1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Pff ik ben het echt zat met die warmte! Normaal kan ik heel goed tegen warmte maar nu ik zwanger ben zweet me de tandjes weet
    Voor gekkigheid niet waar
    Ik zitten moet.. gelukkig met de baby alles goed :)

Lesa vindt dit leuk.
  2. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Jaa de hitte is idd niet echt leuk meer.. Mag van mij wel een stuk afkoelen maar blijft aankomende dagen ook nog erg warm. Met baby ook nog alles goed.. Al 2 nachten gehad dat ik dacht, nu gaat ie komen (waaronder afgelopen nacht) maar hij zit nog lekker binnen.. Zaterdag uitgerekend dus ik ben echt heeel benieuwd wanneer ie komt... Dacht zelf de 28ste maar dat is dus niet gebeurd haha.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik kan vrij goed tegen de warmte, maar probeer zoveel mogelijk binnen te blijven. Behalve na 17u, dan wilt dochter buiten spelen na school :)

Wij hebben pas warmtepompen laten plaatsen die warmen & koelen, en dat doet echt zijn werk! Het is boven 20gr ipv 25gr , zalig ! Onder idem.

Voor de rest nog geen voortekenen hier.

MommyTooBee vindt dit leuk.
  4. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Oh men dat klinkt echt zalig haha. Wij hebben wel rolluiken aan de zuid kant wat al een hoop scheelt, maar wij slapen nu toch echt wel met een ventilator aan snachts..

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Het is vandaag ook volle maan blijkbaar! Zet bij sommigen misschien ook wat in gang :D

6. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Jawel alleen voel me opgeblazen en vind geen enkele kleren nog lekker zitten, hebben jullie dat ook?

@Patri1982 gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!

@MommyTooBee wat fijn dat je zoon een leuke verjaardag heeft gehad!

Fijn dat het goed gaat met jullie allemaal. Vind het zo ontzettend spannend nu de uitgerekende datum zo dichtbij komt!

7. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Zo, ik had al een poos geen meldingen meer gekregen en heb dus ook het e.e.a. gemist lees ik!

@dilaaaaar en @Patri1982 Gefeliciteerd met jullie zoontjes!
    En @MommyTooBee nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!

Wat een hitte he, niet normaal! Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen. Of er nog mei-kindjes geboren gaan worden, of dat we allemaal voor een juni-kindje gaan, haha.

8. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Dankjewel! Ja ik ben ook benieuwd.. vannacht weer een rot nacht gehad (3e x al sinds een week) maar tot nu toe blijft ie nog zitten haha. Ben ook wel nerveus hoor, die bevalling.. binnen zeer korte tijd is ie er gewoon al.. En dan hebben we 2 kids hoe zou dat allemaal zijn.. :oops:

9. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Dank jullie wel dames. Ik snap het heel goed dat jullie het spannend vinden, vond ik ook! Maar nog eventjes en dan zijn ze er.

Het is echt zo druk! Geluk is dat mijn man deze week de hele tijd thuis is waardoor ik voor het kleine mannetje zorg en mijn man voor de andere kinderen. Ze gaan ook gewoon naar het kdv en school. Vrijdag wordt de uitdaging want dan is mijn man aan het werk en zijn de kinderen thuis. Maar dan komt mijn moeder helpen.
    Echt, ik kan niet wachten totdat de echt babytijd voorbij is. Echt niet mijn ding en dat borstvoeden, nooit leuk gevonden en nu ook niet en dat terwijl het eigenlijk heel goed gaat.
    Maar goed, nog even volhouden meiden!!!

Lesa en MommyTooBee vinden dit leuk.
  10. Lesa

Lesa Niet meer actief

Hoe gaat het naar de zwangere dames?

En de mama,s en baby,s?

11. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Moe!!!! Nachtvoedingen zijn vreselijk en mannetje is niet echt een goede slaper. Hij krijgt volledige bv voor minimaal 6 maanden. Dat moet gewoon van mij maar het is in sommige opzichte echt niet makkelijk in het begin. Even volhouden.

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Goed.. Nog steeds geen voortekenen. Hij is wel al goed ingedaald en heel actief..

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    En ik ben blij dat het vandaag eindelijk juni is :roflmao:

Lesa en Libra89 vinden dit leuk.
  14. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Hier ook nog niks. Voel me verder prima op dikke voeten na!

15. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Haha ik ook! Terwijl ik het ook wel gek/spannend vind ergens. Deze maand gaan we gewoon (weer) papa en mama worden! Whaaaa! :D

16. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hier gaat t ook goed en nog geen voortekenen.. Vanmiddag naar de dierentuin met vrienden voor verjaardag van hun zoontje! Gister controle gehad en alles zag er opzich nog prima uit. Iets hogere bloeddruk dan normaal, even in de gaten houden.. En weer woog ik minder dan de vorige x, mss toch door dat koolhydraatarme dieet.. Baby is ook nog steeds lekker druk. Morgen uitgerekende datum.. spannend!

Lesa vindt dit leuk.
  17. Lesa

Lesa Niet meer actief

Heb begin is altijd zo zwaar.
    En vooral met bv.
    Komt vast wel goed.
    Loopt de bv een beetje goed?? Aanpappen enz?

18. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    #2878 Patri1982, 1 jun 2018
    Laatst bewerkt: 1 jun 2018
    Oh prima! Ik heb het bij de andere ook gewoon gegeven en dat gaat altijd heel goed, gelukkig.
    Dames, veel succes en onthoud, niet in paniek raken als de weeen komen.

Lesa vindt dit leuk.
  19. Lesa

Lesa Niet meer actief

Gelukkig. Geniet heerlijk van je mannetje.

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hier zit ik in een dipje....
    Gisteren de vk gebeld omdat ik vanaf woensdag minder leven voelde dan normaal. Daarvoor deed ze iedere dag wel 3x de macarena in me buik. Dus komen voor controle...

Voelen: ze ligt mooi ingedaald
    Luisteren: hartje klopt prima

Toch even een ctg en echo voor het vruchtwater
    Ctg: was prima...veel bewegingen waargenomen maar ik heb er maar 1 gevoeld.
    Echo: dat is het buikje, gaan we naar je bekken even het hoofdje bekijken....GEEN HOOFDJE :eek:
    Mevrouw ligt in een dwars ligging. Fijn en de vk zei 3 kwartier geleden dat ze vast lag:confused:
    Nu hopen dat het weekend me vliezen niet breken en dat de bevalling niet spontaan begint, dan maandag weer een echo om te kijken of ze zelf goed is gaan liggen weer en anders een draai poging. Mocht dat lukken dan wordt ik meteen ingeleid :rolleyes: man man ik ben op van de zenuwen.....ik wil al een week dat ze komt en nu moet ik hopen dat ze blijft zitten tot maandag:(

Pffff

Deel Deze Pagina