1 t/m 15 juni 2016 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lieflief, Sep 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Ik heb het op mn werk verteld! Zo'n last van mn schouders af! Bij mijn vorige zwangerschap werd mijn contract niet verlengd toen ik zwanger bleek dus was daar nu ook wel een beetje bang voor.. Maar mn baas reageerde heel lief! Ze is blij voor me, gaat me helpen waar ze kan en we gaan het oplossen. Voor mn contract hoef ik in ieder geval niet bang te zijn! Fijn!
    Misschien een beetje vroeg verteld, maar ik heb nu al een buikje die niet bij mij 'past' (normaal gewoon plat zeg maar) en ik ben zo moe/misselijk.. nu weten ze tenminste waarom :)

2. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Ik ga totaal proberen bij te blijven Hier maar door Facebookvergeet ik hier gewoon te kijken ;)

Helaas wat sterretjes erbij zag ik, veel sterkte

De mooie echo's, gefeliciteerd!

Ik mag volgende week eindelijk, dan ben ik als het goed is 8+5, gisteren de hele dag een weeïg gevoel gehad tot het avondeten, toen ik eenmaal begon te eten kon ik niet meer stoppen :p
    Uiteindelijk verzadigd van het eten, vla, fudge en chips naar bed gegaan LOL

Hoe gaat het met jullie?

3. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

Jan 6, 2015
    601
    0
    16
    Female
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Frutsel is weer goedgekeurd! Volgens de VK ben ik nu 8 weken en 4 dagen, maar hou het nu nog even lekker zo tot de 12 weken! Dan kan het allemaal weer aangepast zijn enzo! Wel weer heel fijn om dat hartje te zien kloppen!! En het was alweer goed gegroeid!!

Attached Files:

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Disneymama: heel fijn! Lekker genieten ervan :).

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Mooie echo!!

6. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Prachtige echo! Genieten :D

7. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

Jan 6, 2015
    601
    0
    16
    Female
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Komt helemaal goed dames!! :D

8. kimmy89

kimmy89 Actief lid

Aug 9, 2015
    408
    48
    28
    Gefeliciteerd met de mooie echo disneymama88! :)

9. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

May 5, 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echo disneymama

10. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

Jan 6, 2015
    601
    0
    16
    Female
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Thanks!!!

Zo stom, vanmiddag het hartje weer gezien en alles en nu zo'n kramp/steken in mn buik, links onder, dan ga je toch weer twijfelen!! Al kunnen het ook mijn darmen zijn denk ik, want daar gaat ook niet alles zo soepel! Iemand die het herkent?

11. Teunie86

Teunie86 Lid

Oct 1, 2015
    83
    0
    0
    Joepie!!! Een mooie echo gehad met een actief kloppend hartje 😍 gemeten op 7 weken 3 dagen, dus 2 dagen verschil, maar dat kan heel goed kloppen, niks om me zorgen over te maken, over 3,5 week op 20 november de termijnecho en intake (intake van 4 november vervalt dus), man wat ben ik opgelucht!!

Het enige jammere is dat we geen echofoto hebben meegekregen, morgen maar ff bellen of ze die soms daar hebben laten liggen...

Wat een mooie echo disneymama88!! Ik snap dat ondanks de mooie echo de onzekerheid blijft (heb ik nu ook alweer last van) en die krampen/steken kan duiden op bandenpijn, het groeien van je baarmoeder, ik heb het soms ook..

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    prins wauw een tweeling gefeliciteerd!!

zie ook weer sterretjes bij gekomen...

en hele mooie echo's!!

hier ben ik niet zo lekker heb kou kou en nog eens kou..:(

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    @disneymama Snap het hoor meid, maar een kloppend hartje is echt een goed teken! Probeer het wat los te laten, je had een mooie echo en krampjes/steken horen bij de zwangerschap.

14. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

Jan 6, 2015
    601
    0
    16
    Female
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ja dat is waar, maak mezelf ook gek soms!

Jammer dat je geen echo mee hebt gekregen teuni!! Wel heel fijn van het kloppende hartje!!

15. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Helemaal super, weer een kloppend hartje erbij! En nu lekker genieten...

Haha bij mij was ze de foto ook vergeten mee te geven! Toen ik weg wilde gaan kwam ik haar op de gang tegen en vroeg ik het alsnog zei ze ohja sorry ik zal het even pakken :p.

16. Bloezem

Bloezem Actief lid

Jul 22, 2012
    444
    37
    28
    Female
    Utrecht
    Ja zo automatische piloot dat ze het weleens vergeten :) Hopelijk kun je de foto's nog krijgen anders vind ik dat ze je maar nog een echo moeten geven van de week als goedmakertje :p lol

Ik snap het ook wel hoor maar inderdaad, steekjes en krampjes horen er helaas bij, het is wel gekmakend!!

17. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Steekjes zijn gewoon groei pijnen... Krampen is anders wat...
    Je darmen zijn ook vd leg nu die kunnen idd ook pijnlijk zijn...

Hier gaat t goed vanmorgen niet lekker wakker geworden. Ik ben daar blij mee dacht gisteren laat ik nog een test doen en daarover nagellak. Die test was nog wel positief maar zoveel lichter dat ik helemaal vd leg was. En natuurlijk spontaan alle kwaaltjes weg. Gisteravond pilates gedaan en toen kwam ik al lichtelijk beroerd thuis en nu werd ik.ook zo wakker als ik.normaal wakker wordt qua kwaaltjes. Dus dus zie t weer positief in!
    Het schijnt dat naarmate je langer zwanger bent die testen lichter uit kunnen vallen...
    Ik vermoed dat ik misschien een paar daagjes langer zwanger ben... volgende week dinsdag eindelijk duidelijkheid...

18. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    En iedereen met een goede echo gefeliciteerd.

Mama's van sterretjes heel erg veel sterkte 😘

19. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

Feb 8, 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Wat een mooie echo's weer!
    Bolliewollie heel veel sterkte.

Hier nog steeds geen echo gehad. Voel me zo achter lopen als ik al jullie echo's zie. Zijn er nog meer dames die nog geen echo hebben gehad?

Ik ben ook helemaal verstopt. Zit minimaal een half uur op de wc. Pffff wat een drama.

20. kimmy89

kimmy89 Actief lid

Aug 9, 2015
    408
    48
    28
    Heb ook nog geen echo gehad. Maar ik heb zo intake bij de vk en dan ga ik een afspraak maken denk over een week of 2 eerste echo.

Share This Page