Ja idd, meer dan ik dus dacht. Eet regelmatig, maar niet grote hoeveelheden, want zit wel snel vol. Maar dacht dat ik wel aangekomen was omdat ik dus zo vaak eet. Viel weer mee Oh meiden, wil wel foto's van de echo's zien hoor!
Dan heb je geluk! Ik ben geloof ik al een kilo aangekomen! Maarja ik heb dan ook geen last van misselijkheid o.i.d. dus ik eet lekker alles door!
Ik stond ook even op de weegschaal 😯 3 kilo afgevallen.. Komt natuurlijk door dat gekost van vorige week.. Kan nu nog niet fatsoenlijke hoeveelheden eten.
Jaa weer goedgekeurd! Hartje weer zien kloppen en zelfs gehoord!! Gelijk bloed afgenomen en bloeddruk gemeten, die was bij mn dochtertje al hoog en dit keer weer 90/120. Dus mooie bovendruk maar onderdruk erg hoog. Ik verwacht dus uiteindelijk weer bij de gyn te lopen. Scheelt wel, want ik wil toch in het ziekenhuis bevallen! Ik zal nog ff een foto plaatsen, links is van vorige week en de rechter van vandaag! Oh en ze heeft me een dag vooruit gezet dus 7 weken en 3 dagen, maar hou het nog lekker zo, zowiezo tot de 12 weken echo! Zien ze het nog beter natuurlijk!
Nee niet echt, ja je niet te druk maken haha! Maar ik had het bij mn dochter ook al en volgens mij gewoon altijd eigenlijk wel, heb ook overgewicht dus daar zal het ook wel mee te maken hebben!
Mooie echo foto Disney!! Leuk nu de echos een beetje voorbij gaan komen. Hopelijk zijn alle echos ook goed bij iedereen. Vandaag alleen in de ochtend bloed bij afvegen verder over heel de dag niks. DOnderdag eindelijk de echo. Ben erg snel vol als ik aan het eten ben. Dan heb ik ergens trek in en na een paar happen zit ik al vol tegen het misselijke aan. Ook snel moe en buiten adem bijv met de trap oplopen.
Thanks roosje en nursie! Hoop voor jullie (allemaal natuurlijk) ook mooie echo's en kloppende hartjes! Wel fijn dat je donderdag de echo hebt nursie! Ik ben ook snel vol met eten en heb ook super snel weer honger, zeker binnen 2 uur!! Wordt er een beetje moedeloos van! Mn vk heeft me trouwens aangeraden die vitamine pillen met visolie even te laten liggen om te kijken of de misselijkheid dan minder wordt! Ik hoop het, want ik ben daar wel klaar mee...
Ook hier een mooi knipperlichtje gezien. 2 dagen terug gezet, maar ik laat hem nog even staat tot de termijnecho. Die heb ik op 9 november. Ben dan nog geen 10 weken. Dat vind ik wel vroeg, moet ik nog even over bellen of dat wel klopt, omdat ze vandaag zei dat ze die niet voor de 10 weken doen.
♡ 1 t/m 15 juni 2016 mama's ♡ 30 mei Justthe3ofus 31 jaar - tweede kindje 2 juni Kassie 33 jaar - tweede kindje 3 juni Annebeth 28 jaar - eerste kindje Nursie31 35 jaar - tweede kindje Josephinevh 29 jaar - tweede kindje BabyGDjie ? jaar - eerste kindje 5 juni Happy ikke 30 jaar - tweede kindje Mopsje85 29 jaar - tweede kindje Sane26 26 jaar - eerste kindje Disneymama88 27 jaar - tweede kindje 6 juni kimmy89 26 jaar - eerste kindje Iertje 25 jaar - eerste kindje Priscilla1987 27 jaar - derde kindje Bolliewollie 29 jaar - tweede kindje Cjkm 27 jaar - tweede kindje Prins03 27 jaar - tweede kindje 7 juni Lieflief 31 jaar - tweede kindje 8 juni Pipperdepip 26 jaar - derde kindje 9 juni Ddtje 28 jaar - eerste kindje Pompeloesje 32 jaar - derde kindje Teunie86 29 jaar - tweede kindje Mamascorpio 33 jaar - tweede kindje Irma 26 jaar - tweede kindje Mellebel 27 jaar - tweede kindje Veenbaas 24 jaar,- eerste kindje Theemuts02 26 jaar - derde kindje 10 juni Bloezem 31 jaar - derde kindje Aleeyah 27 jaar - eerste kindje 11 juni Lotje1986 29 jaar - tweede kindje 12 juni SheDevil 34 jaar - derde kindje Mausje84 31 jaar - tweede kindje Pinnelin 29 jaar - tweede kindje 14 juni Typfoud ? jaar - derde kindje Divergirl1986 29 jaar - eerste kindje 15 juni Roosje24 28 jaar - tweede kindje Sweetbaby2016 26 jaar - tweede kindje 16 juni Jajo 28 jaar - eerste kindje ♡ Afspraken ♡ 21 oktober 11:30-12:30 | justthe3ofus | intake & echo 19:40 | Iertje | 1e echo Sane26 | intake & echo Annebeth | 1e echo Kassie | intake gyn 22 oktober 09:00 | Jajo | 1e echo (6wkn) Ddtje| 1e echo Nursie31 | 1e echo priscilla1987 | intake & 1e echo 23 oktober josephinevh | 1e echo 14:45 | Roosje24 | spoedecho 26 oktober 11:30 | Aleeyah | echo SheDevil | gyn 2e echo Annebeth | intake vk Prins03 | 1e (8wkn) Tolando | intake vk Bolliewollie | 1e echo 15.30u | Veenbaas | 2e echo 19.15 Cjkm 2e echo 27 oktober 20:40 | Teunie86 | 1e echo Cjkm intake vk 28 oktober SheDevil | intake vk & echo kimmy89 | intake vk 2 november 09:10 | JaJo | intake vk 16:00 | Typfoud | intake vk & echo 3 november 16:10 | Lotje1986 | intake vk & echo 4 november 8:30 | Bloezem | echo Lieflief | intake vk Pinnelin | eerste echo Teunie86 | intake vk 5 november Pipperdepip | intake & eerste echo 10 november 09:00 | Sweetbaby2016 | eerste echo 12:00 | Mellebel | eerste echo Blisskarin | intake & echo 11 november 11:00 | Bloezem | intake vk Pinnelin | intake vk 19 november 19.00 | Jajo | termijn echo (10 wkn) 20 november 12:45 | Roosje24 | intake vk & termijnecho 3 december 19:00 | Mellebel | controle vk ☆ Sterretjes ☆ Vita Rose Mjet14 Meijtje