1 t/m 15 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieflief, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarLin1305

MarLin1305 Niet meer actief

Ja idd lekker snel. Superblij mee.

Ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders. Aanstaande donderdag afspraak hiervoor. Neem aan dat het gewoon discreet is. weet wel dat het afgeleverd wordt in een voertuig zonder reclame etc.

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey dames.

Ik moet ff mijn hart luchten. De angst slaat me behoorlijk om het hart. Ik ben zo bang dat het mis gaat. Ik had me zo voorgenomen te genieten zolang het goed gaat, maar ik merk dat dat me nu al niet lukt. Vanmiddag weer zo die twijfel. Ik heb in bijna paniek een test gedaan met heel lichte urine. Hier kwam dan ook een wat lichtere streep dan vanmorgen. Nog wel heel duidelijk hoor.
    Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet. Ik weet niet of ik nog een mk kan handelen.
    Statistieken waren nietzo goed voor deze zwangerschap. 75% ging fout. (Dit is mijn 5e zwangerschap en ik heb 1 kindje)
    Aan de ene kant zegt iets in me dat het wel goed is, maar aan de andere kant dus ook niet.
    Het is iig fijn dat ik hier mijn hart kan luchten. Ik weet verder niet zo goed wat ik hier mee wil bereiken. Het gewoon ff kwijt zijn ofzo.

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Test is trouwens bijna net zo donker opgedroogd als die van vanmorgen. *slaakt weer voor even een zucht van opluchting*

4. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik ben ook als de dood dat het misgaat en dit is de eerste keer dat ik zwanger ben?

5. Theemuts02

28 sep 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lieflief en Iertje, ik herken het helemaal hoor. Ik dacht vanmorgen ook: dit is foute boel, gaat helemaal niet goed komen. Had zo steken en krampen in mijn liezen en onderbuik.
    Achteraf gezien leek het wel op banden/groeipijn. Daar houdt ik me dan maar aan vast. En had teveel met zoonlief lopen tillen (18 kg).
    Nu ik weer rustig ben kan ik goed denken: afwachten, ik kan er zelf toch niks aan veranderen. Maar als ik er onrustig door ben dan kan ik nergens anders aan denken dan dat het fout kan gaan...

6. Happy ikke

26 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    belgië
    die schrik ken ik ook lieflef. Heb ook al een miskraam achter de rug en dit wens je niemand toe. Ik betrap er mezelf op dat telkens ik nr de toilet ga controleer of ik geen bloed verlies. Soms als ik een vochtig gevoel daar beneden heb loop ik direct nr het toilet om te kijken dat het geen bloed is en ben dan super opgelucht als het maar slijmen zijn.
    die schrik had ik in mijn vorige zwangerschap 9 maanden lang. Maar de eerste drie maanden zijn toch de engste.
    Positief denken zeker, dat helpt.

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Test van vanmiddag is uiteindelijk donkerder opgedroogd dan de rest van vanmorgen. Morgen nog 1x testen en dan is het klaar. Dan zijn ze op.
    Morgen ga ik ook de vk bellen. Ik ben benieuwd wanneer we voor een echo kunnen.

8. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    1. juni
    - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje

2. juni

3. juni
    - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje

4. juni

5. juni
    - Happy ikke, ? jaar, tweede kindje

6. juni
    - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje
    - Iertje, 25 jaar, eerste kindje
    - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje
    - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje
    - Mjet14, 27 jaar, derde kindje

7. juni
    - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje

8. juni
    - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje

9. juni

10. juni

11. juni

12. juni

13. juni

14. juni

15. juni

Afspraken:

12 oktober
    MarLin1305 eerste echo

20 oktober
    Iertje intake vk

21 oktober
    Annebeth eerste echo

26 oktober
    Annebeth intake vk
    priscilla1987 intake en eerste echo

28 oktober
    kimmy89 intake vk

9. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Welkom nieuwe meiden ik heb jullie in de lijst gezet! Behalve Pompeloesje, wat is je uitgerekende datum?

Hoe is het afgelopen bij de huisarts?

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    oh hier ook de angst dat het misgaat...maar ben zo moe en misselijk en vooral in ochtend kokhalzen en overgeven:)nieuwe welkom..allemaal

net een eitje gebakken valt niet goed...chips op suikerwafel;)is ook zo goed voor me haha..

vandaag lekker druk school met zoon dochter bezig houden en boodschappen doen..maar heb een bijdehandte diva die flink door drijft..

vandaag wou er een meisje spelen ik zei dat het niet kon was echt niet lekker en gister ook al 2 te spelen gehad werd me een beetje te gek voor woorden..

heb nog 1 test liggen doe ik deze week nog en dan vind ik het best..

ga zaterdag naar de jonge ouders beurs hopelijk kom ik geen bekende tegen:D

11. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Heel herkenbaar! Probeer toch zoveel mogelijk afleiding te zoeken! Wat schiet je er mee op om je erg druk te maken?

12. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Bedankt voor je berichtje dat stelt me ook weer wat gerust :) Soms zit ik er wel erg over in. Ik moet binnenkort belangrijke presentaties houden voor mijn studie en dan hoop ik zo dat ik me dan goed genoeg voel! Maar ik zie het vanzelf wel. Mijn kindje gaat toch voor alles! :)

Weet iemand wanneer een cb test op 2-3 weken zwanger gaat? Afgelopen zondag gaf hij 1-2 weken zwanger aan. Ik wil graag kijken of hij 2-3 aangeeft. Moet ik dan tot zondag wachten of zou ik hem morgen al kunnen doen? Mijn laatste menstruatie begon op 28 augustus, ovulatie was op 13/14 september.

13. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik had afgelopen donderdag 1-2 en vandaag 2-3! Ik had me nog zo voorgenomen niet te testen haha maar goed ik hoop voor de vakantie 3+ te testen dat is dan AS maandag

14. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Hi!

Mag ik er ook voorzichtig bij. Eigenlijk is mijn nod pas donderdag....maar ik wil graag mij verhaal en kwaaltjes kwijt en tot nu toe kan het alleen bij ml. Hij wordt er ondertussen een beetje gek van... hahahaha.
    Datum 9 juni, bijna 28 jaar ( zaterdag), 1ste kindje

15. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi meiden,
    Ik meld me ook aan. Eergisteren positief getest. Superblij
    Natuurlijk maar moet nog wel even aan het idee wennen.
    We hebben nog een zoontje van 3 jaar die is ook in juni geboren
    Hij was vijf weken te vroeg.
    Nu ben ik volgens de app 3 juni uitgerekend.
    Heb erg gevoelige borsten en regelmatig misselijk vooral bij het
    Avondeten.
    Denk morgen de gyn bellen voor een eerste afspraak.

16. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Oja vandaag met kv getest

Bijgevoegde bestanden:

17. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Het is weer zover! Klaar wakker...

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    grrr weer zo vroeg wakker :p
    Spannend weer die eerste weken....
    Vooral omdat ik zo vroeg getest heb denk ik :cool:

19. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Nu heb ik spijt dat ik mijn testjes op test... Ik vind dat mijn test van vanmorgen lichter is dan die van gister.. Maar een klein beetje, morgen nog een keer en dan hou ik op.. Misschien is mijn Hcg pas morgen verdubbeld want nu maakt het me onzeker 😔

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Bekijk bijlage 475081

Duidelijk :p

@Iertje die van jou knalde echt, niet te onzeker zijn. Zit goed hoor :)

Deel Deze Pagina