1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Kan me voorstellen! Een vriendin van mij heeft ook zo iets gehad en zij heeft toen een paar oefeningen gedaan die schijnen te helpen kan je gewoon vinden op internet. Succes meis! En inleiden is niet zo erg hoor. Bij mij 3 keer gebeurd.

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik ben bij de vorige ook ingeleid met 41 weken...een pretje is het niet maar ja....ik weet niet beter hihi.

3. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Hoe gaat het dames? Ik kom regelmatig om te zien wie er bevallen is. Zo spannend. Ik kijk ook heel positief terug naar mijn bevalling. Wat een pijn maar wat een magisch moment. Ik vind het een beetje jammer dat ik al 3cm had. Ik had het wel leuk gevonden om een nachtje in ziekenhuis te verblijven met mijn man. Even een rust momentje zonder kids. Raar he? Maar wij genieten van die momenten.
    Hier alles prima! Mannetje komt nog steeds 2 uur overdag maar S’avonds laat hij er 3-4 uur tussen! Wat betekend dat ik aardig wat kan slapen. Ik moet hem wel inbakeren en ik heb een soundmachine en dat werkt heel goed. Ze raden het in principe af, vooral omdat je dat de honger signalen niet hoort, maar mannetje smakt en kreunt een beetje en ik ben zo alert! Hij ligt ook naast me in zijn cosleeper.
    Hij is sinds gisteren al over zijn geboorte gewicht. Dus echt, ik mag niet klagen.

4. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Oh pff kan me voorstellen dat dat ff een domper is ja zo helemaal tegen t einde! Spannend hoor, hopelijk draait ze uit zichzelf! Hier vandaag uitgerekend maar nog geen voortekenen te bekennen.. Eerste zoontje kwam met 40+1 dus ik ben benieuwd! Word nu wel echt spannend hoor. Jullie ook last van iedereen die elke dag appt of alles nog goed is? Haha..

Patri1982 vindt dit leuk.
  5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Sorry voor de wansmakelijke foto, zou dit mijn slijmprop kunnen zijn? Vorige keer ben ik een dikke dag later bevallen na het verlies ervan.

Bijgevoegde bestanden:

6. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Ik heb dat ook iedere keer beetjes zo een kleur

7. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Goed hoor wat fijn allemaal dat het zo goed gaat heerlijk genieten! Morgen ben ik uitgerekend heb wel al een poos zeurderig gevoel het is afwachten elke dag.

Patri1982 vindt dit leuk.
  8. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Oh balen zeg hoop voor je dat ze terug draait

9. Lesa

Lesa Niet meer actief

Dat kan goed zijn.
    Kan het in deeltjes verliezen.
    Mijn 1e keer dat ik het verloor was het best groot en een beetje licht bruin.
    De andere keer in deeltjes verloren.

10. Lesa

Lesa Niet meer actief

Dit is echt een zware domper zo op het einden.
    Ik hoop echt dat ze zelfstandig terug schiet.
    En anders maandag met hulp.
    Denk aan je!!

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Oké bedankt, net weer een deeltje verloren in mijn onderbroek.. Ben benieuwd of het een aanzet zal zijn :)

12. Lesa

Lesa Niet meer actief

Het zou kunnen.
    Er is in iedergeval voor werk gedaan ;)

13. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Kan! Ik had dat donderdag ook en vrijdag had ik 3cm ontsluiting.

14. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ik zou het echt niet weten, bij mijn eerste bevalling dit niet gehad. Die begon overigens ook met gebroken vliezen, dus dat was volgens mij ook niet echt een “standaard” begin. Wel meen ik mij te herinneren dat ik de dag ervoor heel licht bloedverlies had wat ik wel als een voorteken zag. Maar tot nu toe nog steeds geen voortekenen..

15. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Goeiemorgen dames! Nog wat te vorderingen?
    Ik ben momentaan aan borstvoeden eb ik vroeg me af hoeveel er van jullie dat gaan doen. In mijn kennissenkring zijn er maar twee die borstvoeding (hebben) (ge)geven. Zoals ik al had aangegeven, het is niet mijn hobby, maar ik vind het zo belangrijk om dit voor mijn kids te doen. En dan ook echt minimaal 6 maanden. Dus:
    - wie gaat er borstvoeding geven
    - hoe lang wil je dit gaan doen
    - ga je het proberen en of echt vastberaden om bv te geven?

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nope...ik doe gewoon flesvoeding.
    1 ik heb geen geduld voor bv
    2 dan kan manlief ook wat doen
    3 je weet niet wat ze drinken

Nee ik ben gelukkig met flesvoeding

17. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik vind dat ook lastig, daarom hebben wij een weegschaal. Voordat hij in bad gaat, even wegen om te kijken of hij goed aankomt. Nu is hij binnen een week na zijn geboorte al terug op zijn geboortegewicht en ik heb net gekolft omdat mijn borsten zo vol zitten met melk, ik heb geen illusie dat ik niet genoeg melk heb. Misschien juist te veel.

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja ik wil 6 maanden bv geven. Langer zou ik ook wel willen maar is niet combineerbaar met mijn werk.

Dochter heeft 5 maanden bv gehad.

Dat je niet weet hoeveel ze binnen krijgen maakt me niet zoveel uit. Ze stoppen wel met drinken als ze genoeg hebben.

19. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Vanochtend om 11.04 is onze zoon Yari geboren! :) Ik verloor vannacht om 02.45 wat vruchtwater maar vliezen niet volledig gebroken. Daarna kwamen wel langzaamaan de weeen. Deze waren sochtends redelijk constant en toen de vk was geweest ging het eigenlijk ontzettend snel, van 3cm naar 6 naar volledige ontsluiting in zeer korte tijd.. Het was snel en behoorlijk heftig, maar met 2 pers weeen was meneer eruit! Hij weegt uiteindelijk 3195gr (wat nou te dikke baby?) en is 51cm lang. We hebben al behoorlijk wat mensen over de vloer gehad maar nu lig ik heerlijk even alleen op bed met meneer. Helaas is ons oudste zoontje ziek, spugen en diarree dus die is natuurlijk wel komen kijken maar slaapt vanavond wel bij opa en oma (hoe vervelend ik dat ook vind).

Over de borstvoeding. Ik heb deze x besloten het niet te doen. Dit uit zelfbescherming omdat ik de vorige x tegen een postnatale depressie aanzat en de borstvoeding 1 van de stress factoren was.. Dus vandaar. Als t nou allemaal vanzelf ging wilde ik het mss nog wel proberen, maar helaas was dit niet het geval.

Lesa, Libra89 en Patri1982 vinden dit leuk.
  20. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Gefeliciteerd! Nu lekker genieten

Deel Deze Pagina