1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Haha och god ja ben je lekker mee. Gelukkig is t voor nu nog niet erg en heeft ie nog wat ruimte om te draaien maar zou voor jou wel fijner zijn als die gewoon braaf met zn koppie naar beneden gaat liggen haha. Ik voel nu iedere x gekriebel in mn liezen, ook wel apart.. :roflmao:

Wat hebben jullie nu trouwens aan met dit weer? Ik zit nu met een vestje maar heb t bloedheet. Maar vind een hemdje voor nu op mn werk ook lichtelijk overdreven.. heb van het weekend 1 shirt met korte mouwen gekocht maar das ook wel een beetje weinig haha. Maar om nou voor 2 maanden nog van alles aan te schaffen.. Snap niet hoe ik dat heb gedaan vorige zwangerschap, dat was dezelfde periode :rolleyes:

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Pffff. Als je denkt dat je alles hebt gehad.
    Mn moeder heeft vandaag een vrij heftig ongeluk gehad (aangereden door een bus, zij was op se fiets) dus zit al de hele dag in t ziekenhuis.
    Ze heeft meerdere breuken in dr schedel en gezicht en bloed in dr hersenen. Ze is wel aanspreekbaar en helder, maar er is niks te zeggen over hoe lang ze gaat herstellen. Wanneer ze naar huis mag, of ze eerst nog naar een revalidatiecentrum moet. Op dit moment is niet eens zeker of ze wel bij de bevalling kan zijn..

3. Lesa

Lesa Niet meer actief

Jeetje wat heftig!
    Wel fijn dat ze goed aanspreekbaar is!
    En dat je op aantal breuken na er gewoon nog is een bus geeft niet bepaalt mee.
    Hopelijk hersteld ze goed zo ze als nog bij je bevalling kan zijn.
    Beterschap gewenst! Dat ze goed mag herstellen en weer terug de oude wordt!

Lill vindt dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Dank je. Dat hoop ik ook.

Lesa vindt dit leuk.
  5. Lesa

Lesa Niet meer actief

Ik hoop het ook! Dikke knuffel voor jou! Zou wel een stress volle dag zijn geweest.

Lill vindt dit leuk.
  6. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    WoW, heftig meis! Sterkte, voor jou en je moeder!

7. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @MommyTooBee Hoe was de uitslag van de kweek?

Mijn meneer ligt ook nog niet braaf naar beneden. Ik voel soms gekriebel helemaal onderin. Bij de controle bij de VK lag hij wel netje s naar beneden (even met een echo gekeken). Maar de VK gaf aan dat er nog meer dan genoeg ruimte is om te draaien.

@Lill Ik hoop voor jou dat hij snel wat gaat zakken!

8. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Ohh lees nu pas je verhaal Lill! Wat verschrikkelijk! Heel veel beterschap voor je moeder gewenst!

9. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wow @Lill wat heftig zeg! Gelukkig leeft ze nog, en hopelijk herstelt ze snel.. Sterkte voor jullie!

@Meg Uitslag van de kweek was goed. Geen blaasontsteking dus. Wel fijn om dat uitgesloten te hebben. Dan is het dus toch echt alleen de kleine die mijn blaas zo toetakelt af en toe..

Lill vindt dit leuk.
  10. Lesa

Lesa Niet meer actief

@Lill hoe gaat het nu met je moeder ?

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Ze slaapt veel, is beroerd/spuugt, kan niet overeind want dan is ze te draaierig. Eigenlijk alsof ze een hersemschudding heeft maar dan die symptomen keer 10. Ze verhuisd morgen naar de neurologie afdeling en ik verwacht dat ze daar nog wel moet blijven.

Ik heb vandaag vooral administratieve dingen geregeld. Achterhaalt waar haar fiets was, politie gesproken enz. Zoals het er nu uitziet is ze gewoon overgestoken en heeft ze die hele bus niet gezien. Hoe dat is gebeurd is me een raadsel. Ze fietst daar 2x per dag. Kent het punt en kijkt altijd supergoed uit.
    Maar ja, het is wat het is en we kijken van dag tot dag.
    Ik ben per direct gestopt op mn werk. Hoefde sowieso nog maar 2 weken tot mn verlof.
    Maar lekker relax is anders.

12. Lesa

Lesa Niet meer actief

Meer dan logies dat je nu al vrij hebt genomen.
    Genoeg geregel nu,en je hoofd is toch met andere dingen bezig dan werken.
    Naar om je moeder zo beroerd te zien :(
    Hoelang kan ze nog misselijk blijven enz (ben niet bekend met een hersenschudding)
    Ik blijf duimpje draaien dat ze snel weer de oude wordt.

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Met een hersenschudding heb je meestal 4 tot 6 weken last tot alles helemaal weer bij t oude is. Neuroloog had het nu over maanden.
    Waarschijnlijk zal ze zich niet maanden zo beroerd voelen. Maar verwacht nog wel een tijdj

Lesa vindt dit leuk.
  14. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Oh gat! 24/7 in een soort draaimolen zitten. Ik hoop echt voor jullie dat de genezing vlot verloopt.

Lill vindt dit leuk.
  15. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @Lill wat ontzettend sneu voor je moeder zeg, bah. Maar voor jou ook! Zo op het eind van je zwangerschap, ik hoop echt dat ze bij je bevalling kan zijn! Hou je taai meid, en probeer ook goed voor jezelf te zorgen hè!

Lill vindt dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Thanks. Ja tis heftig.
    De baby is vandaag ook al de hele dag super onrustig. Terwijl ik probeer wel rustig aan te doen.

Zou maandag de partnerles hebben van de zwangerschapscursus, maar heb al gemaild dat dat niet gaat lukken met mn moeder. Ik mocht wel alleen komen, of een partnerles volgen op 8 mei om.te kijken of mam er dan wel bij kan zijn.
    Zo niet moet ik denk ik gaan nadenken of ik eventueel iemand anders bij de bevalling zou willen of niet. En evt die dan meenemen naar die les. Maargoed. Liever gewoon met mn mam als dat kan.
    Hopelijk hersteld ze snel genoeg en blijft de kleine man lang genoeg zitten.

17. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    He, wat naar
    Wat naar allemaal. Ik ken het een beetje. Mijn moeder kreeg borstkanker toen ik zwanger was van de eerste. Ze is gelijk geopereerd. Ook aan het einde van mijn zwangerschap. Je wilt juist op dat moment alle aandacht geven aan je zwangerschap en dan komt er zo iets waardoor je aandacht naar iemand anders moet gaan. Ze had ons support namelijk echt nodig en ik ben blij dat we dat hebben kunnen geven. Ik had wel mijn man. En dat is wat ik zo jammer vind voor jou. Tegelijk ook knap. Echt @Lill, het klinkt echt alsof je er, ondanks alles goed mee omgaat. Is je vader nog in de picture? Heb je nog broers/zussen? In hoop dat je de zorg van je moeder met iemand kan delen.

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    #2658 Lill, 11 apr 2018
    Laatst bewerkt: 11 apr 2018
    Nee, mijn ouders zijn al jaren gescheiden en haar vriend is 2 jaar geleden overleden. Ik ben enig kind en het is al jaren mn moeder en ik, ik en mn moeder. 5 jaar geleden heeft ze dr enkel dubbelzijdig gebroken en heb ik ook een half jaar haar leven gerund deels. Ziekenhuisbezoekjes, boodschappen doen, van hot naar her ging ik met haar en haar vriend want hij zat volop in de chemo toen. En dat was prima.
    Maar inmiddels mag ik geen auto meer rijden gezien een erfelijke oogafwijking en ben ik nu dus ook nog (hoog)zwanger. Geen partner of man om dit mee te delen. En op zich gaat het allemaal best. Maar als ik dan savonds alleen in bed lig, met een onrustige baby in mn buik en de onrustige gedachten in mn hoofd. Dan voel ik me als een klein meisje dat dr moeder nodig heeft ironisch genoeg..

19. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    34 weken vandaag, inmiddels al zo’n aardige buik dat zelfs positie kleding straks gaat zitten. Hoe is dat bij jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,8 KB
      Weergaven:
      47
    Lesa vindt dit leuk.
  20. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Wat naar zeg. Ik hoop dat je moeder snel opknapt en straks klaar is voor jou bevalling! Sterkte.

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina