1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hebben ze gekeken ja of je ontsluiting had? Volgens mij zegt dat niks.. Deze x had ik dus ook totaal geen voorteken dus je weet maar nooit voor t zelfde geld gebeurd het vannacht :D En om de tijd door te komen.. Ik heb gewoon nog van alles in huis gedaan en ben lekker wezen lunchen, geshopt en leuke dingen gedaan met ons zoontje.. Weet natuurlijk niet hoeveel je nog kunt, anders lekker series kijken op Netflix ;)

Libra89 vindt dit leuk.
  2. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Rust gewoon lekker uit en geniet nog van een tijd met de baby in je buik.

Libra89 vindt dit leuk.
  3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik hou me door de week bezig met series kijken, tijdschriften/boek lezen, het huis zo goed als mogelijk op orde houden :D En in 't weekend slorpt mijn kleuter al mijn energie op haha

Libra89 vindt dit leuk.
  4. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Jeetje, volgens mij zijn we echt het record zwanger zijn aan het verbreken met z’n allen!
    Hier is ook nog alles rustig. Vermaak me nog wel prima. Zit wel wat lager in m’n energie

Libra89 vindt dit leuk.
  5. Lesa

Lesa Niet meer actief

Ik hoop het voor je.met deze Temp is het niet meer leuk om hoog zwanger te zijn.

6. Lesa

Lesa Niet meer actief

Mijn record zwanger zijn heb ik al behaald. Ben nog nooit zo lang zwanger geweest.
    Hier ook geen energie meer:(

Libra89 vindt dit leuk.
  7. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ja hebben ze gekeken, nog geen ontsluiting. Haha ik hoop dat je gelijk hebt en dat ze vannacht komt. Wij kijken echt uit naar haar komst.

Thanks voor de tips ik kan alles nog wel alleen wil liever weer (kleding) shoppen enzo wanneer die buik weg is. Voor onze baby hebben we alles al :oops:.

Lunchen is idd wel leuk! Netflix kan ik me momenteel niet lang mee vermaken.

8. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Misschien staan de sterren of de maan niet goed om te bevallen voor ons :roflmao:.

MommyTooBee en Patri1982 vinden dit leuk.
  9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier ook alles rustig nog :cry:

MommyTooBee vindt dit leuk.
  10. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    ben vanmorgen gestript jammer genoeg nog geen ontsluiting wel een verweekte baarmoedermond. Dinsdag weer een poging proberen en woensdag naar het ziekenhuis voor controle hoe de baby het
    Doet of er voldoende vruchtwater nog is enz.. en anders afspraak maken voor een inleiding hoop zo dat ze zich zelf aan kondigd deze week jullie ook allemaal succes

Rainbow88, MommyTooBee en Libra89 vinden dit leuk.
  11. Nouckie

Nouckie Lid

11 jul 2008
    77
    52
    18
    Hier ook nog steeds niks.... vandaag nog op controle geweest en zelfs strippen gaat nog niet.... ben der wel klaar mee nu hoor pfff.....
    Vandaag 41 weken

MommyTooBee vindt dit leuk.
  12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wat balen dames! Maaaar het kan allemaal niet lang meer duren! Hou vol :rolleyes:

Hier oudste zoontje vanochtend weer in een ondergespuugd en gepoept bed aangetroffen, arm mannetje.. morgen toch maar eens de dokter bellen want ben er wel een beetje klaar mee..:(

13. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Ah wat zielig! Sterkte ermee

14. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Volhouden meiden! De kleintjes moeten er op een gegeven moment er uit, dat is zeker.
    @MommyTooBee, heeft hij niet gehuild dat hijhad gespuugd? Mijn dochtertje die een half jaartje ouder is dan jouw zoon en die zou iedereen bij elkaar geschreeuwd. Zo zielig. Hij heeft geen koorts of zo?

15. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wij hebben hem niet gehoord in ieder geval. Hij lag heel zielig bij t voeteneind met zn beentjes buiten bed op een schoon stuk.. Toen we binnen kwamen zei ie als eerste heel zielig; “papa mama poonmaken”. Verder was die gewoon vrolijk alsof er niks aan de hand was.. Dat is dus het vreemde ieder x hij oogt totaal niet ziek. Maargoed ik ga straks eens bellen, denk niet dat de huisarts er echt iets mee kan maargoed.. Mss zijn het onbewust spanningen ofzo doordat nu zijn broertje er is. Het begon namelijk de ochtend toen ik aan het bevallen was.. Naja even zien hoe die zometeen weer wakker wordt. Nu eerst zelf nog even slapen!

16. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Mijn vliezen zijn vannacht gebroken, ik twijfelde want had veel meer vochtverlies verwacht en het was maar een beetje.

Lig nu op de kraamafdeling en beval hopelijk vandaag :)

Libra89 en Patri1982 vinden dit leuk.
  17. Lesa

Lesa Niet meer actief

Spannend hoor!! Meestal als je ligt en op je vuist blaas kom je er wel achter.
    Als ik je niet meer tussen door spreek.
    Succes! Je kan het!

18. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Succes!

19. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Succes!! En niet gillen, zonde van de energie!

20. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Heel goed mogelijk. Arme mannetje. Zo zielig als ze ziek zijn. Nu ga ik weer een dutje doen. Mannetje komt nog elke 3 uur, dus ik slaap in blokken van 2 uur. Al heeft hij in de nacht 4 uur tussen gelaten en heb ik 3 uur kunnen slapen. Wat een luxe :roflmao:

Deel Deze Pagina