Ik denk écht dat het beter voor je is om te stoppen met testen. Je maakt jezelf he-le-maal gek en juist die stress is niet handig icm een zwangerschap. Denk om jezelf.
@ jajo je hebt een pb. 😉 Bv: zou heel graag borstvoeding geven. Bij lijn dochter was het een moeilijk start qua Bv maar toch goed gelukt nadien. Mis dit gevoel, band met haar enorm dus zie er al nr uit. voor de rest gaat hier alles prima, wel zeer moe maar bijna geen kwaaltjes meer. bij mijn dochter was ik vanaf 6+1 mottig en moeten overgeven tot nu toe bij deze zwangerschap nog niks.
Ik heb er nog zo 1 in het wit met kobaltblauw. Wil iemand die hebben als ze een jongetje krijgt? Is een konijntje met een doekje er aan, HD er 1 te veel gemaakt 😁
Nog niet binnen hoor! Wel fijn dat je deze ronde niet misselijk bent!! Ik heb vooral honger, maar echt een rammelmaag. En gister was ik misselijk na een heftig dagje werk (veel adrenaline) en wat moe maar verder helemaal niks
Ik gaindd niet meer testen,mijn testis toch goed meiden.. Stress tsress stress laatste tijd jeetje .. Ik gade digitale volgende week doen dan is het klaar. Heb die andere afgelopen maandag gedaan drm andere volgense week. Jajo wat mooi zeg echt leukkkkk.. Ik zou er ook 1 willen. Maar als we een jongen krijgen hahaha. Ben beniwud naar geslacht in onze groep.. Trwouwens zomaar een vraagje.. Wat voor afkomst hebben jullie? Ik vraag het omdat hier op het forum verschillende soorten mensen zijn en zou het leuk vinden om gewoon zomaar te weten.. Want als ik zeg dat ik Turks ben, haha denken mensen van owww is dat zo Ik ben wel in nederland geboren en getogen hoor dus ben van nationaliteit nederlandse.. Ouders komen uit turkije.. Dus heb allebei de nationaliteiten,
Goed zo roosje!! Ik ben gewoon Nederlandse, verder niet echt iets spannends haha Jajo ik heb je pb gestuurd hoop dat, dat goed is gegaan!!
Jajo, kan ik later als geslacht bekend is, eentje laten maken bij jou tegen betaling natuurlijk.. Als je tijd hebt natuurlijk door je zw schap
Lieve roosje, Waarom zou je volgende week nog een clearblue test doen? Je bent al 5 week zwanger. Snap niet zo goed dat je die dan volgende week wil doen. Zou zeggen als je hem thuis hebt liggen lekker doen... Als je graag die digitale wil doen... Zou ik niet langer wachten dan nodig... Maak je niet zo druk, er staan duidelijk twee strepen dus zwanger. Stoppen met testen. Anders word je echt gek komt wel goed schatje 😘
Ja natuurlijk wil ik dat doen! Ik heb meer dan genoeg tijd, want moet met 20 weken al stoppen met werken.
Je hebt inderdaad gelijk lieverd, anders ga ik zo weer stressen dat er geen 2-3 staat of 3+ dus ik moet er van af.. Ik ga hem gewoon morgen of vrijdag doen als dochterlief op psz is, lekker relax dan
Jaa leuk we moeten nu afwachten op geslacht hihihi.. Trouwens weer een vraagje aan de meiden.. Wat is jullie voorgevoel voor het geslacht
Ik snap je onzekerheid echt hoor 😘.... Maar t heeft gewoon geen zin. Ik had dat maandag toen ik die hema test deed. Direct dikke streep maar toch s avonds was ie helemaal weg. Je maakt jezelf onnodig onzeker... Je bent gewoon zwanger. Die clearblue is leuk voor ongeveer een indicatie maar t blijft geldklopperij... Alleen een echo kan uitsluitsel geven hoe ver je bent. 😘
Iedereen hier zegt een meisje, maar ik denk omdat iedereen dat zo stellig zegt dat het een jongetje wordt... Maar nog even 10 weken afwachten en dan de geslachtsbepaling
Bij mij zei bijna iedereen meisje en ik kreeg een meisje. M'n vriend zegt nu weer meisje. Hij had vorige x gelijk.. Ben heel benieuwd...
Mijn gevoel zegt meisje.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik heel sterk het gevoel dat t een jongetje zou zijn, en dat was het.. Nu is deze zwangerschap nu al zo anders.. dat ik een meisje denk..
Mijn gevoel bij mijn 1e zwangerschap was een jongen (misschien omdat ik het graag wilde) maar was dus een meisje. Nu zegt mijn gevoel een meisje dus ben benieuwd?
Ik weet wel dat de meisjesnaam die we hadden meer overheerste als de jongensnaam in de zwangerschap. Dat heb ik nu ook weer. Maar of dat wat zegt. M'n gevoel zegt niks... Haha had ik vorige x ook...