Meiden ik ben nu in rotterdam bij mijn ouders. Heb mijn ipad niet mee en kan dus niet op facebook voorlopig daarom dat ik niet gereageerd heb. Fb op tel doet het niet.
Schrik wakker uit een nachtmerrie!! Want zo mag je het wel noemen!! Ik droomde dat ik bloedde en niet zo'n beetje ook.. Schrik zat er goed in toen ik wakker werd en nu lig ik zoals gewoonlijk wakker.. Nou zijn mijn borsten nog wel gevoelig maar niet meer zo pijnlijk al de afgelopen dagen is dit normaal? Herkennen jullie dit? Van mij mag het nou rap woensdag worden
Ha meiden, ik heb deze groep verwaarloost! Sorry!! Ik knal er meteen even in wat ik zo snel even gelezen heb en probeer er weer een beetje in te komen gedurende de dag haha! Nationaliteit: Ik ben Nederlands en mijn vriend is Schots, we praten beiden NL en ENG binnenshuis dus onze kids worden tweetalig opgevoed Bevalling: Ik beval in het ziekenhuis, de afgelopen twee keer door medische indicatie, dit keer mag het gewoon thuis maar het voelt me toch veiliger op een of andere manier. Plus dat ik voor mijn gevoel geen nieuwe matrassen hoef te kopen door al die viezigheid (is geen viezigheid maar ik zie het liever niet in mijn bed ) Voorgevoel geslacht: Ik ben totaal blanco!! Vorige keer dachten we een meisje en het was een jongen. Dit keer zeg ik telkens "hij" als we het over een baby hebben maar ik heb gedroomd dat ik een meisje kreeg, geen idee dus Babypakket: Nog niet gedaan Echo's: Ik ga een geslachtsbepaling doen ZEKER!
Goedemorgen. Ik heb een goede nacht geslapen. Alleen 1 x wakker om te plassen, maar gelijk weer in slaap gevallen daarna. Oh, echt fijn. Ik hoop dat de wakkere nachten nu voorlopig voorbij zijn. Nog 2 nachtjes.... de echo komt nu wel dichtbij. Ik heb hem trouwens om 15.45 uur dus ik kan er lekker lang tegenaan hikken.
Dat is zo vervelend als je de hele dag moet wachten op de echo! Mijn vk heeft die van ons al om 9 uur gepland, als eerste maar duurt nog 2 weken haha dus alsnog aftellen Wel fijn dat de meeste een vroege echo krijgen. Dan is die eerste onzekerheid weg. Ik ben nu wel misselijk, bah! En heb raar gedroomd vannacht. Over de bevalling en dat soort dingen heb ik nog helemaal niet nagedacht. Eerst maar kijken of de echo goed is. Heb ervoor wel de intake, maar dat is meer om ons verhaal te doen van afgelopen jaar. Denk dat we na de echo pas over dat soort dingen gaan praten.
Spannend meiden! Echo's komen echt dichter bij nu!! Hier is sinds gister de misselijkheid toegeslagen. Weet dan niet of ik moet eten of niet. Nu werd ik rond 6.30 wakker (lag er door werk os om 1 uur in en sliep ook niet gelijk) daarna wakker gelegen en misselijk. Nu er zo maar uit. M'n vriend is net met wat vrienden thuis gekomen van ade.
echo's komen idd heel dichtbij nu. Ik ook nog maar twee nachtjes. Wel pas 18u40 Hier goed geslapen maar nog moe en ontzettend misselijk...
hoi mama's ik heb jullie verwaarloosd maar ben stik ziek...darmen van streek..manlief vond leuk om raam open te zettennu me maag van streek gaat lekker donderdag intake en echo ben benieuwd
Och wat heftig zeg Meijtje. Tis jullie zo gegund. Ik heb er tranen van in m'n ogen! Heel veel sterkte! 😘
Ohh meiden wat een spannende dingen lees ik weer! Hoop echt dat we allemaal snel een goede echo hebben! Hier weer zooooo onzeker ik wou dat ik wat meer kwaaltjes had! Als mijn borsten niet gevoelig waren had ik echt gedacht niet zwanger te zijn. Vind het helemaal niks dat wachten... Nog 8 dagen!
hier gaat het redelijk met mij. buikpijn is over maar heb nog wel bloedverlies alsof ik ongesteld ben. ik kan niks doen dan afwachten helaas. morgen ga ik de vk weer bellen ..
ik heb mijn eerste echo eigenlijk op 20 november, termijnecho met 10 weken nu zei ze als ik maandag nog steeds bloed heb dat ik ze kan bellen en dat ze niet aanstaande maar ongeveer volgende week een echo zou plannen, ze zei dat ze nu toch niks kan zien.. ik vragen inderdaad naar een eerdere echo.. je kan toch wel nu iets zien. ik bedoel dan meer volgende week, dan benn ik vanaf woensdag 6 weken
Ik had eens een echo bij 6+1 gehad en toen zagen ze een kloppend hartje dus er zou zeker wat zichtbaar moeten zijn lijkt me