1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Hoe hoog? Mijn kV test van vanmiddag zoals onderstaand...
    Testen ze alleen aan het begin of vaker??

Bijgevoegde bestanden:

2. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    @Lesa "gelukkig" heb ik darmproblemen. Die komen deze periode ook wel erg "goed van pas"

3. Lesa

Lesa Niet meer actief

Daar heb ik geen verstand van hoeveel hcg.
    Maar mijn kruitvat testen knalde maar de mvm testen waren wat lichter. Maar dat betekend helemaal niets. Ik heb 2 kindjes boven in bed liggen.
    Probeer er zo min mogelijk over het mis gaat te denken. Het maakt je zo onzeker.

4. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Bruin is nu roze geworden :( waarom wordt t me zo f*cking moeilijk gemaakt???

5. Lesa

Lesa Niet meer actief

Haha.dat schilt inderdaad.

6. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    @Myz: mmm- medische malle molen. En ik denk dat mvm heel wat gewend is hoor. Je kan het sowieso altijd stoppen. Bij mijn laatste was ik zo misselijk van de geur dat ik al met 14 weken ben gestopt met het geven.

@kleintje85: Bij mijn vmk had ik wel krampje, maar een klein beetje last van mijn borsten. Nooit echt misselijk, maar dat had ik nooit. Ik had wel vrij snel bloedverlies. Dus mijn lichaam wist dat het niet goed zat, gelukkig. Toen met 5 weken een miskraam. Bij mijn zoon en dochter had ik ook bruin bloed gehad, maar dat werd nooit rood.

Ik slik vitamine b12 en omega 3 omdat ik vegan ben en ook folliumzuur en vitamine d3.

Nou, nog 10 dagen voor mijn eerste echo, ik kan niet wachten om te zien of alles het doet. Ik ben moe, emotioneel en mijn borsten zijn ontzettend groot en pijnlijk, precies zoals bij de vorige zwangerschappen. Alleen toen had ik al echo's gehad en nu maar wachten. Pfff, ik mis de gyn's!

7. Lesa

Lesa Niet meer actief

Niet leuk. Weet niet zo goed wat ik erop kan zeggen om je troost te bieden.

8. Sox

Sox Actief lid

8 jun 2016
    141
    129
    43
    @kleintje85 oh nee dat meen je niet, dikke knuffel.

9. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Oooeei dat is vroeg misselijk idd! Naja zekerder kan je het dan ook niet weten he haha. Ik begin nu pas mijn borsten te voelen, maar ook niet super pijnlijk ofzo. Het onzekere gevoel zal nog wel even blijven denk ik helaas:roflmao:

10. Sox

Sox Actief lid

8 jun 2016
    141
    129
    43
    Ivm behoorlijk laag ijzergehalte, en vorige keer zakte die ook nog verder, dus dacht ik eens slim te zijn en alvast extra te slikken

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Medische malle molen...Ik ben nu voor de 3de keer zwanger via ivf;)

Myz vindt dit leuk.
  12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb mijn eerste zwangerschap af moeten breken met 14+1...heb hun dat netjes gemeld maar wel nog de volle week toen afgemaakt. Toen vond ik het genoeg.

Myz vindt dit leuk.
  13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @kleintje85 hoe gaat het??

ik slik foliumzuur tot 3mnd. Dan schakel in over op Omnibianta

14. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!
    Hopelijk hebben jullie een betere nacht achter de rug. Slecht in slaap kunnen komen, rare dromen en vroeg wakker hier.. nu wachten tot de misselijkheid iets zakt en dan een hele dag werken :|

Fijne positieve dag allemaal!

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nope half 5 zat ik weer beneden...waardoor ik dus al vroeg op de dag bekaf ben :(

16. Lesa

Lesa Niet meer actief

@kleintje85 hoe gaat het niet met je?

@Myz vervellend dat je zo misselijk bent. Hopelijk neemt het af voor het werken.

17. Lesa

Lesa Niet meer actief

Niet prettig :(

18. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    Ah nee! Ik weet ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen.. hopelijk is er niks aan de hand! Knuffel!

Hier vanochtend flink misselijk! Bah! Heb er ook veel last van dat ik snel heel erg honger heb en dan meteen misselijk van de honger, dat had ik de vorige zwangerschap ook heel erg..

19. Lesa

Lesa Niet meer actief

Bah! Niet prettig! Hopelijk neemt het snel af.

20. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    @Myz en @debby25 : heel erg herkenbaar die slechte nachten. Ik kan ook zo slecht inslapen 's nachts. Terwijl ik voor me gevoel de hele dag wel zou kunnen slapen, maar dan kan het niet helaas. Ik heb vooral last van onrustige benen en veel transpireren. Maar dat transpireren kan ook komen van mijn heerlijke winterdeken die ik er van de week op heb gedaan :rolleyes:

Mijn borsten beginnen nu wat gevoeliger te worden, maar dan moet ik er wel aanzitten om dit verschil te merken. Ze mogen van mij wel doorkomen die pijnlijke borsten, vind het gek genoeg een beetje geruststellend allemaal hahah:D

Deel Deze Pagina