Wij gaan zo ook naar de dierentuin! Gratis dag bij tierpark nordhorn moet een leuk programma zijn! Ben benieuwd.
Snap ik typfoud!! Ga voor je duimen! Ik heb morgen mijn intake bij de VK, super benieuwd wat ze dan gaan doen!!
Vragenlijst van hier tot Tokio afnemen bij jou en evt partner! Mss krijg je nog een extra echo erbij, dat zou wel leuk zijn!
Komt vast goed... zelfs na m'n echo ben ik nog onzeker. Oh leuk Nordhorn is zo leuk. Wij zijn. Gisteren lekker naar de dierentuin geweest. We hebben abonnement tot 2017...
Alleen dat? Mijn vriend had in mijn 9 maanden dagboek (die ik van de buurvrouw kreeg van de week) gelezen dat ze ook het hartje gingen luisteren en naar de stand van m'n baarmoeder zouden kijken, maar dat kan toch helemaal nog niet?
Meiden heel veel succes morgen bij de echo (en voor nu nog sterkte met wachten).. Vreselijk he hoe lang dat dan duurt... Echt aftellen!
Meiden met morgen een echo heel veel plezier gewenst en ik wacht met smart op de leuke foto's 😍
Bij mij was het dus wel zo en ohja ze ging mijn bloeddruk even checken. That's it. Ik weet niet of ze nu al het hartje kunnen horen hoor, volgens mij is dat pas later.
Bij ons was het een hele vragenlijst, bloeddruk, info en evt vragen beantwoorden. Hartje kunnen ze nu nog niet horen tenzij ze een fantastisch echo apparaat hebben zoals bij onze echopraktijk! Daar hebben we het hartje met 8 weken gehoord 😍
Oh echt? En toen kreeg je ook een echo? Bij deze VK hebben ze geen echo apparaat geloof ik, want moet naar een echo praktijk voor de echo's
Nee de Vk heeft geen echo gedaan, kon alleen op tijden dat wij niet konden.. Wij zitten ook, bij een losse echopraktijk.
Hallo dames, Ik meld me graag ook aan bij deze groep. Ik ben 29 jaar en in verwachting van ons tweede kindje. De uitgerekende datum is voorlopig 15 juni maar ik moet nog wachten op de termijn echo deze heb ik op 16 nov. De intake bij de vk heb ik a.s. donderdag.
Kan wel zijn dat ze echo apparaat hebben maar dan niet zulk goed apparatuur als een echo centrum.. Ik kreeg ook een echo en moet vd termijnecho naar de echoscopist.... De echo bij de vk is puur om te kijken of je zwangerschap intact is en of her in je baarmoeder zit. Althans bij onze vk praktijk