Ik loop zodra ik thuis ben in slobberkleren voor de rest heb ik broeken met strakkere banden (die had ik in t begin graag aan) en nu met veel losse banden. Die zakken dan wel af, maar liever dan dat strakke gedoe. Heb wat lange shirts bij primark gekocht, niet specifiek positiekleding. En dan een maat te groot. En dat gaat best goed. Maar joggingbroek is het fijnst.
Wat goed, 34 weken alweer! Ik zou vanavond ook maar weer eens een buik foto maken.. Hier zitten mijn positiebroeken nog prima. Band uiteraard wel strakker maar vind ik opich ook wel prettig, beetje ondersteuning. Voor de rest draag ik veel lange hemden met vestjes erover. Van t weekend 1 t-shirt gekocht, verder heb ik eigenlijk niet echt wat voor t lekker weer behalve echte zomer jurken..
Natuurlijk heb je je moeder nog nodig. Ik ook hoor. Ik heb dan wel mijn man, maar ik weet niet wat ik zonder mijn moeder zou moeten. *Knuffel*
Thanks ze is gewoon superbelangrijk. Gelukkig gaat ze vandaag ineens heel hard de goede kant op. Ze ligt nu op een 1 persoons kamer op neurologie, gaat op de po stoel ipv po in bed. Ze heeft zelfs iets vast voedsel gegeten en binnen kunnen houden ipv yoghurt en water. Ook is ze helderder
Hey, dat is goed nieuws! Zou me niet verbazen dat haar kleinzoon, die er bijna is, haar motiveert om beter te worden.
Absoluut waar. Maar heb haar wel op het hart gedrukt dat ze rustig aan moet doen, en goed de adviezen moet volgen. Je doet zo snel te veel met dit soort dingen.
Hoihoi, Ik heb vandaag een ontlastende vruchtwaterpunctie laten doen. Ze hebben 2,5 liter weg gehaald. Heerlijk, Nog wel wat krampen in Mn buik maar tot nu toe geen rugpijn meer en ik kan weer ademen. Nu hopen dat het niet te snel weer terug komt.
Wow.. 2,5 liter das niet niks.. Lijkt me voor jou idd wel een stuk prettiger! En hoe is dit voor de baby?? En hoe snel kan het vruchtwater weer terugkomen?
Wow. 2,5 liter. Hoeveel vruchtwater heb je normaal gesproken?? Mn moeder mag waarschijnlijk maandag naar huis met thuiszorg en dergelijke. Zal nog wel veel hulp nodig hebben en voorlopig weinig kunnen qua prikkelgevoeligheid enz. Maar tis sneller dan ik had verwacht
Voor de baby ook prettig wat minder druk in de buik. Alleen geen idee hoe snel het terug kan komen. Kan in twee dagen maar het kan ook een week duren.
Heeft het iets te maken met zijn niertjes of zo iets? Hebben ze verteld waarom je zoveel vruchtwater hebt? @Lill, wat fijn zeg! Gaat zeker de goede kant op. Hopen dat het zo door blijft gaan. Hier alles prima, alleen veel last van mijn bekken als ik moet lesgeven de hele dag. Vandaag was mijn moeder bij ons thuis en heb ik een 'dutje' gedaan van 1-5! Ik word gewoon zo vaak wakker snachts. Plassen, pijn in mijn bekken, etc. Echt zo naar. Het is veel erger dan bij de vorige twee en ik kan niet wachten totdat ik ben bevallen. Nog 6 weken!
Ik las net, dat aan het einde van je zwangerschap ongeveer 1,5 liter hebt! Dat is echt veel dan zeg, 2,5 weggehaald.
Ja klopt dat het erg veel was. Anders nemen ze ook niet het risico om het weg te halen. Hierdoor heb je wel een kans op vroeggeboorte dus ze doen dat pas als je het echt benauwd enzo krijgt. De oorzaak van het vele vruchtwater kunnen ze niet vinden.