1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesa

Lesa Niet meer actief

Ik krijg gewoon geen enkelen melding binnen als iemand heeft gereageerd o_O

2. Nouckie

Nouckie Lid

11 jul 2008
    77
    52
    18
    @rhea90 ... Hoe was het vandaag?

3. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik kwam ook even kijken of @rhea90 iets had gemeld.

4. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Lief dat jullie aan mij hebben gedacht. De flowmeting was nog goed. Maar gezien mijn voor geschiedenis nu wel elke dag een ctg. En dan op naar maandag voor een nieuwe flowmeting en donderdag de groei weer bekijken. Zo spannend allemaal. Maar voor nu blijven we nog positief.

MommyTooBee, Lesa, Patri1982 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Nouckie

Nouckie Lid

11 jul 2008
    77
    52
    18

Gelukkig houden ze je elke dag onder controle.... hopelijk kunnen ze het zo lang mogelijk volhouden en ingrijpen als het nodig is. Kan me voorstellen dat het heel spannend is... ik zou er gek van worden denk ik. Knap dat je zo positief blijft! Duim voor je!

6. Lesa

Lesa Niet meer actief

Jeetje,ben er gewoon stil van!

7. Lesa

Lesa Niet meer actief

Hoelaat het je maandag de nieuwe flowmeting? Denk aan je.

8. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Dankjewel. Maandag om 15.00 uur.

Lesa vindt dit leuk.
  9. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Hi meiden ben een tijdje er niet
    Opgeweest druk met verbouwen:rolleyes: wat erg allemaal rhea90 heel veel sterkte en succes de komende tijd! En hoop op positief nieuws voor jullie maandag.
    Ik heb vandaag een hoop dingen van Koeka gekocht zo leuk allemaal :D en een schommelstoel maar
    Nog niet echt kleertjes moet nog even wachten tot maart voor de zomer collectie er zijn nog veel winterkleren, hoe gaat het met jullie ik voel de baby nu wel elke dag schoppen vooral in de avond als ik lig

Libra89, Lesa en MommyTooBee vinden dit leuk.
  10. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik wilde alleen even delen dat ik de Bednest heb gekocht als cosleeper! Ik had hem voor mijn dochtertje gekocht (daarna weer verkocht omdat ik dacht dat er geen derde zou komen o_O) en nu wilde ik hem weer kopen want ik vond hem zooooo fijn! Beide kinderen hebben tot 6 maandan naast mij geslapen (ze zeggen altijd dat dat de kans op wiegendood verkleint). Met borstvoeding is dat ook heel prettig en deze cosleeper vond ik zo fijn. Jammer genoeg was hij/is hij uitverkocht maar ik kan hem nu huren voor een paar weken en dat krijg ik de nieuwe en dan betaal ik dus de nieuwprijs. Hij is ook super goed verkoopbaar daarna. (Nee, ik werk niet voor Bednest, maar ik zou geld moeten krijgen met al de gratis reclame!).
    Ook met manlief even wezen shoppen voor de laatste dingetjes. Ik word dan een beetje gepiekeerd want dat zegt hij: "nou, het gaat nu echt beginnen!". Pardon, wat heb ik de afgelopen 26 weken lopen doen dan, het is allang begonnen. Mannen....:roflmao:

Libra89 en MommyTooBee vinden dit leuk.
  11. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ook een paar dingen van Koeka, super mooi, maar zo duur! Ik heb een tweedehands boxzak en wiegdeken gekocht. Dat vind ik genoeg. Maar had niet al heel wat liggen aangezien het je tweede is?

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Hahahha wat een reclame :p

Ik kan helaas in mn kamer met geen mogelijkheid een cosleeper kwijt. Dus meneer zal op zn eigen kamertje moeten slapen.

13. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Ja klopt koeka is ook heel duur! Ja kinderwagen en kinderkamer heb ik idd van de eerste nog maar aangezien zij in de winter is geboren moet ik wat nieuwe dingen zoals dekentje enz maar
    Vond dat Koeka zo mooi heb er ook niet alles van hoor :D

14. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hoi allemaal!

Hier lekker weekendje weg naar Den Bosch! Even eruit met zijn tweetjes! :D

Vanochtend een 4D echo gehad, meneer was erg eigenwijs en lag steeds met zijn handjes voor zijn gezicht. Navelstreng lag helaas ook voor zijn gezicht maar toch een paar hele mooie plaatjes gemaakt en hij lijkt toch al wel op ons zoontje :roflmao: Super mooi om te zien!

Hier willen wij ook een cosleeper aanschaffen alleen dachten wij aan een chicco. Wat is het voordeel van een bednest dan @Patri1982 ?

@Sooff28 Koeka idd erg mooi maar duur :roflmao: Hier een voetenzak en wikkeldoek nog van mijn zoontje.. Ditzelfde geldt voor de kleertjes. Had nog wel wat van mijn zoontje maar ook nog wat extra boxpakjes gekocht. Lievelingsmerken toch wel Z8 en Tumble maar ook dit is een dure hobby hihi..

9 maandenbeurs viel me trouwens behoorlijk tegen.. Wel heel leuk de stand van Draagkracht Utrecht, wat dragers gepast en denk dat ik er op maat ga laten maken door Diens Dragers! Supermooi :eek:

Sooff28 vindt dit leuk.
  15. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik hou niet van de zachte kanten van Chicco. De bednest heeft dat niet. Ik zie telkens een gezichtje zo in zachte kantjes, maar dat ben ik hoor! Ik hoor alleen maar positieve berichten van de Chicco. De nieuwe versie, Dream Legend is zelfs beter omdat daar aan beide kanten zo'n gaas zit.

Ja, viel het tegen? Ik wilde gaan, maar ik ben ooit naar de huishoudbeurs gegaan en ik vond dat echt niets.

Ik had de BayKay met dochter. Het is in het begin lastig met knopen, maar daana is het zo fijn! Ik begrijp helemaal dat je het fijn vond.

16. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik snap je hoor, ik vind het ook echt super mooi.

Sooff28 vindt dit leuk.
  17. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    @pijnbestrijding, de vorige keer ben ik, ongepland, bevallen zonder pijnbestrijding. Ik zit serieus te denken on dit weer te doen. Bij zoon had ik een ruggenprik gehad wat ook prima was, maar ik wist niet wanneer ik moest persen.
    Jullie?

MommyTooBee vindt dit leuk.
  18. Lesa

Lesa Niet meer actief

Ik ben beiden keren zonder pijnbestrijding bevallen.en zou het graag weer zo willen.

19. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Bij mijn zoontje thuisbevallen zonder pijnbestrijding..
    Van tevoren dacht ik dat ik in t ziekenhuis wilde bevallen, totdat het zover was en ik dacht ja daag ga echt niet nog helemaal naar t ziekenhuis.. Ging ook vrij snel allemaal. Begin schreuwde ik dat ik pijnbestrijding wilde totdat ik de weeën onder controle had.. Heb het uiteindelijk zonder pijnbestrijding gedaan en dat was goed te doen.
    Als ik de keuze heb zou ik het weer op deze manier doen! Al is elke bevalling natuurlijk anders dus ik zie het op het moment zelf wel..

20. Nouckie

Nouckie Lid

11 jul 2008
    77
    52
    18
    Hoe is het vandaag gegaan?

Deel Deze Pagina