Ik heb dat ook soms. Maar ik kan gewoon niet eten geen trek gelijk. Ik drink eerst koffie. Vandaag weer heb ik nog steeds niks gegeten. Paar koffieleutjes en koffie. Heb wel honger gekregen dus ga nu maar eten. Ik heb helemaal geen kwaaltjes, geen misselijkheid (zelden) geeneens krampjes ofzo. Had ik bij mijn dochter ook dus ik ben niet echt ongerust ofzo. Wachten tot de echo maar. Ik ben niet eens aan het aftellen ofzo want ben een van de laatste hier volgens mij 20 november pas
Hmmm.. raar joh. Hier juist minder honger/sneller vol! Terwijl ik niet eens misselijk ben. En ik hou echt van eten!
Ik ben ook erg benieuwd naar echo van meijtje.. Ik heb het idee dat ik sneller vol zit maar ook sneller weer honger heb.. Maandag heb ik echo en ik hoop echt dat mijn termijn wel ongeveer gelijk loopt met mijn berekening.. Ik heb gister en vandaag een drukkend/licht zeurderig gevoel in me buik.. meer dames hier last van ?
Veenbaas: dat zeurende gevoel heb ik al zo'n beetje vanaf mijn NOD elke dag haha. Het is niet pijnlijk of vervelend, maar je voelt het wel. Gelukkig heb ik het niet de hele dag . Zo lang ik dat blijf voelen, denk ik dat het wel goed gaat daar binnen. Dat is mijn houvast soort van haha.
Ik deel dat gevoel wel een beetje Lieflief, ik vind ook heel lastig om alles bij te houden, laat staan om overal persoonlijk op te reageren, dat lukt me gewoon niet, sorry dames! Bij mij kwam de placenta ook niet vanzelf, thuis bevallen en na half uur proberen met spoed door ambulance naar het ziekenhuis gebracht, man en kind in de auto erachteraan, maar het gekke is, dat ik nog in de bevallingsroes zat volgens mij, ik vond het helemaal niet erg om in die ambu te liggen, vond zelfs wel "leuk" om een keer mee te maken, echt bizar, later besefte ik me pas dat ik apart van m'n dochter naar het ziekenhuis ben gegaan en dat het voor mijn man vreselijk is geweest om mij in de ambulance gedragen te zien worden en zelf met een baby van net een half uur oud in de auto te moeten stappen.. Desondanks zou ik gewoon weer thuis willen bevallen en volgens m'n vk van toen moet dat ook gewoon kunnen (placenta kwam uiteindelijk toch vanzelf in het ziekenhuis na een infuus met weeënopwekkers). Ik hoop iig voor jou Lieflief dat het niet nog eens gebeurd! Ik zag trouwens al wel een hele mooie echo voorbij komen, gefeliciteerd Cjkm!! Fijn dat je ook precies op schema loopt met je eigen gevoel! Sterkte vandaag Meijtje!! Voorgevoel voor geslacht heb ik niet echt, omdat ik nog niet misselijk ben neig ik wel meer naar een jongen, maar de misselijkheid kwam bij m'n dochter ook pas na 6 weken, dus zegt ook niet zoveel. Hier verder weinig klachten, voel m'n bekken af en toe, maar verder geen krampen of steken meer en kan alles eten, geen misselijkheid, soms moe, maar dat heb ik wel vaker, niet het idee dat het nu meer is dan anders. Kortom ik voel me eigenlijk niet veel anders dan wanneer ik niet zwanger was en dat is soms best beangstigend, maar ik hou me er maar aan vast dat elke zwangerschap anders is en dat wanneer ik over een week wel elke dag misselijk ben, ik zou wensen dat ik geen klachten had zoals nu, haha! Ben benieuwd naar de rest van de echo's komende week!
Ooh ik begin opeens te twijfelen. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen maar misschien zie ik thuis ook wel zitten. .zolang ik maar op de baarkruk kan. Iemand enige idee of ze die meenemen? Zal het is eens vragen.
Mijn schoonzusje is ruim 22 weken zwanger en plaatste net op FB een foto van haar zwangere buik.. Nu vind ik het helemaal moeilijk om tot woensdag uit te zingen.. Heb zoveel angsten 😶
Hallo dames, Mag ik ook op de lijst? Ik ben Disneymama88, ben 27 jaar en zwanger van ons 2e kindje. De uitgetekende datum is 5 juni, 4 dagen voor mijn eigen verjaardag! Heb afgelopen dinsdag de 1e echo gehad, dit ivm met eerdere miskramen, en ik heb met een uitwendige echo al een kloppend hartje gezien. Super fijn dus, verwachte het niet want heb best veel buikvet, ze moest ook wel hard drukken, maar ik heb ons kleine frutseltje in ieder geval gezien! Aankomende dinsdag weer een echo en ik mag tot de 12 weken elke week een echo komen maken als ik dat wil gewoon ter geruststelling. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik niet misselijk geweest en dat ben ik nu wel! Helaas moet ik ook echt om de 2 uur eten anders wordt de misselijkheid erger door de honger, dus nu eet ik hele kleine beetjes en vooral droge dingen. Brood met kaas helpt hier heel veel! Verder last van krampjes en heel erg moe! Ik doe bijna elke dag wel een tukje van bijna een uur..!
Welkom disneymama88. Wel fijn dat je zo vaak een echo kan. Dan weet je in ieder geval of het goed gaat Ik ben echt continu misselijk, ben de laatste week 2 kg afgevallen. Ik hoef gelukkig niet veel over te geven, misschien komt dat ook wel omdat ik niets eet. Alleen bij de geur van bepaald voedsel ga ik al over mijn nek :/ Meer mensen hier last van? Ik voel me slap en ben ook wat verkouden, hele zere/droge lippen. Ik denk dat mijn weerstand laag is. Denken jullie dat het verstandig is om naar de huisarts te gaan of kan die toch niets doen? Ik ben de vorige keer ook geweest met mijn kwaaltjes en toen zei ze gewoon dat het er bij hoorde. Toen heb ik helaas een mk gehad.
@Kimmy ik zou wel proberen wat te eten al is het erg lastig ik weet het. Ik ben ook misselijk, geef gelukkig niet over. Probeer anders eens beschuitjes of krackers en thee. Vraag of je partner desnoods sochtends wat wil klaarmaken voor je. Kan best zijn dat je je ook slap voel doordat je niets eet! Dat je verkouden bent kan kloppen, in het begin is je weerstand ook minder! Je kan altijd naar de huisarts gaan als je het niet vertrouwd, maar meestal kunnen ze niet veel doen, anders dan je nakijken en tips geven! Succes ermee in ieder geval! En bedankt voor het welkom
Hey Kimmy, Even uit mijn ervaring van deze week. Wacht niet te lang met aan de bel trekken bij continu overgeven! Ik heb 3 dagen niks binnen kunnen houden, nog geen slokje water. Voelde me gister echt naar, twijfelde of ik de Vk of de huisarts zou bellen. Uiteindelijk huisarts gebeld, zetpillen gekregen en die werken gelukkig! Vanmorgen urine ingeleverd, huisarts belde me zelf op dat ik al flink uitgedroogd was Ze ging met de verloskundige in overleg.. De Vk heb ik daarna nog gebeld, zei vertelde dat als ik via hun deze klachten had gemeld ik nu in het ziekenhuis had gelegen aan het infuus. Dus, wacht niet te lang. Eten is niet zo belangrijk, drinken enorm belangrijk! Ik heb geluk dat die zetpillen aanslaan en ik nu weer kan drinken en beetjes kan eten, dus knap ik snel weer op. Maar werken zal ik zeker nog niet weer kunnen, hooguit een keer een middag... Pas goed op jullie zelf!
Welkom! Even vraagje. Ik heb nu vd tweede avond loze aandrang voor ontlasting. Nu had ik vorige week zitten lezen over bbz... En dit stond er ook bij de symptomen. Maar loop al dagen met een opgeblazen buik wil er verder niks achter zoeken. Tis ook niet extreem en ik ontlast verder goed.... T kan ook gewoon zwangerschaps kwaaltje ziin...
@ Meijtje: Ook ik ben benieuwd hoe het vandaag bij jullie gegaan is. @ Disneymama88: Welkom! Meiden ik ben zo onwijs beroerd... hoef nog niet te spugen (dat hou ik op één of andere manier tegen, zo voelt het) maar continu het zout in m'n mond, heel misselijk, knoop in m'n maag. Ben nu al beroerder dan m'n vorige zwangerschappen bij elkaar (toen was ik nauwelijks misselijk, hooguit wat weeïg op de maag). Wordt er nu zelfs 's nachts wakker van. Is een goed teken zullen we maar denken maar voel me er knap rot onder. En op het werk ook totaal niet handig... Allemaal rokende en soms niet zo fris ruikende mensen om me heen. Normaal niet veel moeite mee, maar nu; brrrrr.... Moest even spuien hoor
k neem afscheid, hartje is gestopt. Mini zat er nog wel, dus ik hoop dat het met 1,5 week er uit is, anders word ik weer gecurreteerd, geen cytotec meer voor mij. Meiden heel veel succes en plezier met jullie zwangerschappen!