Ik heb het (nog) niet gemerkt, maar ik ben dan ook geen fan van yoghurt. Wel af en toe zo'n breaker met fruit en zonnepitjes. Heb trouwens wel gemerkt dat ik van kaas sneller maagzuur krijg...
Meiden,meiden, meiden mijn eisprong komt eraan yesssss hij is nog heel licht maar hij komt haha na mijn miskraam.. Zien jullie hem ook, foto maakt het lichter, misschien zien jullie het niet. Dus verder testen hihihi
Zijn ze anders helemaal wit Roosje? Ik had altijd zulke streepjes erop staan, ook nog wel duidelijker, ook als mijn eisprong niet kwam.
Jaa idd al sinds maandag waren ze wit. Ik heb die van gisteren erbij gepakt en daar zie ik ook een lichte strepje terwijl ik het gisteren niet gezien heb haha misschien kwam hij later.. Maar van vandaag zag ik hem gelijk en, in het echt zie je hem duidelijker.. Mijn streepjes beginnen licht daarna worden ze donkerder maar action knalt bij mij volgens mij niet echt.. Vorige maand toen ik een positieve ovulatietest had had ik voor zekerheid een cb gedaan en had een smiley.
Hopelijk snel een positieve ovulatietest roosje!!! Wij willen ook met 14-15 weken een geslachtsbepaling laten doen! Spannend! @josephine waarom nipt in Antwerpen??
Ohw wat spannend Roosje! Ik heb ook geen knallers gehad bij de action testen, snapte er niks van. Zie je het al wel weer zitten om het weer te proberen? Ik ben er vrij zeker van dat wij ook willen weten wat het gaat worden, ik ben nogal perfectionistisch en mag graag weten waar ik aan toe ben Vriendje wil het gelukkig ook wel weten! Maar m'n moeder vindt het maar flauw, zoiets blijft 9 maanden een verassing zegt ze. Heb ook al zitten denken (ik denk vaak vooruit) hoe we het dan gaan vertellen aan de familie. Dacht aan zo'n leuke taart met gekleurde vulling, kan ik zelf wel maken Zijn jullie ook al aan het nadenken over namen en kinderwagens en slaapkamer inrichting?
Ik houd niet van gokken: kansberekening. En we willen zsm weten of ons kindje chromosoomafwijkingen heeft
Als je het zelf wil weten, moet je het doen hoor! Vroeger konden ze het niet eens weten en was het ook echt een verrassing! Gelukkig kan het nu wel, dus zelf doen wat je wilt! Ik zat eraan te denken om het dan met kerst te vertellen, ben dan ongeveer 16 weken dus dan kan je het wel weten en dan iets met een taart of juist alleen maar roze of blauwe cadeaus of kleren aantrekken met die kleuren! Verder blijft de inrichting hetzelfde als bij mn dochter, wil alleen de muren verven, we hebben nu een beige behang, maar vind hem niet mooi meer! Zat er zelf aan te denken om het grijs met wit te verven! Lekker neutraal!
Haha dankjewel meiden. Morgen weer testen halen want zijn op. Vorige week twijfelde ik heel erg. Wachten of doorgaan. Ik ga volgende week beginnen met werken. Heb een nul-uren contract van 7 maanden. Hij is 15 oktober al ingegaan en heeft ze me pas volgende week ow nee ook niet eigenlijk de week daarop ingeroosterd. Zonde van mijn dagen maar ja. Als ik straks weer zwanger ben en ze verlengen mijn contract niet is dat niet erg. Dan ben ik bijna hoogzwanger en kan ik weer lekker genieten van mijn baby. Rare gedachtes he haha. Me man zei, kom even bij, laat je lichaam uitrusten en kunnen we in januari verder. Ik zei nee ik wil graag nu verder. Ik voel me goed. We gaan toch een keer verder etc. Misschien denken jullie , wat heb je snel verwerkt. Ik verwachtte het zelf ook niet. Soms denk ik er wel aan maar denk was waarschijnlijk geen gezonde kindje en daarom is het misgegaan. En omdat ik bij de echo niks zag alleen maar een lege baarmoeder. Ik heb me zelf niet zwanger gezien zeg maar. Geen vruchtje, geen hartactie, anders zou het echt moeilijk zijn voor mij. Zelfs mijn miskraam viel mee. Alsof ik gewoon ongesteld ben geworden. Heb maar kort zwanger kunnen zijn (misschien zwanger denken) pff geen idee maar voel me top
Alleen maar fijn dat je je zo goed voelt en er klaar voor bent om weer te proberen. Helemaal niet gek hoor. Ga ervoor !!!
Kinderwagen heb ik nog. Nieuw gekocht bij de eerste en is nog als nieuw dus die gebruiken we gewoon weer. Babykamer zelfde verhaal...nou ja die hebben we bij de tweede gekocht. Vind het alleen een beetje meisjesachtig dus weet niet of ik hem wel wil houden als het een jongen is. Naam voor een jongen hebben we al maar voor een meisje kan ik nog niks vinden.....Ja wat ik heb gevonden word afgekeurd
Hier al wel de nodige ideeën. Zl gaat naar een andere kamer met nieuwe spullen en de babykamer blijft in basis hetzelfde. We hebben daar 3 witte muren en 1 blauwe met een witte boom(van hout) met uilen en apen. Als het een meisje is wil ik er nog vlinders en bloemen in kleur bij maken en wil ik de boom schilderen. Kinderwagen,maxi cosi, box ed. hebben we nog. Wij gaan zelf ook naar een andere kamer.
Kan allemaal Roosje, zolang jij je er maar goed bij voelt! Ik was erg onzeker door die miskraam, en heb er echt weken in gezeten van begin bloedverlies tot vloeien na curretage.. Dus moest echt wel herstellen. Maar als ik jou zo hoor, haha zoals ik zo straks hier al ergens las.. Iets met vaderland en er flink voor gaan 😉 Dit is onze eerste, dus hebben nog niks! Krijgen wel het een en ander van vrienden en familie, maar ik denk dat ik toch een kinderwagen echt nieuw wil kopen. Wil trouwens iemand dat op de lijst aanpassen? Staat nu 2e kindje, maar voor mijn gevoel blijft dit de eerste omdat de vorige nooit verder is gekomen dan een hoopje cellen.. Wij hebben zelf de basis in huis een beetje grijs/wit en enigszins landelijk. Dus daar breien we op verder 😊
hier verhuizen wij ook naar een andere kamer alles heb ik nog alleen andere kinderwagen komt er hebben jullie ervaring met 2 kinderen op 1 kamer dat moet namelijk wel gebeuren
Roosje waarom ovulatie testen... Heb je onregelmatige cyclus? Ligt de druk dan niet erg op t zwanger worden?
Normaal heb ik wel een regelmatige cyclus van 27 dagen ongeveer. Maar nu verwachtte ik geen normale cyclus door mijn miskraam dus wilde er zeker van zijn en deze cyclus dan ook berekenen.. Dus vandaar nu ovulatietesten. Als het niet raak is dan ga ik waarschijnlij volgnde maand geen testen gebruiken. Ja het rare is dat ik idd de druk op zet op zwanger worden. Heb geen geduld meer
Ik had mijn eisprong na mijn miskraam een week later dan normaal. Expres die ronde geen ovulatie testen gebruikt omdat ik het idee had dat ik er dan veel te veel mee bezig was en dat dat alleen maar averechts werkte.