1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Mijn buik blaas ook op...zeker na het eten lijk ik wel 3 maanden. Echt ongelooflijk...maar zijn echt de darmen nu. Ik ben erg slank, en draag normaal strakke kleding maar heb wat lossere truien gekocht en me broek zit met een elastiekje vast:roflmao:

Joyce2013 en kleintje85 vinden dit leuk.
  2. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ik voel elke keer iets vloeibaars lopen van onderen.. Elke keer als ik dat voel, denk ik.. Oh jee :confused: maar dan kijk ik en dan is het witte snotterige slijm. hebben jullie dat ook?

3. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Hier ook opgeblazen buik. Soms staat t helemaal strak haha

4. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hier ook opgezette buik :roflmao:
    Broeken passen nog wel maar zitten steeds strakker. Draag nu ook wat ruimere kleding naar werk vooral omdat ik niet wil dat andere het al zien. Voor mijn gevoel valt het wel op mijn man ziet ook heel goed het verschil.

5. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    #325 Patri1982, 7 okt 2017
    Laatst bewerkt: 7 okt 2017
    Ja constant!!
    Ik ben al een kilo aangekomen, maar mijn borsten zijn echt groter. Mijn zoontje aaide ze en zei, he hebt mooie borsten mama :) Hij is 4 en als hij het ziet, wie nog meer?
    Ik kan wel gelukkig mijn broeken nog aan. Ik had alles weg gedaan want ik dacht dat ik klaar was. Niet dat ik ze nu aankan want ik had ze echt uitgerekt. Dit keer wel kwalitatief goeie broeken want sommige van H&M waren echt slecht

Ja, ik doe mee met MvM als de echo goed is. Ik haat het wel, die geur van urine, bleh! want daar kan ik ook niet tegen, geur!

kleintje85 vindt dit leuk.
  6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @kleintje85 ja hier ook verschrikkelijk voel het af en toe gewoon lopen.

@Patri1982 zo vandaag poeppamper van me zoontje stond gewoon te kokhalzen. Mega gevoellig voor geur hier dus ook.

@debby25 ik gebruik ook een elastiekje haha werkt heerlijk verlossend halverwege de dag haha.

kleintje85 en Patri1982 vinden dit leuk.
  7. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Want daar heb
    Bleh had dat met het afvegen van zl's billen. Dat uit zo iets schattig zoveel vieze dingen kan komen. Okay, moet nu stoppen want ik maak mezelf weer misselijk:confused:

8. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Ja dat is mijn slakkenspoor:roflmao:

Joyce2013 en kleintje85 vinden dit leuk.
  9. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Ik heb nog geen buikje, je ziet bij mij helemaal niks. Heb wel het idee dat ik strakke broeken ook niet je van het vind. Heb heerlijke truien en vesten gekocht, met deze oversized mode kan het wel ff mee:D

10. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Echt he! Jullie raden nooit wat ik met mijn vrijgezellenfeest ging doen ze kwamen binnen met proseco... geproosst slokje.. daarna ergens weg gezet en vergeten...een cocktail workshop ik dacht echt hoe ga ik me hier uit redden ik op een onbewaakt moment naar die barman toe... en het vertellen... hij voor mij elke x alcohol vrije cocktails gemaakt en toen ik ze zelf moest maken koos ik een alcohol cocktail maar dan zorgde hij ervoor dat hij alcohol vrij was hij maakte ook cocktails die wij moeste proeven kleine slokjes genomen... we hebben ook.nog een escape room gedaan super leuk! Hierna uiteten bij het zusje... mn buik wordt in de loop van de dag steeds dikker en had een nietsverhullend shirt aan een witte dus stak het op de frisdrank en de alcohol dat mijn darmen daarop reageerde... savonds wel paar x liefmans besteld maar die op miraculeuze wijze opgedronken njah veel.belanden stiekem op de grond het was echt super leuk!!
    Pfff wat een dag maar zo leuk!! Nu helemaal kapot... en iedereen vraagt of ik een kater heb dus ze hebben niks door gehad nu op naar vrijdag!!

Fijn weekend iedereen nog!!

Joyce2013, Patri1982, Sharonneke88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    @ilse1986 haha geweldig! :roflmao: Wat goed dat je het ondanks alles wat gepland was, verborgen hebt kunnen houden. Knap hoor! Niemand van de meiden weet nog iets? Nu aftellen naar vrijdag!!

@ buikjes; ‘s avonds heb ik de laatste dagen echt een opgezette buik en vrij hard ook. Kan ‘m niet eens inhouden, haha. Blij dat ik overdag werk en niet ‘s avonds :D Als m’n broeken echt te strak zitten, vooral ‘s avonds dus, doe ik ‘m met een elastiekje vast. Scheelt een beetje!

12. Kup

Kup Lid

4 okt 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Pff..net bij het oontbijt nietsvermoedend een half broodje rosbief aan het eten..wat ben ik een dombo. Ik kijk mijn vriend aan en zeg ook tegen hem, let jij niet op ofzo. De kinderen wat is er mam, waarom niet...euh geen zin in.
    En gisteren kattepoep opgeruimd bedenk ik mij nu..
    Dus mijn vriend heeft al 2 keer op z'n donder gehad..hij moet beter opletten.
    Ik vergeet dat..
    Hormonen? !

Knap hoor met een vrijgezellenfeestje! !

13. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    #333 Myz, 8 okt 2017
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
    Hallo dames!

Allereerst iedereen gefeliciteerd!

Ik durf het nu aan mee te kletsen.
    Vrijdag nod en s avonds cb 1-2. Eerder al kruidvat test gedaan maar was een (vond ik) vaag lijntje. Zojuist toch echt een streep! Had de kruidvat nog niet vaker gebruikt.

Ik ben 30 en het wordt hopelijk ons eerste kindje.

Ik voel me zwanger. Pijnlijke borsten, emotioneel, en pijnlijke buik

Datum zoals ik bereken wordt 15 juni

Bijgevoegde bestanden:

Lief87, BonnieH, kleintje85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Jaaa! Welkom @Myz! Mooie streep hoor! Nog een keer gefeliciteerd! :D

Myz vindt dit leuk.
  15. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Nemen jullie speciale vitaminen nu jullie zwanger zijn? Ik slik al wel een poos foliumzuur, maar is het verstandig er nog meer vitaminen bij te nemen?

16. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik slik Etos multie zwanger zijn met foliumzuur. Kan vast geen kwaad wat extra vitamine.

itsann vindt dit leuk.
  17. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Vitamine D pak ik er ook nog bij naast foliumzuur omdat me dat is aangeraden... zeker nu in de winterperiode kan het zijn dat je dat te weinig aanmaakt. Bij de kruidvat hebben ze ook speciale zwangerschapsvitamine waar alles in zit wat je nodig hebt... dan mis je zeker niets. Overweeg om die aan te schaffen :).

itsann vindt dit leuk.
  18. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    @ilse1986 , haha geweldig! Zo heb ik eens met oud en nieuw stiekem wijn en champagne vervangen door alcohol vrije champagne.. Haha!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Lekker bij t zusje! Daar ben ik dol op!:D

ilse1986 vindt dit leuk.
  19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik slik...gravitamon, heb ik de vorige keer geslikt tot de bevalling.

20. Lesa

Lesa Niet meer actief

Ze raden foluimzuur aan en vitamine D. Maar ik heb een zwanger zijn multivitamine.

itsann vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina