wat je dan ziet!! Haha lotje heel herkenbaar! Ik zou ook nog wel testjes willen doen, geeft houvast of zo. Maar heb me voorgenomen dat niet meer te doen. Ben te bang dat de cb niet meer dan 1-2 aangeeft. Dus probeer het allemaal maar even aan te kijken. Oh lees dat je er nog een gedaan hebt haha. Typfoud, mag ik ook gewoon de lijst bijwerken met mijn tijden? De 22e is om 9.00, 2/11 is om 9.10 en 19/11 is pas om 19.00 Meijtje: welkom! Wat leuk dat je toch al een kloppend hartje hebt gezien! Dat is al een heel goed teken! Wel balen dat je 2 weken bent terug gezet. Roosje; kijk mooi!!!
Justthe3ofus; Wat een heftig verhaal zeg! Ik vind dat je je enorm knap staande gehouden hebt na een aaneenschakeling van heftige gebeurtenissen! Knap hoor Wat je dochter betreft; ze moet inderdaad wat aandacht in gaan leveren maar ze zit nu op de leeftijd dat ze er heel begripvol mee omgaat, ze snappen waarom en vinden het vreselijk leuk. Mijn zoon was ook 8 en die vind het heerlijk om lekker met zijn broertje bezig te zijn. Hij vroeg me pas nog wanneer er nou weer een broertje of zusje zouden krijgen lol!