1 t/m 15 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieflief, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Veel sterkte Roosje

2. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Spannend zoveel echo's in aantocht :D spam het hier dan maar lekker vol.. ik moet nog 2 weken wachten :(.

Hoe gaat het met iedereen?
    Roosje heb je het een beetje kunnen laten bezinken?:(

Hier gaat het wel oke.. de moeheid slaat toe en ben steeds vaker misselijk. Maar het is dragelijk hoor. :)

Nog leuke plannen voor het weekend?
    Ik ga straks op kraamvisite bij een vriendinnetje van me. lekker babyknuffelen! en mn broertje komt logeren.

Fijn weekend allemaal

3. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Wij gaan straks even Duitsland in een muurbeugel halen voor de tv op de slaapkamer. Hij staat nu op een kast achter ons bed en erger me er dood aan. Kan niet fatsoenlijk achter het bed langs.

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    We hebben het gisteren aan m'n schoonouders verteld en vandaag aan m'n ouders. We hadden ons zoontje een shirt aan gedaan met : ik ben stoer want ik word grote broer. Ze hadden het allemaal niet verwacht. Vooral m'n ouders waren in shock. Moet nog steeds landen denk ik.. Heel blij hoor maar ook even van oh ok.. Wat snel! We waren voor onze eerste ruim een jaar bezig en hadden al fertiliteitsonderzoek en waren toen heel open erover. Ik ben nu beetje beduusd van hun reactie (vooral m'n ouders) maar moet ze denk ik even tijd geven. We moesten er zelf ook even aan wennen haha. Dus komt wel, maar toch.. Nogmaals ze waren heel blij hoor en zeiden meteen oh misschien nog wel zo'n stoere bink of een zusje.

5. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ach josephine! Het kan erger hoor! Mijn schoonzus is alleen naar mn man toegegaan om te vragen of ze hem moest feliciteren en heeft mij niet eens gefeliciteerd! Onze dochter had ook een shirtje aan met de tekst: ik was het 1e geluk en op de achterkant en ik juni komt de 2e uk! Dus was ook wel duidelijk! En mijn schoonvader heeft ons geen van beide gefeliciteerd, maar die is nooit ergens enthousiast over, dus had dat wel soort van verwacht.

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb het wel kunnen verwerken. Gisteravond waren we bij schoonzus gezellig met iedereen gegeten. Toen we terug waren thuis dochter in bed gelegd en daarna even gelegen met manlief. Daarna ging ik series kijken en was het opeens half 3. Toen ik wilde slapen ging dochterlief hoesten, opstaan liggen , opstaan liggen werd het 6 uur. En toen werd dochterlief wakker om 9 uur. Gelukkig mocht ik slapen van manlief. Heb hoofdpijn nu. We hebbe het wel gisteren gesellig gemaakt met manlief hihi. Maar erna moest ik even huilen en hij heeft me wel getroost en was het over.

7. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Pffff wat raar zeg...

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wij proberen al bijna 2 weken met mijn schoonzusje af te spreken. Die zegt steeds af. Tegen mijn schoonouders heeft ze gezegd dat ze denkt dat we gaan zeggen dat we gaan trouwen. Dat vindt ze moeilijk en ze is bang dat ze niet blij kan zijn voor ons 😒😳. Dat wordt ook nog een dingetje....

9. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik heb zoveel zin om het mijn broertje te vertellen.. Hij is een typische homo om het even oneerbiedig te zeggen maar zo bedoel ik het niet..

Dinsdag gaan we het hem vertellen, hij wilt zo graag oom worden! Hij heeft het er constant over.. We hebben op vakantie een armbandje laten maken.. Een glazen buisje waar een rijstkorrel inzit met Ome R erop..
    VL gaat het hem geven en ik ga het proberen te filmen want hij wordt helemaal hysterisch dat kan ik jullie nu al vertellen..
    Die gaat gillen en huilen

10. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

4 okt 2015
    204
    0
    16
    wat een dikke domper zeg!!

11. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

4 okt 2015
    204
    0
    16
    jeetje zeg, dat is nogal wat.
    waarom zou ze jullie zoiets niet gunnen?

12. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

4 okt 2015
    204
    0
    16
    Dat klinkt geweldig!!
    Reuze benieuwd :D

13. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

4 okt 2015
    204
    0
    16
    Nou jaaaaa zeg!

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113

Oh dat filmpje wil ik heel graag zien! Wordt vast huilen hier dan haha ben toch zo emotioneel incontinent. En wat een leuk idee met het armbandje!

Wij gaan het maandag aan onze beste vrienden vertellen. Kan niet wachten! Mijn beste vriendinnetje zei laatst: "ik moet zeker huilen als je eindelijk verteld dat je zwanger bent, oh ik moet nu al huilen" en ja hoor huilen. Wij willen het ook filmen. Geven ze alle 3 een kaart met een persoonlijk bericht er in, dat niks veranderd en ze enorm belangrijk voor ons blijven en dan aan de achterkant de foto van de 1e echo.

15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ze heeft zelf geen relatie en dat vindt ze moeilijk. Dat snap ik wel, snap alleen niet waarom je een ander het geluk dan niet gunt. Ik gun mijn familie en vrienden de wereld! Zie hun liever gelukkig ipv mezelf zeg maar. Dus kan hier ook totaal niet bij, vind het puberaal gedrag en dat heb ik ook tegen mijn vriend gezegd. Zei ook al anders moet hij het maar appen of zo want afspreken lijkt geen optie, aangezien ze steeds afzegt

16. Cjkm

Cjkm Actief lid

24 sep 2015
    136
    7
    18
    Bij ons wisten een paar goeie vriendinnen het al voor de echo. Morgen nog een goede vriendin verrassen, ze heeft zelf net een kleintje van een paar weken. Die heeft tot nu toe nog niks in de gaten..
    Mijn moeder en stiefvader wisten het op de dag van de echo. Ik was zo ziek dat ik gebeld heb, om te vragen of ze naar me toe kon komen omdat ik niks kon. Diezelfde avond echo gehad en m'n schoonouders verteld.
    Even later ook mijn vader gebeld.
    Liep bij ons anders dan we gedacht hadden, hadden leuke ideeën met foto's enzo. Helaas, de misselijkheid en gewoon ziek zijn hebben dat verprutst. Maar, ze waren er allemaal niet minder blij mee!
    M'n collega's weten het dus ook al, door het ziek zijn. Ik ben nooit ziek, ze weten van m'n miskraam. Tja 1 en 1 is 2 😊
    Maar met het Facebook bekend maken wachten we wel tot zo'n 12 weken. Ik wil een foto maken (is m'n hobby) van onze mooie kat met echo foto + tekst met ik ben straks niet de enige boef meer! Want onze poes is 7 maandjes en een enorme boef..

17. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    FB foto doen wij met een week of 10 wij maken een met onze hond

18. justthe3ofus

justthe3ofus Actief lid

4 okt 2015
    204
    0
    16
    Als ik mijn dochter morgen (dan is ze terug van haar vader) vertel dat ze zus wordt dan wordt het daarna ook automatisch FB. Want een kind van 8,5 jaar gaat dat niet voor zich houden, wat ik compleet begrijp.
    Dus dan doe ik het liever zelf, ipv dat de buren hier stuk voor stuk voor de deur staan en de ouders van school gaan praten omdat ze iets hebben gehoord van Nikki.
    Het is natuurlijk een bijzondere situatie omdat ik via een donor zwanger ben geworden dus dat gaat een eigen leven leiden.

19. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ben de vakantiewas aan het weg vouwen.. 2x trap op en neer, 2 manden gevouwen en 2 manden weggeruimd en ik lig voor pampus op de bank! En ik ben nog lang niet klaar

20. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Mijn biologische klokje doet niet mee aan de wintertijd

Deel Deze Pagina