Ik heb na de cb test zowel de huisarts als de verloskundige gebeld. Huisarts hoefde ik niet heen, bij mij gaan alle controles via de verloskundige.. Maar zou zeker eerst de huisarts bellen ivm je gezondheid, misschien willen ze je op het spreekuur zien of heb je zelf vragen voor ze..
Brrr wat vind ik het allemaal spannend! Alles is verder goed op wat misselijkheid en gevoelige borsten na.. Niets geen bloedachtig iets te bekennen gelukkig, dinsdag gaan we op vakantie even lekker er tussen uit! Hoop zo dat alles goed blijft gaan
Bedankt voor je reactie. Ik maak me ook zorgen omdat ik ook medicijnen slik. In principe zij de dokter dat het geen probleem was om zwanger te worden...maar toch blijven er zorgen. Wanneer had je de cb gedaan? Was dat voor je nod? Morgen ga ik nog 1 keer testen, dan is ook mijn nod. Daarna ga ik gelijk bellen
Oja...ik ging net aan heel hard aan mijn fietszadel trekken om het te verstellen...ineens kreeg ik een steek in mijn linker lies, waar denk ik de innesteling is geweest. Hebben jullie dat ook bij het tillen of krachtig aan iets trekken?
Hallo allemaal! Mag ik me hier ook aanmelden? ☺️ Ik ben 26 jaar en 8 juni uitgerekend van de derde! Bij de vorige zwangerschappen ook uitbundig meegekletst op zp, maar werd herkent door een familielid en wilde de derde nog even als een verrassing houden. 😉 Dus heb ik destijds een nieuw account aangemaakt. Afgelopen dagen getest en het loopt netjes op, morgen de allerlaatste test en dan ga ik bellen voor een afspraak bij de verloskundige. Super leuk en spannend, maar ook nog heel onwerkelijk.. Gefeliciteerd allemaal! 🎉😍
Heb ik ook en herken ik ook enorm van de vorige zwangerschappen. Vooral aan het prille begin, kunnen die enorm steken. Volgens de vk was dat toen bandenpijn, al vind ik dat zelf erg vroeg 😅 Maargoed, of dat het nu wel of niet is? Vervelend is het iniedergeval
Hoi meiden, Hoe is het ermee? Vanmorgen met mijn vriend ergens gaan ontbijten maar na een paar happen was ik er al klaar mee. Ik kan maar weinig hoeveel heden eten wordt anders echt misselijk of krijg een heel vol gevoel. Ook mijn borsten erg gevoelig. Vanmiddag gestreken en de badkamer opgeruimd ben versleten haha. Ook vergeet ik vanalles. Morgen de gyn bellen voor eerste afspraak.
1. juni - MarLin1305, ? jaar, eerste kindje 2. juni 3. juni - Annebeth, 28 jaar, eerste kindje - Nursie31, ? Jaar, tweede kindje 4. juni 5. juni - Happy ikke, ? jaar, tweede kindje 6. juni - kimmy89, 26 jaar, eerste kindje - Iertje, 25 jaar, eerste kindje - priscilla1987, 27 jaar, derde kindje - bolliewollie, 29 jaar, tweede kindje - Mjet14, 27 jaar, derde kindje - Cjkm, 27 jaar, tweede kindje 7. juni - Lieflief, 31 jaar, tweede kindje 8. juni - Theemuts02, 26 jaar, derde kindje - Pipperdepip, 26 jaar, derde kindje 9. juni - Ddtje, 28 jaar, eerste kindje - Pompeloesje, 32 jaar, derde kindje 10. juni 11. juni 12. juni 13. juni 14. juni 15. juni Afspraken: 12 oktober MarLin1305 eerste echo 14 oktober Cjkm eerste echo 20 oktober Iertje intake vk Lielief 1e echo Pompeloesje afspraak gyn 21 oktober Annebeth eerste echo 26 oktober Annebeth intake vk priscilla1987 intake en eerste echo 28 oktober kimmy89 intake vk 4 november Lieflief intake vk
Welkom allemaal nieuwe dames! Hier kon ik me vannacht niet inhouden... Lag om 3.00 maar te woelen en toen toch maar een test gedaan. Wat duurde dag lang voordat ik wat zag... urine liep niet lekker de test in, kruidvat 2v5 is niet meer wat ik ervan gewend ben helaas. Maar uiteindelijk een prachtig resultaat al zeg ik het zelf. Weer helemaal gerust gesteld Eerste foto is de test van vandaag. En de tweede foto van mijn drie testen tot nu toe op rij. Lopen mooi op al zeg ik het zelf.
Dat van dat niet lekker kunnen eten herken ik helemaal. Snel vol, wordt misselijk als ik aan eten denk en krijg het moeilijk weg. Moet soms moeite doen om mijn eten binnen te houden of om niet te kokhalzen. Ook de steken herken ik Dtje. Ik heb mijn huisarts gebeld en andere medicatie gekregen. Verloskundige bel ik volgende week. Stond op hun site rond 6 weken te bellen via telefonisch spreekuur. Volgende week woensdag ben ik (volgens berekeningen) 5+4 weken.
Ik meld me graag aan. Deze zwangerschap kwam als een grote verrassing! Ik ben mama van een zoontje van 7,5 maand. We zijn voor onze eerste zwangerschap lang bezig geweest. Ik ben uitgerekend op 3 juni.
Ddtje, Ik had maandag m'n NOD, toen met cb getest. Afgelopen zondag en vrijdag de kv gedaan. Die waren toen ook al positief. Meer ga ik niet testen hoor, zou er helemaal onzeker van worden geloof ik.. Als de huisarts heeft gezegd dat het geen kwaad kan met je medicatie zal dat ook zo zijn. Heeft hij ze ook voorgeschreven? Als het een arts uit het ziekenhuis is kun je die natuurlijk ook vragen of je het kan gebruiken..
hoi meiden zo ik heb lekker ruimdagje gehad kindjes op bed..o dat eten ken ik in de ochtend krijg ik er niks maar dan ook niks in bij me eigen..
Bedankt. Ik ben een beetje gerustgesteld. Ik schrok wel heel erg. Ik heb niet zoverl symptomen. Dus geen steken, krampen of overgeven...dus daar schrok ik wel even van
Theemuts wat leuk, even oud en beide de derde. 😉 Testen lopen idd mooi op. Ddtje: graag gedaan. Rot is dat hé, ik lag eergisteren in bed.. Had ik ook een erg krampachtig gevoel.. Ieder pijntje voel ik nu.
Welkom en gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing haha. Ineens een positieve test in handen? Had je symptomen?
Ik doe morgen nog een test, daarna ga ik gelijk bellen. Ik slik medicijnen voor de ziekte SLE. Ik heb gesprekken gehad met de dokter uit het ziekenhuis voor de zwangerschap...het zal wel goed zijn allemaal...maar toch zou ik zo snel mogelijk een onderzoek of echo willen om zeker te weten. Alle dames hier denk ik.... Het is mijn eerste kindje en ik weet helemaal niet hoe een zwangerschap moet verlopen etc. Dus heel spannend allemaal. Ik voel ook niks, heb geen kwaaltjes ( behalve iets meer vermoeidheid in de ochtend, maar is ook symptoom vanSLE) dusssss hele lap tekst...ik zit ook zo vol spanning en twijfels...pffffff
Ik zag een appvraag voorbij komen Ik heb mama apps, mijn verloskundige, zwanger enzo en gezond groeien. Ik heb nog steeds weinig klachten gelukkig. Weinig eetlust en heel moe, maar niet misselijk en darmproblemen.
@Pipperdepip: Wat leuk! Jou oudste alleen ouder dan de mijne tweede wel van hetzelfde 'bouwjaar' hihi