We zijn er juist voor om je een beetje te steunen waar we kunnen! Dus je zadelt ons nergens mee op!!! Volgende keer gewoon zeggen hoor meid 😘 fijn dat je echo goed was
Zwangerschapsdiabetes heeft ook niet met overgewicht te maken. Juist heel goed van je gyn dat je moet testen. Als je hier namelijk wel mee loopt is dat niet goed voor je baby. Hopelijk balt het mee en heb jij niet het zelfde als je moeder. Zowel is het heel goed te behandelen!
Vast de spanningen voor vandaag! Zal voor je duimen meid en snel laten weten hoe het was he 😘
Ook wakker maar moet er ook uit! Thanks voor bijwerken van de lijst! Ik moest vorige zwangerschap ook 2 x suikertest. Dit kwam doordat M'n dochter een bol buikje had en groot was! Uiteindelijk ik geen suiker, maar ze was gewoon groot! Dus heeft niet wat met overgewicht te maken in ieder geval toen niet. Ik ben heel de dag door zo katterig dat ik de hele tijd wel iets moet eten omdat gevoel weg te krijgen.. En m'n buik is s avonds ook zo opgeblazen, ik hoop maar dat ik niet heel veel aankom maar goed! We wachten het af! Eerst maar duimen voor een goede echo dat is veel belangrijker, roosje succes vandaag xx
Pffff ik heb ook zo'n spanning. Ben er ziek van... Nu binnen 3 uur m'n echo dus kan eindelijk aftellen..
Hoi lieve meiden! Sorry hoor beetje afwezig hier.. ben momenteel erg druk met zoon,werk.. en daarnaast erg moe..zoals vele hier natuurlijk maar die combi incl forum bijhouden word ff te veel .. Van het weekend ga ik er even voor zitten 😉 Meiden met een afspraak en/of een echo vandaag heel veel succes en veel plezier. Ik zie mooie echo's voorbij komen..super..gefeliciteerd! Meisjes in onzekerheid.. en met vervelende kwaaltjes..veel sterkte en rustig aan xx Fijne dag en tot snel..ik ga aan de bak.. xx
Pff zijn jullie ook zo misselijk? Het wordt steeds erger.. Sinds afgelopen week al paar keer gespuugd. Bij m'n eerste zwangerschap had ik hier helemaal geen last van! Iemand tips?
Succes met de echo's vandaag roosje en josephine! Ik heb helaas geen tips josephine, wel misselijk, maar gelukkig niet overgeven! Sterkte ermee! Vaak helpen droge dingen eten wel, dus zorgen dat je crackers naast je bed heb liggen om dat terwijl je nog in bed ligt te kunnen eten!
Wauw dames, mijn hart gaat ook een beetje sneller kloppen van al jullie kleine kloppende hartjes! Wat goed zeg, ik hoop dat ik dat ook mag zien a.s. maandag. Dames die vandaag mogen: heeeeel veel succes!
Jaaaaa mooie echo gehad! Dacht zelf 8 weken te zijn maar toch iets korter. Dooierzakje was nog heel mooi in beeld. Nu 8 juni uitgerekend en volgende echo op 6 november. Zo blij en opgelucht!!
Wauw wat een mooi nieuws weer allemaal! Hier wordt de misselijkheid wat minder en heb inmiddels 2 redelijke nachten gemaakt. Dat laatste kan ook komen omdat ik een onwijs drukke werkweek achter de rug heb en nog vermoeider ben