Goed hoor! Cb was volgens mij goed tevreden. “Lange tenger ogende jongen die er gezond uitziet”. Hij was nu 3400gr (geboortegewicht 3195gr). Hij heeft sinds de geboorte een gek plekje op zijn hoofd, hier kijkt de arts de volgende x naar. En oudste zoontje lijkt iets beter te gaan, nu al 2 dagen geen diarree of overgeven dus hopelijk gaan we de goede kant op! Wel zijn ontlasting weggebracht dus ben benieuwd of daar nog iets uit komt.
Fijn dat je zoontje het beter doet. Weten ze al wat het was? Wat bedoel je met gek plekje? Ik ga morgen naar de cb. Hij is al zo groot, ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen. Twee dagen geleden woog hij 4790 gram en draagt al maat 62! En dit alleen maar op borstvoeding. Hij slaapt alleen niet zo goed in zijn bedje nu. Veel last van krampjes en sinds vandaag ook verkouden. Zo zielig.
Nee de ontlasting staat op kweek dus benieuwd of daar nog wat uit komt.. En bij Yari een gek plekje wat lijkt op een soort van ophoping van talgkliertjes ofzo, iets rood en groeit ook geen haar op, gewoon echt een apart plekje. Vk en kraamzorg hadden het ook nog nooit gezien. Wil me niet teveel zorgen maken, maar wil sowieso weten wat dit is en of er wat mee gedaan moet worden.. Jeetje, geef je hem slagroom Wat een flinkerd al! Ach ja die vervelende krampjes, en dan ook nog verkouden. Beterschap!
O, ik haat het als er iets is en ze hebben het nooit eerder gezien. Echt ouderschap, er is altijd iets aan de hand met een van de kids. Ja, het is echt een vreetzak! Daarom ben ik zo verbaasd dat ik totaal niet afval! Je zou zeggen met de hoeveelheid dat ik produceer. Maar goed, ik val nooit af tijdens bv. Dat komt pas daarna, jammer genoeg. Ik ben “call the Midwife” aan het kijken. Zo’n mooie serie, ik moet wel bij elke aflevering huilen.
Ja er zijn altijd wel dingen om je zorgen over te maken bij kinderen idd.. en dat zou de rest van ons leven ook zo blijven helaas haha. Oh die serie ken ik niet! Wij hebben sinds kort ook Videoland, dus ik kijk nu Soof. Vond de films al geweldig, dus om deze serie kan ik ook echt weer lachen.
Hoi dames, ff snelle update. Beetje laat maar goed. Ons zoontje is geboren op 17 juni om 00.45 op de eerste hulp. 3960 gram. Het ging zo snel dat ik in de auto zou bevallen maar ben uiteindelijk toch nog snel naar binnen gebracht op een brancard. Hij doet het echt super goed. Ik daarentegen heb een beetje moeite met hoe het allemaal is gegaan. En veel pijn, naweeën, blaasontsteking, ben ook flauwgevallen in t ziekenhuis en krijg steeds meer pijntjes hier en daar waarschijnlijk nog van die val. Borstvoeding gaat dit keer ook niet zo goed, hij houdt zijn kaken op elkaar. En zo kan ik wel even doorgaan.. In ieder geval zijn we redelijk gezond. Het herstel heeft nog wel tijd nodig bij mij. Hoe gaat t met de rest?
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Fijn dat hij het zo goed doet, en hopelijk gaat het ook met jou snel wat beter! Klinkt als een heftige bevalling! Hier gaat het zijn gangetje, de tijd vliegt. Yari was gister alweer 3 weken oud. Hij doet het goed! Ikzelf heb een beginnende keelontsteking, wss lage weerstand door t weinig slapen.. Oudste zoontje is sinds een week weer beter. Helaas gister wel weer de auto onder gespuugd op weg naar de dierentuin.. Uiteindelijk dus weer naar huis gegaan en geen dier gezien.. Vrezen ook voor wagenziekte. Iemand de ultieme tip hiertegen?
Wow, heftig hoor. Wel gefeliciteerd met je mannetje. Hier alles okay. Vandaag een maand! Ik kwam vorige week achter dat mannetje zijn sleutelbeen had gebroken tijdens de bevalling. Ik vond dat zo erg! En geen wonder dat hij zo onrustig was. Ik ben bij een osteopaat gegaan want hij heeft veel spanning bij zijn schoudertje. Zo zielig.
Ach dat is sneu zeg! Maar fijn dat jullie nu eindelijk weten waar dat onrustige vandaag komt en er iets aan gedaan kan worden. Merk je al veel verschil na de behandelingen?
Nee, niet echt. En ik denk dat zijn onrust ook iets is wat bij hem hoort. Mijn eerste was ook zo onrustig. Daar is overigens nu niets van te merken. Hij is nu te relaxed. Maar goed. Hoe gaat het met jouw zoontje?
Ja dat zou kunnen hoor. Hier ook een onrustig mannetje, maar hij slaapt gelukkig aardig goed. Snachts baker ik hem ook in en dat vindt hij wel heel fijn. Het gaat heel goed met hem! Begin te merken dat ie een beetje uit zijn maatje 50 begint te raken met sommige kleertjes! Zie het maar als een goed teken haha.
Ik baker hem ook in, maar helpt voor geen meter. Het enige is dat hij zichzelf niet wakker mept. Weet je al hoeveel hij weegt? Jammer he van de kleertjes. Ik heb amper maat 50 kunnen gebruiken en zijn boxpakjea maat 56 zijn te klein. Ik hoop dat hij wat langer in 62 blijft want daar heb ik beat veel van. En je oudste? Al aan de betere hand?
Oh dat is jammer dat dat niet helpt! Vorige week toen het cb langskwam woog hij zo’n 3400gr (3195 bij geboorte). Oh jullie in maat 62 dus al? Hier komt het vooral door de lengte, hij is smal en lang vandaar dat 50 nu langzaamaan kort begint te worden. Met de oudste lijkt t weer beter te gaan, al had ie gisteravond ineens wat verhoging en lag ie erg te jammeren in bed. Dit was vanochtend dan weer over en is gewoon naar het kdv geweest. Waar die wel erg dwars van terug kwam. Heeft nu echt een fase van; Papa doen! En als die het dan wil doen is het; Nee mama doen! En dat met ALLES.. Heel vervelend want hij wordt er ook echt boos van. Terwijl het normaal een super blije jongen is.. Maargoed ik ga ervan uit dat t maar een fase is en dat dat ook weer over gaat.. Hoe is het bij jou verder ook met je andere kids? Hoe reageren die op de baby?
Hier goed hoor! Nog even mn draai vinden met 2 kids, maar dat went vast vanzelf haha. Hoe is het met jou? Ik vraag me ook nog steeds af hoe t met @rhea90 is ...