1 t/m 15 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieflief, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Haha iertje. Dan kun je vast wennen. Mijn zoon van 2 doet daar ook niet aan

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Mijne ook niet iertje! Lig al weer een uur wakker

3. Mausje84

Mausje84 Actief lid

21 dec 2012
    233
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook al een uur en dochter net!! Hihi lekker lange ochtend zo.

4. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    We proberen de Kids al een uur te rekken met jokie.nu willen ze toch echt boterhammen.tijd om eruit te gaan.

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al een uurtje wakker. Heb bijna niet geslapen van de zenuwen voor morgen.
    Voel me ook niet echt zwanger meer.. borsten doen niet meer zeer en bijna niet misselijk. Ben er bijna zeker van dat het mis is :( word een hele lang dag vandaag

6. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was ook al tegen half 6 wakker :(

7. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Deze knappe kerel trekt zich ook niets van de wintertijd aan.. Ben zo benieuwd of hij straks gaat aanvoelen dat ik zwanger ben..
    Heb nog niet echt het idee dat dit het geval is

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      1
  8. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Josephinevh, disneymama & jajo wat vervelend zeg als familie zo reageert.. je bent dan zelf zo gelukkig en zou het een ander ook gunnen en dan valt dit zo tegen.. 😦

Hier was m'n zoontje van 2 kwart over 7 wakker.. dikke prima 😄

9. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Haha Iertje. .. geweldige manier om het je broer te vertellen.. ben ook heel benieuwd naar zijn reactie 😂

10. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Ah wat vervelend dat je jezelf zo voelt! Ik hoop uiteraard op het tegendeel 😢 houd moed! Sterkte

11. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Wat een prachtige hond!!!

12. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen weer een echo heb er echt wel veel zin in maar vind het weer net zo spannend als de vorige keer. Misschien nog wel spannender ik hoop echt dat het een beetje goed gegroeid is!

Ik heb nog altijd volle en stevige borsten en af en toe pijntjes in me buik , dus heb wel het idee dat het goed zit 😊

13. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Dankje! We zijn ook erg blij met hem

14. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Spannend hoor!
    Ik wil ook m'n echo gehad hebben... Maar ik heb pas met ruim 9 weken m'n echo pff wil ook wat meer zekerheid..al liegen mijn kwaaltjes er ook niet om 😉

15. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik ben ook zenuwachtig voor morgen! Voel ook niet zoveel dingen dus ook erg onzeker :(. Hopelijk zit het toch nog goed bij ons beide. Sterkte! :)

16. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik voel ook bijna niks. Maakt idd onzeker. En dan moet ik nog 8 dagen wachten :l

17. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Ik voel ook niks. Alleen mijn borsten een heel klein beetje gespannen. De vermoeidheid heb ik alleen als ik druk bezig ben geweest. Veel veranderingen heb ik niet, maar ik had wel een goede echo. Dus gewoon afwachten dames, geen syptomen hoeft niks te betekenen.

18. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Jeetje wat is er veel geschreven! Mn telefoon update mn mail niet automatisch en ik vergeet dat nog al eens handmatig te doen haha, dus heb heel wat terug moeten lezen!!

Mijn kwaaltjes zijn minder, maar niet weg. Nog steeds misselijk, zware borsten en steekjes in buik. Gisteren ook weer voor t eerst gekorfbald sinds een paar weken en dat voelde ik gelijk in mn rug en banden!!

Wintertijd hebben wij niet veel van meegekregen, onze dochter was uit logeren omdat wij een uitje hadden van mn man zn voetbalteam! Erg gezellig!

En jammer hoe sommige reageren, maar daar moet je je niet veel van aantrekken hoor! Laat ze maar lekker! Doe ik ook! Al hoef ik mijn schoonzus even niet te zien, dus weet wel dat het lastig is :)!

19. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou de moeheid is hier extreem verschrikkelijk , ik ben zo verschrikkelijk moe ! Alleen doe ik alleen maar hazeslaapjes van 2 uurtje en als ik dan wakker word ben ik helemaal gebroken zo verrot voel ik me! Hopelijk gaat dit snel weg 😑

20. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    T lijkt nu weer alsof m'n borsten weer zeer gaan doen snap er niks meer van! Morgen meer duidelijkheid. Maar fijn te lezen dat er meer zijn die weinig kwaaltjes hebben.

Echt erg die eerste weken.. het is alleen maar wachten, wachten en wachten.

Deel Deze Pagina