Dat probeer ik ook wel. Maar had gewoon nooit verwacht dat er hier op het forum zoveel aanstaande mama's zouden wegvallen.
2 sterretjes we houden de lijst bij.. maar misschien dus al 4.. Je kan idd zeggen 9 op de 10 zwangerschappen gaan goed.. maar jij zal net die 1 op de 10 zijn die mis gaat.. dan heb je ook niets aan statistieken.
Dat snap ik... Maar we moeten pisitief blijven kan je het beter omkeren dat is mijn mening. Tis gewoon verdrietig 😢 dat zulke dingen gebeuren.
Het is verschrikkelijk.. Maar er zal iets niet goed zijn geweest en ja er gebeurd natuurlijk extreem veel in ons lijf.. Ik probeer er naar te kijken om mijn eigen manier.. Het is kut maar beter nu dan als je de "kritieke" fase voorbij bent.. Het blijft de hele zwangerschap onzeker natuurlijk.. Maar ik heb het als extreem veel erger gevoeld toen me kindje overleed bij bijna 19 weken zwangerschap , dan de afgelopen miskraam .. Maar het blijft kut ! En ERG verdrietig
Al m'n testjes werden vaag 😒 en wilde er graag 1 bewaren. Dus net een testje gedaan en als hij zo opgedroogd is mooi een nagellakje er overheen. Stom dat je zo trots kan zijn op zo'n 2e streepje he
Hoe vinden jullie deze? Ben al bezig met een omslag doek voor de kleine en deze wil ik hierna maken. Welke kleur zal ik doen?
Neeee! Was een vrouw hier in de buurt die het via Facebook verkocht. Ik kan het zelf niet. Heb hem alleen nog nooit gebruikt haha.