Hier soms toch lichtelijk onzekerheid. Het ging zo goed, nu sluipt het er toch weer n klein beetje in. Vandaag weer wat snotterige slijm met beetje bruin vermengt. Ik heb wel een naar gevoel op mn maag, snel honger en wat moe. Maar ik mis de pijnlijke borsten. De vorige zwangerschap moest ik mn borsten echt even vastpakken en dan mn bed uit! Haha. Nu dus totaal geen last van. Ook heb ik verder geen krampjes, steekjes of het idee dat daar "iets" groeit. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Toch weer klein beetje "bang" dat ik weer zoveel verdriet ga hebben. Vraag aan de gene die een MK gehad hebben: zijn de zwangerschapskwaaltjes nu hetzelfde of ook anders?
De keren dat ik een mk kreeg, miste ik achteraf denk ik wel de symptomen. Maar die zijn voor iedereen anders. Laatste keer was ik bijv dit termijn al super moe en weeeig. Terwijl ik nu daar helemaal geen last van heb. En de 3 zwangerschappen die ik uit heb gedragen waren allemaal anders.
ik heb nou foliumzuur met vit D en ijzer tabletten, de vorige keer had ik die compleet zwanger ofzo van de kv, maar die is nu veranderd en er zit nu visolie in. zoooo smerig
Herken je onzekerheid wel. Ik ben er de vorige keer pas met 10 weken achter gekomen dat het niet goed was . Mijn symptomen zijn precies hetzelfde als de vorige keer... eigenlijk nauwelijks ergens last van. Voel mijn borsten wel en moe en dat is het, had ik de vorige keer ook. Helaas zegt dit helemaal niets of het wel of niet goed is. Probeer jezelf niet gek ermee te maken meid iedereen heeft andere kwaaltjes en dit zegt niets over het verloop van de zwangerschap (dit advies heeft mij in een ander topic ook goed gedaan). We hebben het helaas niet in de hand.
Welkom myz!! Gezellig dat je erbij bent gekomen!! Wanneer heb je je eerste echo? Hier 29 en ook eerste kindje. Spannend allemaal he?
Ik slik foliumzuur waar ook vitamine d inzit. Verder niks. In die compleet zwanger zit Volgens mij minder foliumzuur dan je hoort te slikken en allebei hoeft niet volgens mij
Ik ga deze week bellen. Vond het vorige week nog te onzeker. Ben benieuwd wanneer het kan, wil niet te vroeg Heel spannend allemaal! Ben Nu zo ontzettend misselijk! Niet zo fijn.. en dat bij 4.2 wk benieuwd wat dat nog gaat worden.
Ik hou van het zusje!! Ik heb een Melkallergie en daar kan je dan toch heerlijk eten!! Hou ervan! Nog helemaal niemand weet het zelfs onze ouders niet
Super mooi verhaal @ilse1986 dat zul jr nie gauw vergeten... knap hoor dat niemand dat in de gaten heeft gehad Balen @kleintje85 dat je nog steeds een beetje bruinverlies hebt. Ik dacht met onze 2de zoon gewoon dat ik ongesteld was geworden. Dat bleek dus van de innesteling te zijn. Hoop dat dat bij jou ook het geval is! Welkom myz! Gefeliciteerd! Ik zwangerschaps vitamines van VSM gehaald.
Nou meiden... Morgen mvm ben wel een week verder als dat zij denkt oeps foutje. Vind het stiekem toch spannend weer. @ilse1986 Petje af hoor...dar was mij never nooit niet gelukt! Maar leuk joh dat ze dat allemaal hadden georganiseerd voor je. Wanneer trouw je precies volgende week? @Myz Verschilt geloof ik heel erg per verloskundige. De ene doet het al bij 8 weken...de andere bij 10. Bij mij "helaas" al bij 6 à 7 weken via de mmm. Dus heb hem expres zo last mogelijk gezet. @kleintje85 Meid hou goede moet...bruin is geen bloed he. Blijft even erg spannend maar we duimen voor je mee!
@debby25 wij trouwen vrijdag en kan je zeggen zwangerschapshormonen en die laatste voorbereidingen zijn geen goede combi En kan vooral m'n mond houden omdat niemand het verwacht omdat we van de week trouwen Anders zou ik dat ook niet kunnen hoor
Ik had heel veel last van zwangerschap kwaaltjes. Misselijk en moe niet normaal.helaas heeft mijn het niet zelf afgestoten dus kan daar niet over mee praten.
Eerste verjaardag overleefd, thee gedronken en water en niemand keek gek op Toch een soort van opluchting.
Wat bedoel je met mmm? Ik wil denk ik het liefst rond de 8 A 9 weken. Maar liever 10 dan 6.. Door vorige MA.. ik ben benieuwd wat ze zelf voorstellen..
Iemand ervaring met mvm en een MA? Ik wil me wel aanmelden , maar wat als het misgaat? Merken zij dat? Hoe gaat dat in zn werk?? Ivm eerdere MA vraag ik me dat af.. wat als ik me nu aanmeld en dat het dan toch.. tja snappen julli??
Ik denk niet. De testen vragen wel een hoog hcg gehalten om te knallen. De gyn/vk kunnen het eerder op de echo of bloed test.
Och wat een herkenbaar verhaal! Probeer positief te blijven. Je kan er zelf niets aan veranderen. Maak je niet te druk, mij helpt het om niet te veel te lezen en opzoeken. Dan ben ik er de hele dag mee beZig en merk je zo wat je wel en niet voelt en bedenk je hoe het zou moeten.. Kop op & probeer te genieten, zoek je ontspanning