1 t/m 15 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieflief, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi meiden,
    Gistermiddag opeens helder rood bloed verlies na plassen bij afvegen. Maandverband ingedaan. Gyneacoloog gebeld en verloskundige deze zagen nog geen reden om er naar te kijken. Gisteravond rond 22.30 maanverband nog schoon maar toch na plassen weer bloedverlies. Verder heel de nacht niks alleen vanmorgen bij afvegen wat oud bloed. Pff word er gek van. verder geen krampen of buikpijn.

Heel de nacht haast niet geslapen slaap zo slecht de laatste tijd, vanmiddag gaat VL even met de kleine weg dus dan kan ik effe tukkie doen.

Donderdag echo duurt nog zooo lang

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Oh dames wat een spanning zo.

Hier blijft het bruin wat komen en gaan. Alleen met afvegen. Nog 3 nachtjes tot de eerste echo.

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    He bah, allemaal meiden met bloedverlies. Nu is het klaar hoor! Alleen maar mooie, gezonde voldragen baby's en zwangerschappen vanaf nu!

Ik ben sinds vandaag misselijk 😒 niet heel erg, maar wel net vervelend. Weet niet of ik wat moet eten of het gewoon ff aan moet kijken

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    pfff wat een bloedverlies hier seg. Ik duim dat alles goed mag blijven gaan.

@Roosje ik denk heel positief met je mee maar heb voor mijn zoon een mk gehad en toen steeg mijn hcg ook zo traag. traag oplopende testen en ook pas na bijna 3 weken 2-3 op de cb... Ik ga duimen dat het bij jou niets te betekenen heeft. Want geen bloed geeft moed he <dikke knuffel>

hier : vanochtend ontzettend misselijk, nu gaat het weer wat beter. Mijn borsten zijn al een cup gegroeid. verder vooral moe, moe, moe. Dinsdag echo. Heel benieuwd.

Fijn weekend nog iedereen!

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Bah misselijkheid lijkt te zijn toegeslagen. Niet kotsmisselijk, maar voel me sinds vandaag echt niet lekker &#128530;

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Roosje en Nursie, hoe is het nu?

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hier was het in de ochtend over en daarna kwam het weer terug. Hij was helderrood. Nu is het meer geworden maar donkerder van kleur.
    Heb lichte buikpijn, niet heel erg.

Ik had de vk gebeld. Ze zei dat het 2 kanten op kan gaan. Ik moest vanochtend heel veel plassen terwijl ik niet veel gedronken had. Ze vroeg of het een blaasontsteking was maar heb het nooit meegemaakt dus weet het niet.. Als het tot maandag zo beetje bij beetje aanhoudt moet ik weer bellen en gaat ze volegnde week een echo regelen. Ze zij dat ze nu niks kon doen omdat het zo vroeg in de zwangerschap is. Echo kan je toch niks zien nu.

Bloedverlies bij sommigen is normaal en gaat over en bij sommigen gaat het mis. Ik ben de hele week zo moe geweest. Beetje zwaar gesjouwd etc. Misschien moet me lijf uitrusten. Mijn nicht zegt maak je niet druk is normaal, heb ik vaker gehad enz.

Als het een miskraam zou zijn dan zou ik nu toch veeeel bloeden en krampen en vruchtje zou dan toch ook komen

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Roosje, dat hoeft niet. Bij mijn 3 mk verliep het elke keer anders. De ene keer heel veel vloeien vanaf het begin, een keer eerst weinig later veel en een keer alleen heel weinig. De buikpijn kan wel een indicator zijn.
    Ik hoop zo voor je dat het goed zit. Sterkte met het afwachten.

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank jullie meiden, gelukkig is mini zelf gekomen, dooierzakje gepakt met garnaaltje eraan. Samen met mijn man afscheid genomen van ons sterretje.

Dank jullie voor de steun, we gaan verder, hopen snel weer zwanger te worden en te blijven.
    Allemaal mooie en voorspoedige zwangerschap het is jullie zo gegund.

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje.. Wat een narigheid!
    Veel sterkte meijtje!

Ik voel me gelukkig steeds meer zwanger. Hele dag al misselijk bij vlagen. Mijn buik voelt vaak aan alsof ik heel veel sit ups heb gedaan haha maar herken het nog van de vorige keren.
    Velen hebben trouwens wel vroeg een echo.. rond 6 a 7 weken al. Is daar reden voor? Hier doet de vk het vanaf 7, maar liever met 8 wk zodat er net wat meer te zien is

11. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik wilde zelf een omdat ik wil weten of het tot dusver goed zit dus moet zelf betalen..
    2 november heb ik nog een die krijg ik wel vergoed

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik had al een afspraak bij de gynaecoloog staan toen ik zwanger bleek te zijn. Dus die mocht blijven staan en dan zouden ze gelijk een echo maken. Mijn 1e echo bij de VK was anders gewoon pas met 10 weken geweest

13. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst mk gehad dus onder andere daarom. En omdat ik zwanger ben geworden door hulpmiddel van ziekenhuis. Daar bij de fertiliteitsarts doen ze het denk ik altijd zo vroeg ..

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier dacht ik al bijna 8 weken te zijn. Ik mag zelf kiezen vanwege de vele miskramen. Nu bleek het ook pas 5,5 te zijn. Dan de week daarna terug. Bleek het over...

15. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik mag ook met 7 weken ivm eerder miskramen.

Ik ben de laatste 3 dagen zo moe. Slaap ik 's middags en dan val kk 's avonds rond 8 uur op de bank in slaap en maakt ml me een tijd later wakker om me naar bed te sturen. Ik vind mezelf zo ongezellig met dat vele slapen. Is dit herkenbaar?

16. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Hier ook ivm miskramen dat ik eerder en vaker mag. We hebben het er niet over gehad dat ik het zelf moet betalen eigenlijk, ga dat dinsdag eens vragen!
    @Lieflief ik herken het wel hoor, ben ook heel moe, maar als ik smiddags geslapen heb kan ik savonds bijna niet in slaap komen... beetje jammer! Verder best wel misselijk, ben ik echt niet gewend van mn vorige zwangerschappen! Niet overgeven gelukkig, maar wel gewoon heel de dag een beroerd gevoel. Verder ren ik nog steeds bij elk beetje vocht wat ik tussen mn benen voel (sorry voor de plaatjes) naar de wc om te kijken of het niet rood is.. heel stom weet ik, maar die angst is er niet zo snel uit. Gelukkig doen mn borsten nog steeds pijn, dat was bij beide mk gelijk over toen het mis ging!
    Gisteren trouwens aan mn ouders en broer en zus verteld en morgen aan mn schoonfamilie!

17. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Hier standaard intake met 8 weken + echo om te checken of het op de goede plek zit en of de zwangerschap intact is.

18. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    de eerste weken zijn erg ongezellig. Je bent misselijk en veel moe en als je dan niet slaapt smiddags dan komt dat er savonds wel uit door nog misselijker of vermoeider. Helaas erg herkenbaar :(
    Hier begint de misselijkheid ook weer terug te komen. Ik was het even kwijt. Ook de vermoeidheid is volop aanwezig. En met een peuter van 2 (die smiddags gelukkig nog wel slaapt) is dat niet altijd handig.

19. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ja hoor hier ook bloed....wel na geslachtsverkeer dus hoop maar op een gesprongen vaatje.

20. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi meiden,
    Hier heel de dag geen bloedverlies meer gehad en sinds vanavond met plassen weer helder rood en klein stolseltje. Geen buikkrampen of iets dergelijks. Maandag maar het ziekenhuis bellen of ik even op spoedpoli kan komen want tot donderdag wachten vind ik nu veel te lang.

Deel Deze Pagina