1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Zo dat is idd op tijd zat haha. Achja vraagt ook veel van je lichaam hè zwanger zijn! Gewoon lekker aan toegeven. Straks is t gedaan met de rust :D

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Ja meestal is t ergens tussen 10 en 11. Soms uitschieters naar 12u of half 1. Maar ik was zo moe en moest er vanmorgen op tijd uit.

3. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Ik heb vandaag even een dip. Zonet de gynaecoloog weer gesproken. De genetica doet opnieuw onderzoeken op het DNA van ons overleden kindje van vorig jaar om te kijken of ze iets over het hoofd hebben gezien. Dit zodat ze kunnen onderzoeken of het vele vruchtwater van deze keer dezelfde oorzaak heeft. En dan heeft ze het over syndroom zus en zo. Werd er een beetje depri van. Eerst hadden ze het namelijk alleen maar over het risico van vroeggeboorte. Maar van al die syndromen word je niet vrolijk.
    Ik ben ook heel bang dat er straks na de bevalling nog iets achter weg komt dat we eerder niet hadden gezien.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Pff. Snap wel dat je daar even een dip van krijgt ja *knuffel*
    Maar kan t dan ook nog zijn dat je kindje nu 1 of ander syndroom heeft dan?

5. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Ja dat zei ze vandaag dus. Ik ging er niet vanuit na de NIPT en 3x een 20 weken echo. Totdat zij er vandaag over begon. :(

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Sorry ik las je berichtje een beetje te snel. Zie t nu idd staan. Jeetje. Das idd niet niks. Moet je je naast vroeggeboorte nu ook daar nog druk over gaan maken.
    Ik hoop echt dat jullie straks een kleine gezonde ukkepuk in jullie armen mogen houden.

rhea90 vindt dit leuk.
  7. Lesa

Lesa Niet meer actief

@rhea90
    Pff snap ik dat daardoor een dip hebt! Meer dan logies!
    Dikke knuffel vanuit hier.

rhea90 vindt dit leuk.
  8. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    En aan wat voor een syndromen denken ze dan? En dit is niet zichtbaar met echo en nipt test? Pff net nu het er allemaal een beetje positiever uit zag.. Snap helemaal dat je een dip hebt! Is niet niks allemaal.. Wanneer krijg je nu weer uitslag van het dna? Ik hoop ook echt dat jullie snel jullie gezonde kereltje in de armen mogen houden en er niks aan de hand is!!

9. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Uitslag duurt nu nog twee weken. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk al bevallen.
    Naja de klaagmodus weer uit, we proberen positief te blijven. Tot nu toe hebben ze nog nooit wat gevonden.

10. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Wat vervelend nou allemaal, kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal niet zag zitten. Maar stel dat er iets is, dan is het beter dat je het weet en misschien verklaard dat waarom je vorige zoontje is overleden. Dat lijkt mij op een rare manier ook prettig, toch? Maar natuurlijk duimen we met zijn allen dat er absoluut niets aan de hand is. Ik hoop dat echt voor je meis. Je hebt genoeg mee gemaakt. Knuffel

rhea90 vindt dit leuk.
  11. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Zo wij hebben ook alles binnen gekregen wat we hadden besteld.. Ik zou zo even een fotootje uploaden! En dan is dit nog niet alles want heb al van alles naar boven gesjouwd...:roflmao:

Lill vindt dit leuk.
  12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    E604486F-BABC-491C-AFF4-6249BC71B088.jpeg

Hij staat schuin maar weet niet hoe ik dat goed krijg :rolleyes:

Patri1982 vindt dit leuk.
  13. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Morgen maar even mn urine wegbrengen om te checken op blaasontsteking. Die kleine doet me echt mega zeer als die op mn blaas zit te trappen. Scherpe stekende pijn die ver doortrekt naar beneden. Iemand die dit herkent? Vk zei dat blaasontsteking in de zwangerschap anders kan voelen en minder duidelijk is.. dus even zekere voor t onzekere. En tussen de middag de prik halen voor kinkhoest.. Ben ik net op tijd want zaterdag alweer 32 weken..!

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Zou idd wel een blaasontsteking kunnen zijn! Goed dat je even laat checken :)

Ik heb echt weer een beroerde nacht. Veel wakker geweest. Nu maar uit bed gegaan. Dan maar dingen terugkijken die ik gister heb opgenomen :roflmao: en een was aangezet

15. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Balen zeg! Gewoon onrustig of vaak plassen ofzo? Ik wordt nu ongeveer 1x per nacht wakker om te plassen. Dat is gelukkig nog te doen :)

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    Ja geen idee. Idd wel vaker naar de wc. Meestal red ik t met 1x per nacht normaal. En was om 5u gewoon klaarwakker..had t een paar weken terug ook al een keer. Misschien te druk in mn hoofd ofzo

MommyTooBee vindt dit leuk.
  17. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Heb ik ook, ik wil juist nu slapen, straks kan het niet meer.
    En zoals bij al mijn zwangerschappen, stukjes van twee kiezen afgebroken. Ik weet niet of ik meer knars, maar het valt op dat dit tijdens de zwangerschap gebeurd.

MommyTooBee vindt dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.898
    113
    Vrouw
    ja dat heb ik inderdaad ook. haha. Wat aanpassen aan een nieuw ritme, laat me gewoon nog slapen zo lang het kan :p

Dat is wel echt heel rot. ga je daar nog mee naar de tandarts?
    Ik had bij controle helaas een gaatje, bluh., dinsdag boren.

Vandaag de laatste echo gehad. Meneer is heel gemiddeld en doet het super. Hij lag al hoofd beneden en zn gezicht naar mn rug dus helaas niet echt mooie foto's. Maar goed, dat is dan maar zo.. de volgende keer dat ik hem zie is als ie eruit komt :eek:

Bijgevoegde bestanden:

Patri1982 en MommyTooBee vinden dit leuk.
  19. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wat balen van die kiezen! Tandarts nooit leuk!

Hier blaasontsteking niet helemaal duidelijk maar zag er dus niet 100% goed uit. Maandag opnieuw urine inleveren en dan zetten ze het op kweek..

Prik was zo gezet en deed totaal geen pijn. Schijnbaar is er een run op want vanochtend nog 32 vaccins over en na mij nog maar 7 en zaten sowieso nog 2 zwangere dames na mij. Dan was het op tot eind april :eek: bizar toch. Terwijl mijn assistente van de huisarts geen enkel idee had waar ik het over had..

Patri1982 vindt dit leuk.
  20. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Gek he, de laatste echo! Ik denk niet dat ik er nog een laat doen.
    Ja, ben naar de tandarts gegaan. Ik wilde wachten tot na de zwangerschap om het te fixen, maar eentje doet pijn. Ik denk dat ik aan het knarsen ben.
    Nou, het is nu bijna 6 uur en ik ben alweer een uur wakker. Pfff...

Deel Deze Pagina