Ik heb ook steeds dat ik geen meldingen meer krijg van dit topic. Denk daardoor? Ben jaloers op alle karatekicks. Geloof dat ik echt een laatvoeler ga zijn.
Ja, misschien is dat het. Laat dit scherm er nu maar achter staan, dan zie ik het wat sneller Aaw, snap ik ja! Had jij je placenta aan de voor- of achterkant liggen? Misschien heeft het daarmee te maken?
Wij hebben al best veel. De kinderwagen via marktplaats gekocht. Een die ik eigenlijk al met mijn eerste zwangerschap wilde hebben. Maar hij was toen net uit en niet tweedehands te krijgen. Ik vond hem gewoon echt te duur! We moeten nog: - stokke tripp Trapp met babyschaal. Dan koop ik ook geen wipstoeltje meer - wiegje. En ik wil ook een cosleeper - verschoonkussen - nieuwe dr brown flesjes En ik denk dat we er dan al zijn Ik moet nog alle kleding uitzoeken maar dat vind ik wel een leuk klusje voor op het einde. Nu gewoon geen zin in Ik zal wel wat zomerkleding moeten kopen aangezien ik een december kind heb. Slim dat je het zo mooi verspreid @Lill!
Aan de voorkant dus ik weet ook wel dat het even kan duren. Maar ik vraag me nu af of ik t niet gewoon steeds mis ofzo? XD
Ik had ook de stikke tripp trapp met babyschaal. Echt handig als je gaat eten, maar niet voor een lange tijd. Ik hoorde dat het eigenlijk helemaal niet goed is voor de baby. Sommige zeggen dat je hem helemaal niet mag gebruiken, maar goed, eventjes is niet erg, toch? Maar een extra wipstoel boven (als je een boven hebt) is echt handig, vooral als je moet douchen of iets anders. Hoeft niet duur te zijn, maar wel fijn als het licht is.
Ja klopt. Ik probeer er ook wel op te letten. Maar voel gewoon nog niks. Vorige week met de 20 weken echo was ie ook van alles aan t uitvreten. Maar was ook niks van te voelen nog
Iets heel anders, ik zag op deze site dat er een advies is om vrouwen in te enten voor de kinkhoestals ze rond de 28 weken zijn. Ik heb een paar dagen geleden de GGD gebeld en het blijkt inderdaad zo te zijn. Je krijgt het alleen niet vergoed, maar dat vind ik niet zo belangrijk. In ieder geval, Ik moet rond de 26 weken weer bellen voor een afspraak voor de DKTP vaccinatie en dan is de baby beschermd voordat hij zelf een vaccinatie moet krijgen. Ik heb zelf twee kleintjes hier rond lopen en die nemen van alles mee, en we werken in het onderwijs, ook dus onderheven aan van alles en nog wat. Toch een fijn idee als ik hem extra bescherming kan geven, apart van borstvoeding natuurlijk (net de kolf gekocht, weer 300 euro lichter )
Oh echt? Heb je een linkje ofzo? En anders worden ze daartegen geent op latere leeftijd? Edit: heb er net zelf ook 1 en ander over gelezen. Ze zijn dus voornamelijk in de weken tot de 1e enting dan extra beschermd en dat is dan de periode dat ze anders t grootste risico lopen. Heb je toevallig enig idee van de kosten?
Dat wist ik niet! Je moet het dus eigenlijk zien als de maxi cosi waar je kind niet lang in mag liggen. Het wipstoeltje hebben wij vorige keer alleen gebruik om eten te geven. Nu lijkt het me wel leuk om allemaal aan tafel te kunnen zitten. Morgen heb ik de 20 weken echo. Heb zin om de baby weer te zien maar vind het ook spannend!
Nou meiden ik heb al 2 dagen geen meldingen meer gehad Wat betreft de uitzet....ik heb bijna niks meer...oeps Alleen de babykamer hebben we nog voor de rest moet ik alles nog gaan kopen. Maar hou daar altijd de 20 weken echo voor aan en dan ga ik losssssssss Ook wij hebben een nieuwe auto gekocht vorige maand. Ik reed een picanto en voor de zaak hebben we een caddy, beetje moeilijk met 2 kids. Dus nu een 308 station gekocht. Echt zo blij mee. Ik voel onze kleine meid steeds vaker en duidelijker, maar ook nog niet mega vaak. mijn placenta ligt nu echt voor en redelijk beneden dus dat staat als notitie voor de volgende echo. Dus mijn echo vandaag was super goed, helemaal apk ok. maar man ik heb 40 min gelegen en ze zat heel lang op een band te drukken om naar de bovenlip te kunnen kijken, dat werd wel pijnlijk. Verder lag ze precies met alle groei op gemiddeld dus goed. Ik zal zo een foto up-loaden.Ik typ nu op de laptop dat is makkelijker met zo'n lap tekst Nu op naar de controle 19-2 en .................shoppen
Ja, zo iets. Niet goed voor het ruggetje of zo iets. Een fysiotherapeut heeft daar een heel artikel over geschreven. Succes morgen!
Volgens mijheb ik mn kleintje net gevoeld Voelde een aoort trilling schuin onder mn navel. Een paar keer en toen was het weer weg.
Goedemiddag dames, Hoe zit het bij jullie met de naam, zijn jullie er al uit? Hier hebben we er wel 3 waarvan er 1 wss sowieso afvalt.. En damn volgens mij heeft cutie 2.0 (zoals wij hem noemen haha) een groeispurt.. Mijn buik gaat echt hard nu en dit resulteert in al een paar dagen behoorlijke buikpijn (banden/darmen).. en met een enorm eigenwijze dreumes die op t moment in NIKS meewerkt erbij maakt het er ook niet makkelijker op Vanavond babyshower die ik heb georganiseerd voor een vriendin. Ben benieuwd of ze verrast is
Misschien was het een trilspier? Nee grapje, vaak begint het idd met wat kleine "plopjes" maar na een paar weken is dit al echt fors hoor.. Hier schopt ie af en toe al zowat dwars mn buik door haha. Ik vind het wel echt super fijn om te voelen, ook een beetje bevestiging dat ie er nog is haha
Voor een meisje hadden we zo'n anderhalf jaar terug al twee kanshebbers. Een ervan sprong er net wat meer uit. Voor een jongen was het een drama, nog steeds niet echt wat gevonden. Daarom stiekem blij dat we een meisje krijgen