Dank je wel had ik ff nodig... Pfff... Al dat gedenk als je vab jezelf al zo onzeker bent hier heb je geen invloed op. Tis zo onlogisch als wat mijn gedachten.... Natuurlijk is er een kans. Maar er is een hele grote kans dat het goed komt... En m'n eerste gevoel was er heel goed over idd... Sorry als ik jullie lastig val maar moet er gewoon veel over praten.... Gelukkig voel ik me niet elke dag zo onzeker maar met vlagen. T gaat steeds beter Als die eerste echo maar geweest is...
Het schoonzusje van mijn zus, en scheelt dat we die niet heel vaak tegenkomen maar genoeg Daar heb je wel gelijk in Aleeyah! De vorige zat er ook twee weken langer sus we gaan zien hoe deze het heeft Ja Lotje zeker met dat soort onzekerheden is het fijn dat je op je vriend kan terugvallen, er goed over blijven praten wanneer je je zo voelt, dat is beter dan ermee rond blijven lopen.
Jullie gaan snel zeg haha. Buikje ja, cliënten vroegen al hoe ver ik was en ik wist niet eens dat ik zwanger was... Oeps, ja heb er 1 van 6 maanden, dus buikje daarvan en het goede leven van een maandje gran canaria hihi..
Die onzekerheid herken ik wel. Hier ook regelmatig last van zulke gedachtes terwijl ik eigenlijk alleen maar wil genieten van mijn zwangere lijf.
Zal zeker een foto delen van de eerste echo.. Mijn gevoel en hoofd spreken elkaar ook wel tegen. Gister wat menstruatie steekjes, maar vandaag bijna de hele dag misselijk. Heb zelfs bijna m'n werk gebeld, en dat doe ik zeker niet snel. Vanaf morgen maar eerst een cracker ofzo eten voor ik van bed ga, hopen dat het dan beter gaat. Was er vandaag ook niet iemand voor een echo geweest?? Wij gaan woensdagavond, heb er zo'n zin in!
Wat kletsen jullie veel zeg.!! Heb et een btje geprobeerd terug te lezen op mijn mobiel 😅 valt niet mee. Ik zag een paar nieuwe aanmeldingen, super leuk. Gefeliciteerd.! Ik weet niet wat voor symptomen jullie allemaal hebben, maar ik heb nergens last van. Hoewel ik gister ineens flinke steken in mijn buik kreeg en die zijn er vandaag ook nog. Steeds links en ze trekken zo richting men muts. Ook gigantisch pijn in mijn rug van onder tot boven achter mijn schouderbladen. Toch maar even naar de ha en na een inwendig onderzoek door naar de gyn in et zh. Ik heb daar laatst een foam echo gehad dus ik mocht ook meteen komen. Kreeg ik een inwendige echo en daarop zagen we dat et iig geen bbz is. Pak van mijn hart zeg.! Wel een dooierzakje met een heel klein spikkeltje er in. Helaas kon de gyn die niet op de foto krijgen. Zijn er hier nog meer met een vroege (5w+) echo.? Wat was er bij jullie te zien.?
♡ 1 t/m 15 juni 2016 mama's ♡ 30 mei - justthe3ofus, 31 jaar, tweede kindje 1. juni - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje 2. juni 3. juni - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje - Nursie31, 35 jaar, tweede kindje - josephinevh, 29 jaar, tweede kindje 4. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje 5. juni - Happy ikke, 30 jaar, tweede kindje - Mopsje85, 29 jaar, tweede kindje - Sane26, 26 jaar, eerste kindje 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje - Cjkm, 27 jaar, tweede kindje - Prins03, 27 jaar, tweede kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje - Veenbaas, 24 jaar, eerste kindje 8. juni - Pipperdepip, 26 jaar, derde kindje 9. juni - Ddtje, 28 jaar, eerste kindje - Pompeloesje, 32 jaar, derde kindje - Teunie86, 29 jaar, tweede kindje - MamaScorpio, 33 jaar, tweede kindje - Imrw, 26 jaar, tweede kindje - Mellebel, 27 jaar, tweede kindje 10. juni - Bloezem, 31 jaar, derde kindje - Aleeyah, 27 jaar, eerste kindje 11. juni - Ongeduldig26 - Lotje1986, 29 jaar, tweede kindje 12. juni - SheDevil, 34 jaar, derde kindje - Mausje84, 31 jaar, tweede kindje - Pinnelin, 29 jaar, tweede kindje 13. juni 14. juni - Typfoud, 3e kindje - divergirl1986, 29 jaar, eerste kindje 15. juni - Roosje24, 28 jaar, tweede kindje - Sweetbaby2016, 26 jaar, tweede kindje 16 juni - Jajo, 28 jaar, eerste kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober MarLin1305 | 1e echo Mellebel | intake VK 14 oktober Cjkm | 1e echo 19 oktober Veenbaas | 1e echo 20 oktober 19:40 | Iertje | intake vk Lielief | 1e echo Pompeloesje | afspraak gyn Theemuts02 | intake & 1e echo gyn 21 oktober 11:30-12:30 | justthe3ofus | intake & echo 19:40 | Iertje | 1e echo Sane26 | intake & echo Annebeth | 1e echo 22 oktober Ddtje| 1e echo Nursie31 | 1e echo priscilla1987 | intake & 1e echo Jajo | 1e echo (6wkn) 23 oktober josephinevh | 1e echo 26 oktober 11:30 | Aleeyah | echo Annebeth | intake vk Prins03 | 1e (8wkn) Tolando | intake vk Bolliewollie | 1e echo 27 oktober 20:40 | Teunie86 | 1e echo 28 oktober kimmy89 | intake vk 2 november JaJo | intake vk 16:00 | Typfoud | intake vk & echo 3 november 16:10 | Lotje1986 | intake vk & echo 4 november 8:30 | Bloezem | echo Lieflief | intake vk Pinnelin | eerste echo Teunie86 | intake vk 5 november Pipperdepip | intake & eerste echo 10 november Blisskarin | intake & echo 12:00u | Mellebel | eerste echo 11 november 11:00 | Bloezem | intake vk Pinnelin | intake vk 19 november Jajo | termijn echo (10 wkn) 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 3 december 19:00 | Mellebel | controle vk ☆ Sterretjes ☆ Vita Rose Mjet14
Heb even mijn nieuwe afspraken erbij gezet.. en de VK berekend mij tot nu toe op 9 juni.. dus heb mezelf tot de echo wat anders zegt op 9 juni gezet. ik reageer straks uitgebreider meiden, ga me klaar maken voor mn Zumba lesje. xx
♡ 1 t/m 15 juni 2016 mama's ♡ 30 mei - justthe3ofus, 31 jaar, tweede kindje 1. juni - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje 2. juni 3. juni - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje - Nursie31, 35 jaar, tweede kindje - josephinevh, 29 jaar, tweede kindje 4. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje 5. juni - Happy ikke, 30 jaar, tweede kindje - Mopsje85, 29 jaar, tweede kindje - Sane26, 26 jaar, eerste kindje 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje - Cjkm, 27 jaar, tweede kindje - Prins03, 27 jaar, tweede kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje - Veenbaas, 24 jaar, eerste kindje 8. juni - Pipperdepip, 26 jaar, derde kindje 9. juni - Ddtje, 28 jaar, eerste kindje - Pompeloesje, 32 jaar, derde kindje - Teunie86, 29 jaar, tweede kindje - MamaScorpio, 33 jaar, tweede kindje - Imrw, 26 jaar, tweede kindje - Mellebel, 27 jaar, tweede kindje 10. juni - Bloezem, 31 jaar, derde kindje - Aleeyah, 27 jaar, eerste kindje 11. juni - Ongeduldig26 - Lotje1986, 29 jaar, tweede kindje 12. juni - SheDevil, 34 jaar, derde kindje - Mausje84, 31 jaar, tweede kindje - Pinnelin, 29 jaar, tweede kindje 13. juni 14. juni - Typfoud, 3e kindje - divergirl1986, 29 jaar, eerste kindje 15. juni - Roosje24, 28 jaar, tweede kindje - Sweetbaby2016, 26 jaar, tweede kindje 16 juni - Jajo, 28 jaar, eerste kindje ♡ Afspraken ♡ 12 oktober MarLin1305 | 1e echo Mellebel | intake VK 14 oktober Cjkm | 1e echo 19 oktober Veenbaas | 1e echo 20 oktober 19:40 | Iertje | intake vk Lielief | 1e echo Pompeloesje | afspraak gyn Theemuts02 | intake & 1e echo gyn 21 oktober 11:30-12:30 | justthe3ofus | intake & echo 19:40 | Iertje | 1e echo Sane26 | intake & echo Annebeth | 1e echo 22 oktober Ddtje| 1e echo Nursie31 | 1e echo priscilla1987 | intake & 1e echo Jajo | 1e echo (6wkn) 23 oktober josephinevh | 1e echo 26 oktober SheDevil | gyn 2e echo 11:30 | Aleeyah | echo Annebeth | intake vk Prins03 | 1e (8wkn) Tolando | intake vk Bolliewollie | 1e echo 27 oktober 20:40 | Teunie86 | 1e echo 28 oktober SheDevil | intake vk + echo kimmy89 | intake vk 2 november JaJo | intake vk 16:00 | Typfoud | intake vk & echo 3 november 16:10 | Lotje1986 | intake vk & echo 4 november 8:30 | Bloezem | echo Lieflief | intake vk Pinnelin | eerste echo Teunie86 | intake vk 5 november Pipperdepip | intake & eerste echo 10 november Blisskarin | intake & echo 12:00u | Mellebel | eerste echo 11 november 11:00 | Bloezem | intake vk Pinnelin | intake vk 19 november Jajo | termijn echo (10 wkn) 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & echo 3 december 19:00 | Mellebel | controle vk ☆ Sterretjes ☆ Vita Rose Mjet14
Mijn symptomen: -vermoeidheid -gevoeligere borsten -zeurderig gevoel onderin buik/schaamstreek -emotioneel -winderig Deze kwaaltjes heb ik sinds mijn NOD.
Mijn symptomen: - trek in eten / honger - vermoeidheid - vaker plassen ( is wel minder gewordn) - grotere borsten (niet gevoelig) - emotioneel
Kom ik net boven is m'n test streepje van vanmorgen echt bijna weg en de controle streep opeens vet blauw. Gauw dat ding weggegooid... Want stast in bijsluiter dat je hem na tien minuten ook weg moet gooien. De test streep was direct dik vet dus niks achter zoeken... Hier voor nod Voelde ik me al af en toe gek Borrelende buik Jeukende borsten (had ik sinds m'n spiraaltje er uit is dus al een maand eerder) Heel af en toe een onpasselijk gevoel. Nu regelmatig beetje buikpijn stramme rug Gevoelige boopies... En af en toe moe...
Wat kletsen jullie veel! Sterkte Vita Rose, wat naar zeg... Ik kan nog niet op het lijstje, heb een onregelmatige cyclus. Denk ergens tussen 2 en 10 juni uitgerekend, haha. Morgen ga ik bellen voor de eerste afspraak. Symptomen: geen... Voel echt helemaal niks. Raar idee dat ik zwanger ben dus. Spannend dat de eerste echo's al snel zijn!
Heel goed dat je hem weg hebt gegooid, niet jezelf onnodig gek maken. Je hebt positief getest, niet meer en niet minder.
Tuurlijk mag je dat vragen! We zitten hier 'alleen'. Zijn hier voor het avontuur, de zon en de ruimte naartoe gegaan. Wel leuke vrienden inmiddels, maar alle familie woont in NL. Zijn ook aan het bedenken hoe we het onze ouders gaan vertellen. Bij de eerste zijn we de dag na de positieve test meteen een rondje NL gaan rijden, haha. Denk dat het nu Skype wordt.
Daarom! En vanmiddag na een uur of wat stond die mooie streep er ook. Dus nu weet ik dit was de laatste. Hoe word je onzeker. Ik hou me in gedachten hoe snel die test streep er stond binnen no time... Wilde hem bewaren vd verzameling haha