Succes vandaag! Nou ik heb m'n zwangerschapsbroek weer aan, wat een opluchting. Gister op m'n werk de hele dag met rits open gelopen en m'n buik ingehouden. Was geen pretje. Durf het nog niet te vertellen op werk, eerst maar eens m'n beoordeling. Ben ook bang dat ze niet enthousiast zijn. Ben net terug van verlof van m'n eerste en heb vanaf 27 weken zwanger thuis gezeten ivm harde buiken en verplicht rust.. Jullie al verteld op werk?
Succes vandaag Lotje! Ik zit ook telkens met mijn broeken open, lol, zit zo strak! Echt niet lekker, vandaag al mijn zwamgerschapskleding maar een wassen. Ik had al een zwangerschapsbroek aan even geleden maar die is dan weer veel te groot en rondlopen in mijn trainingsbroek (die oh zo zalig zit op het moment) is niet echt professioneel ivm mijn werk. Dilemma's dilemma's Ik heb het ook nog niet verteld. Ik ben ook bang dat het niet heel goed zal gaan vallen maar ja, het is zoals het is. Na de 12 weken ga ik het vertellen.
Ik ga straks de vk bellen, omdat sommige symptomen weg zijn of minder zijn en ondanks dat ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maakt het me gruwelijk onzeker. Ik draag al positiekleding, al wel 2 weken. Buik blijft zo opgezet. Pompeloesje, het is normaal hoor. Heb je toevallig ontlasting gehad? Of veel winden gelaten? Kan ineens een hoop schelen.
Dank je wel meiden. Heb heerlijk geslapen daar zal t niet aan liggen... Zwangerschapskleding had ik vorige x met 8 weken al nodig zo waren m'n heupen gegroeid. Nu pas ik nog prima in m'n eigen broek.... Geen een zwangerschap is gelijk zeggen ze hé....
Bij mij begint het ook al te knellen bij mijn buik. mijn broeken zitten meestal wat weider bij de buik, dus ik heb gewoon mijn riem af gedaan, dat helpt al een stuk. Als ik thuis ben doe ik gewoon mijn broek los.
Ik moest laatst nieuwe broeken hebben maar gelijk maar een positie broek aangeschaft. Wat zitten die dingen lekker
Net gebeld en ze hebben mijn onzekerheid niet weg kunnen nemen, eerder vergroot. Ze namen het gelukkig wel heel serieus. De assistent gaat het nu de vk vragen die in vergadering zitten en ze belt me halverwege de ochtend terug. Normaal bellen ze altijd 's middags terug. Hopelijk kan ik vandaag nog een echo krijgen. Bah dit
Lieflief: vervelend die onzekerheid! Hopen dat je snel langs mag komen en dat het toch nog goed zit! Je hoort idd vaker dat symptomen komen en gaan en dat het niet altijd wat hoeft te betekenen . Lotje: heel veel succes straks met je echo! Hier: nog niet gezegd op werk, maar het wordt steeds moeilijker! Krijg de laatste tijd ook vaak vragen erover en sommige zeggen zelfs al een "gevoel" te hebben... Ik wil eerst nog even mijn echo van volgende week vrijdag afwachten en dan wil ik het echt zeggen. Mijn buik begint ook langzamerhand zichtbaar te worden maar ik kan het opzich nog wel verbergen en gelukkig passen mijn broeken nog!
Succes lotje! En jij ook Lieflief, hoop dat je vandaag mag komen, gewoon om jezelf gerust te kunnen stellen!! Hier komen en gaan de kwaaltjes ook, gelukkig is de misselijkheid wel zo goed als over, ben het iig niet meer heel de dag! Mijn broeken zitten al wel wat strakker, maar was pas weer wat afgevallen dus toen zaten ze gewoon erg los haha! Pas ook 3 nieuwe broeken gekocht, alle 3 een maatje kleiner, maar ben benieuwd hoe lang ik die aan zou kunnen!! Binnenkort mn zwangerschaps broeken eens wassen en passen! Toen ik die kocht was ik wel echt een stuk zwaarder!!
Ik zal te bloedprikken VL moet naar de mld arts en ik ben vandaag vrij dus kan ik mooi mee om te prikken.. Maandag 2de echo! Spannend en leuk tegelijk
Bij mij gaan de kwaaltjes ook wat op en af, maar ik maak me er geen zorgen over. Ik zou me pas zorgen maken als je bloedverlies hebt en dan nog hoeft het niet te betekenen dat het verkeerd is.
Spannend, morgen mijn 2de echo. ik ben onzeker, vooral na al die bloedingen van afgelopen week. Hoop zo dat kleintje er gewoon nog is maar vrees het ergste.
Ik mag maandagavond voor een extra echo en die is voor mijn eigen zekerheid, niet omdat zij zich zorgen maken. Ze snappen heel goed waar mijn onzekerheid vandaan komt, maar dat de symptomen ook weer weggaan kan heel normaal zijn. Fijn Lotje. Geniet ervan.
Bij mij is t ook wel eens een dagje rustiger qua kwaaltjes. Is heel normaal hoor... Zou je maar nier te druk maken. Heb je al een echo gehad?