Jaa precies dat is ook nog het proberen waard. Heb vanmorgen met kwark erop gelegen haha. Was een belachelijk gezicht, maar ach was wel even lekker verkoelend. Hopelijk neemt t snel af want heb nu ook iets verhoging.. Nog steeds geen baby’s??
Extreme stuwing is nu gespaard gebleven, gelukkig. Maar hij komt ook zo vaak. Inderdaad, nog geen baby’s?
Toen ik bij dochter stuwing had legde ik een ijskompres van Lansinoh, zalig! Nee hier nog steeds niks.. Benieuwd wat de vroedvrouw morgen bij de monitor gaat doen/zeggen
Nog geen baby te bekennen hier. Vandaag controle gehad. Hij blijkt te zijn ingedaald. Heb er niks van gevoeld. Maandag ben ik 40 weken. Hoop zo dat hij dan komt
Ik ging net kolven omdat ik het idee had dat mijn borst niet goed leeg was gedronken. Kolf ik zomaar 50 ml in 5 minuten uit 1 borst!!! Geen wonder dat de kleine zo snel vol zit. Na drie kinderen zijn mijn borsten melkfabriek geworden.
Heb net controle gehad bij de vroedvrouw. Heb 2 cm ontsluiting, een 'verweekte' baarmoederhals (Of hoe noemt dat ), hoofdje ligt nog niet vast maar hij is wel al een tijdje ingedaald. Ze heeft me niet gestript (Heb dit gevraagd maar deed ze niet), maar ze heeft wel wat extra gewroet om het eventueel te stimuleren. Ben dus benieuwd of het wat in gang zet... Maandag terug op controle, hopelijk is 't niet nodig!
Ohww spannend joh! Dan zou het toch echt niet lang meer duren lijkt me! Je bent de 40 weken ook al gepasseerd zie ik, ben heel benieuwd.
Wow, ik heb al even geen meldingen gekregen en moest ineens een paar pagina's bijlezen. Allereerst: @MommyTooBee Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Wat een vlotte bevalling zeg. Gaat alles goed met jullie? Is je oudste zoontje alweer beter inmiddels? Lekker genieten nu! Weet niet meer wie het vroeg over borstvoeding geven, maar ik ben ook van plan om borstvoeding te geven. Lijkt me iets heel moois om dat te kunnen doen. Hoe lang ik dit ga doen hangt af van of het lukt en het is niet dat ik koste wat het kost door blijf gaan met borstvoeding omdat ik het zo graag wil. Als het lukt, is dat heel fijn, maar als het niet lukt zal ik me daarbij neerleggen en overstappen op flesvoeding. Zie dat er al een aantal meiden de 40 weken voorbij zijn en nog niet bevallen zijn. Spannend! Nog eventjes... Ik sluit netjes achteraan, haha. @Rainbow88 Heeft het wroeten van gisteren nog iets losgemaakt in de tussentijd?
Seks schijnt ook te werken! Ik ben zelf helemaal op. Ik kan niet wachten totdat we deze tijd voorbij zijn want oh wat ben ik moe! Mijn borsten beginnen eindelijk te wennen, dat wel en het is heel makkelijk. Baby maakt geluidjes, ik pak hem uit de cosleeper, ik leg hem aan, luier verschonen, andere borst en weer terug naar bed. Zijn darmpjes beginnen wel lastig te worden. Bij mijn vorige kindjes heb ik infacol en druppels van vsm gebruikt. En zo’n probiotica middel maar niets hielp. Ook blokvoeden hielp/helpt niet. Heeft iemand een tip?
Goedemorgen dames Hier ook nog geen baby! Heb her gevoel Alsof ik al jaren zwanger ben haha!! Ik word Morgen gestript hoop dat Dat Lukt. Hoe gaat het met jullie?
Ik loop ook nog rond! De tijd gaat toch zooo traag nu he Ik moet maandag terug en hoop dat ze me dan wel wilt strippen.
Jeetje, dat is zwaar dames. Voor de rest wel allemaal goed? Hou vol! Het is zo raar om niet meer zwanger te zijn en dat naar alle waarschijnlijkheid om ook nooit meer te worden. Hoe zeer ik het vreselijk vond, ik mis het wel.
@itsann Dankjewel! Alles goed hier! Zoontje nog 1x vd week snachts zijn bed ondergespuugd maar voor de rest in goede doen. Oh jeetje dames wachten duurt lang dan hè haha. Ben blij dat ik niet lang over tijd heb gelopen! Want je weet dat t elk moment kan gebeuren dus je blijft onrustig. Ten minste dat had ikzelf. @Patri1982 Niet echt tips tegen krampjes.. Hier idd ook die van vsm geprobeerd maar vraag me af of dat nou echt heeft geholpen.. Hier ook al heel af en toe krampjes. Gelukkig duurt dit niet heel lang en is die een heel tevreden ventje. Huilt bijna niet en slaapt tot nu toe heel goed. Wel een onrustige baby wat betreft zijn armpjes, van inbakeren wordt hij heel rustig. Oh en ik heb dat gevoel van “alles is de laatste x” idd ook.. Wij houden het wss bij 2 kids en realiseerde me het gister ook ineens. Morgen voor het laatst de kraamhulp en dan sluit ik ook weer een bepaalde periode af.. Ik vond het echt een top week en ga haar echt missen. Maar ook mn buik idd die nu leeg is, dat bijzondere gevoel van een levend wezen in je komt gewoon nooit meer terug.. best een heel gek idee. Laatste weken ook heel bewust proberen te genieten van mijn buik. En nu ook de baby, voor je t weten lopen ze door de kamer dus ik geniet nu ook volop!
Hier ook nog geen baby, geen ontsluiting, zelfs geen harde buiken . Ben benieuwd of er deze week verandering in komt, nu lijkt het er nog niet op. Nog tips om te doen om de tijd een beetje door te komen tijdens het wachten op de baby?