Jaa ik wist eigenlijk ook niet dat ze met dit termijn echo’s deden? Vorige zwangerschap had ik er toen wel 1 maar dat kwam doordat mijn placenta verkeerd lag. Ik heb wel over paar weken een liggingsecho. Maar het zou lastig bekijken zijn nu ze al zo groot zijn
Bagger zeg. Kun je vandaag ergens nog bijslapen? Ik had vannacht weer een baby die mn maag liep te schoppen of duwen, dus al mn eten er weer uit om 2u snachts. Jugh. Ook nog steeds pijnscheuten dus dat word feest met werk straks
Dit is nu de.... 5e of 6e keer. Kan zo 2 weken goed gaan. En dan weer 2 nachten achter elkaar. Kan geen patroon ontdekken dus denk echt de baby die tegen mn maag ligt/schopt/duwt
Gat wat vervelend! Ik hoop voor je dat je baby snel indaalt. Dan zou het toch minder vaak moeten voorkomen. Ik heb aan mijn VK gevraagd of het formaat van mijn buik klopt met het termijn. Ze vind hem er prima uitzien. Maar zei ze dat ze 32 weken (ipv 30 weken) wel had geloofd. En daarbij dat het een 8 ponder gaat worden. Ik krijg straks een liggingsecho en groeiecho in één. Ben benieuwd of ze hem dan weer groter schatten.
Iedereen roept dat ik een subtiele buik heb maar zelf vind ik hem erg groot. Als ik hem vergelijk met zwangerschap 1 klopt hij aardig met week 37
Ik vind het altijd zo apart dat ze aan de hand van je formaat buik inschatten wat t geboortegewicht gaat zijn.. Dat is dan eigenlijk toch gewoon een beetje een gok? Voor mijn gevoel ben ik nu ook dikker maar als ik dan fotos terug zie valt dat opzich wel mee. + dat is zelf denk dat ik iets verder ben dan zei zeggen (als ik kijk maar mijn laatste ongesteldheid). Achja.. Zolang het idd maar gewoon groeit binnen de curven is het goed toch?
Bedoel je buik of baby? Haha. Want je kunt idd wel sneller dikker worden omdat alles al een x is opgerekt..
Hahaha. De buik natuurlijk Bij mij zeiden ze ook wel dat ze echt niks konden zeggen over geschat geboortegewicht. Dat ie wel heel gemiddeld is nu en zo'n 1750 gram weegt. Dat als dit zo doorzet hij rond de 3500gram zou worden. Maar dat het heel lastig schatten is.
Nee precies.. En voor t zelfde geld beval je eerder of later en dan is die weer lichter/zwaarder.. Maar 3500 zou een prima gewicht zijn
Vanochtend weer controle gehad. Zag er goed uit. Kindje wordt weer aan de kleine kant geschat, maar dat geeft niet dat was ons eerste zoontje ook. Maar 100gr aangekomen sinds vorig controle maargoed er zit nu ook maar 2 weken tussen natuurlijk.. Meneer lag netjes met hoofdje naar beneden in bekken maar nog niet ingedaald. Straks na 11u moet ik dokter ook nog bellen voor de uitslag van mn urine, die was op kweek gezet. Dus ben benieuwd.. Hoe is het met de rest? Komt allemaal steeds dichterbij hè!
Haha, nou mijn kleine man was minder braaf. Waar ie vrijdag nog met zn hoofd beneden lag ligt ie nu overdwars in mn buik. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik soms snachts loop te spugen, dan draait ie waarschijnlijk.