Ik ben ook benieuwd hoe het met je is @Sooff28 ! Hier ons oudste zoontje voor de zoveelste x vanochtend wakker geworden in zijn eigen spuug en ontlasting.. ik ben echt ten einde raad. Vriendlief vanochtend met hem naar de huisartsenpost geweest maar ook zij konden niks. In t weekend wordt de ontlasting niet nagekeken dus het wordt pas weer maandag voor we naar de dokter kunnen. Hij drinkt gelukkig goed dus dat is belangrijk, maar ik zit er wel echt behoorlijk over in. Ik wil gewoon dat dat arme mannetje zich weer goed voelt, het duurt nu al 2 weken Gelukkig doet Yari het super goed en hebben we aan hem geen kind..
Hallo allemaal, Vandaag ben ik opgenomen in het ziekenhuis wordt morgen ingeleid. Het gaat goed met de baby en met mij wordt ingeleid vanwege de termijn en pijnklachten (rug, benen, bekken). Ik hoop dat ze morgen geboren gaat worden! Over borstvoeding etc kan ik nog niet echt meepraten, ben wel benieuwd hoe ik het ga ervaren na het lezen van jullie berichten. Hoop zo dat het allemaal goed en spoedig gaat verlopen!
Ik lig ook sinds vanmiddag in het ziekenhuis ballonnetje is geplaatst viel me zo mee gelukkig en nu hopen dat het een beetje op gaat schieten en ik morgen mag bevallen
Bij de huisartsenpost konden ze ook niks, ontlasting onderzoeken ze niet in t weekend en hij was niet uitgedroogd of oogde erg ziek dus t is ook niet zo zorgelijk om bijvoorbeeld naar t ziekenhuis te gaan.. Afwachten en morgen weer naar de dokter. Heel erg balen want vanochtend vroeg was t weer raak. Na de fles van Yari hoorde ik de oudste weer overgeven.. We hebben 1,5u met hem opgezeten, veel overgegeven en toen dat over was nog een diarree explosie erachter aan Om 7u lag iedereen weer op bed en 8u moest Yari weer de fles.. Kort nachtje dus. Ik kan niet wachten tot t morgen is en er hopelijk eindelijk wat aan gedaan kam worden. Ik begin het echt zorgelijk te vinden want er zit totaal geen vooruitgang in.. Duimen dat ie vandaag de dag een beetje goed doorkomt.
Hi dames ik ben vanmorgen bevallen hele snelle bevalling 8 uur vliezen gebroken en om 12 uur is ze geboren! Was best heftig maar ze is er eindelijk en zijn lekker thuis