1 t/m 15 juni 2016 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lieflief, Sep 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Ik heb weinig vochtverlies.

Vanmorgen al een bak kibbeling op whaha. Had er zo'n zin in.
    Waren even bij de prenatal wezen kijken maar vond de uniseks kleren niks aan...wacht wel tot we het weten :D Maar ik wil zo graag iets kopen.

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Zo zo nu pas kan ik weer eten. Vanochtend naar de tandarts geweest, vulling opnieuw gedaan.
    Het is zoooooooooo koud inderdaad pfff..
    Ik heb niet veel afscheiding gelukkig. Niet veel symptomen.
    Ik ga ook bv geven. Bij mijn dochter 9 maanden gegeven terwijl ik niet veel melk had. Ze kreeg bijvoeding bv en fv, had weinig melk toch nog verder gegaan.. Nu hopen dat ik melk heb

3. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

Oct 4, 2015
    204
    0
    16
    geweldig om te lezen al die gekke eetgewoontes nu al!
    zit met een grote grijns achter mijn scherm.
    dat is dan wel weer het voordeel met partners he, die halen het wel.

4. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Mac was heerlijk! Nu weer mal aan de water... Komen jullie gezellig kletsen op Facebook pagina

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Die blonde vrouw met een glas bubbels in haar handen, die jullie op fb toevoegd ben ik! Haha

Ja ik denk ook steeds dat ik toch ineens bloedverlies heb! Toch meer afscheiding dan normaal. Wel wisselend hoor van dag tot dag

6. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Ik denk ook bij alles wat ik voel dat het bloed is. Heb vannacht gedroomd dat ik veel bloed verloor. Misschien ben ik er onbewust toch veel te veel mee bezig.

7. Mellebel

Mellebel Bekend lid

Jan 20, 2013
    536
    6
    18
    haha, klinkt grappig idd..super leuk om dat op die manier te doen..en dat jullie het gefilmd hebben.
    Oh klinkt vervelend..hopelijk heb je daar niet te lang last van:(

Jajo: Ik ga je een pb sturen;)

Afscheiding: Ja best wel veel eigenlijk.. maar dit herken ik ook van mn vorige zwangerschap.

BV/FV: wij gaan direct beginnen met flesvoeding. Bij mn zoon ook gedaan.. heb niks tegen borstvoeding hoor.. is iets heel moois en intiems ;)..maar het past niet bij me.

Roosje: oeff altijd fijn de tandarts.. gelukkig kan je weer eten :p

Geslacht: ook wij doen rond de 15 weken een echo omdat we erg nieuwsgierig zijn:) heeeeeeel stiekem hoop ik een meisje. van allebei 1 is leuk. Maar een jongen is uiteraard ook meer dan welkom.

CJKM: he wat rot.. laat je maar lekker vertroetelen door je mannetje dan ;)

ach wat heftig pompeloesje! kan me je angst voor herhaling zeker wel begrijpen... gelukkig heeft je ventje er niks aan over gehouden.

Brrr.. ja koud he meiden! tis weer even omschakelen..;)
    Ik ga er weer van tussen moet zo richting mijn werk.. fijne dag xx

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Ja ach t zal wel op gang komen hoe meer je er op Let....
    Hoe irritanter het is 😒

9. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

May 21, 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Afscheiding is heel normaal.
    Hihi ik droomde bij Jorrit dat ik een miskraam kreeg en toen ze dat eruit haalde was het een vogeltje.
    Nou ik ben 7 mnd later bevallen van een gezonde jongen hoor hihi.

Ik ga ook weer proberen borstvoeding te geven. Bij Jorrit heb ik dat 6mnd vol gehouden. Vind het iets moois, maar snap ook wel ieder die de fles gaat geven. Voor de mama's in spe... Laat je niet gek maken hoor. Ze gaan je flink gestoken met wat je gaat doen. En als je fv geeft dan krijg je van alles ovr je heen maar op het moment dat je bv geeft kun je met name in het openbaar vreemde gezichten verwachten. Kijk gewoon wat er bij jou/jullie past ongeacht wat ieders mening is.

Symptomen: mijn geur is goed ontwikkeld. Ruik met name alles waar je misselijk van wordt. Jeetje als de vaatwasser klaar is en je trekt hem open, wat een misselijkmakende stank! Oke taak voor manlief.
    Ook de vermoeidheid wordt ik gek van. Ik kom nergens aan toe.

Ik heb nog niets over de afspraken en echo's gehoord. Hoe zijn de eerste gegaan?

Wij willen het geslacht wel weten ook ivm de kleding etc. We wachten nog gewoon heel geduldig 14wk af hihi. Wat is nou 14wk nog? Dat is begin februari ofzo?

10. Theemuts02

Sep 28, 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik kom pas bij de fb club als deze zwangerschap voor iedereen algemeen bekend is. Tot die tijd enkel zp :)

Ik wil graag bv gaan geven. Bij de eerste bijna 6 maand en bij de tweede 4,5 maand gegeven. En dan maar zien hoe lang ik dat vol kan gaan houden met werk etc (is daar nergens een ruimte waar ik evt kan gaan kolven oid.

Bedankt voor de steun die ik kreeg n.a.v bericht over onze zoon (ben jullie nicknames even vergeten). Doet me goed, thanks dames.

Wij willen ook weer weten wat het wordt maar wachten netjes tot de 20 weken echo. Qua geslacht maakt het ons niets uit. Oudste is een meisje, tweede een jongen. Nu weer een meisje lijkt me hartstikke leuk maar een jongen is net zo welkom :D
    En hier verder geen revealparty ofzo. Gaan het wel delen met onze omgeving. Bij de eerste voor ons gehouden, is gelukt maar was echt heel lastig. Nu gewoon, net als bij de tweede delen.

Voor alle dames die zo last hebben van de kwaaltjes: veel sterkte en pas goed op jullie zelf.

11. Mellebel

Mellebel Bekend lid

Jan 20, 2013
    536
    6
    18
    Oja sorry meiden ik heb helemaal niks gezegd over de intake bij de VK. Ik had een totaal ruptuur bij m'n zoon en we hebben het hier ook over gehad..ik was in april bij de gyn geweest om mijn zorgen uit te spreken voor een tweede bevalling en dat heb ik ook tegen de vk verteld wat daaruit is gekomen. Ze gaan preventief een knip zetten naast het litteken waardoor de kans op herhaling kleiner wordt. De reden van de TR was dat m'n zoon een armpje naast z'n hoofd had..en de kans op herhaling daarvan is ook klein. Dus ben wel enigzins gerustgesteld (nu... wie weet hoe ik me voel als de bevalling nadert haha)

10 november dus de eerste echo..spannend!

(Sorry voor eventuele rare spelfouten ik typ ff snel via m'n telefoon)

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Ik ga denk ik een shirt laten maken met ik word grote zus :D

13. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

Oct 4, 2015
    204
    0
    16
    Wat fijn dat je gerustgesteld bent.
    Lijkt mij ook behoorlijk pittig zeg, poeheej.
    Nu weet je in ieder geval dat het je niet nog een keer gaat gebeuren.

14. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

Oct 4, 2015
    204
    0
    16
    Ik ben er over aan het nadenken op welke manier ik mijn dochter ga vertellen over het broertje/zusje dat er aan komt.
    Ik denk dat ik een shirt voor haar laat maken en dat ze het leest zodra ze hem uitpakt, maar weet het nog niet zeker.
    Of een kaartje met zwanger en de echofoto er in met "hoi zus, groetjes vanuit mama's buik" ofzoiets.

Nog vrij inspiratieloos :D :D

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Leuk hoor, jou dochter is best oud en snapt het gelukkig, altijd leuker.
    Mijn dochter is 2 jaar en 8 maanden dus snapt het nog niet helemaal:D

16. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Oh das een leuk idee justthe3ofus van dat lijstje!
    Die zou ik doen!!!
    Knap dat je zolang je mond kan houden!
    Snap wel dat je nog niks zegt hoor! Maar toch knap!

17. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

Oct 4, 2015
    204
    0
    16
    Ik vind het zoooooo moeilijk het niet met haar te delen.
    Het liefst zou ik haar volgende week meenemen naar de eerste echo maar omdat de kans bestaat dat het niet goed zit wil ik haar dat niet aan doen.

18. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

Oct 4, 2015
    204
    0
    16
    Net ff paniek omdat mijn onderbuik/schaamstreek maar zo blijft zeuren en ik ineens veel nattigheid beneden voelde.
    Toch weer die afscheiding (verder niks geks aan te zien).
    Sorry klinkt misschien wat onsmakelijk, maar was even zo bang.

Hartkloppingen krijg ik er van..

19. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Gelijk je boontje zit er nog geen paniek alleen kalmte kan u redden.... Hie ook wel es pijn... Gek genoeg nier paniek er van...

Komt wel goed schatje!

20. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

Oct 4, 2015
    204
    0
    16
    Hihi bedankt xx

Het is niet echt te omschrijven als pijn, het is een gigantisch zeurderig gevoel. Net zoals bij een menstruatie.
    Alleen omdat ik dat gevoel ook heb bij mijn schaamstreek icm de hoeveelheid afscheiding dacht ik dat er een bloeding zou zijn.

Share This Page