Ja nou ik was gestopt en in de vakantie ben ik weer de mist in gegaan. Dus ik moet nog eens stoppen. Maar de planning was tijdens het werkelijke overgaan naar het andere huis. Aangezien ik echt niet had verwacht nu zwanger te zijn van 2 keer Seks afgelopen maand Maar het gaat goed hoor ik had het voel van allen carr al bijna uit
Mag ik even 1 vraag stellen? Hoe kan ik mijn banner aanpassen? Ik heb nu een link van nodapp.nl en ik wil die graag te zien krijgen net als bij jullie! Maar ja hoe moet dat?!
Hier nog een roker, bij de vorige was het me niet gelukt, wel behoorlijk geminderd, op een slechte dag na dan. VK wist het en zei der niks over, maar wel 9maand lang verschrikkelijk veel commentaar gehad van schoonfam, motiveert ook niet echt. Achteraf kon ik een mooi, groot, gezond en ruim voldragen kleindochter onder hun neus schuiven.
Hier bloedverlies na het niezen en een stolseltje kwam eruit. Ik heb de vk gebeld, die zei.. Zolang je geen kramp heb of veel bloed hoef je je geen zorgen te maken. Yeah sure. Die heb ik vaker gehoord. Dames ik ga deze groep even ontvolgen. Ik kom weer terug over misschien een paar weken als ik dan nog zwanger ben en ik meer hoop heb. Succes dames! Ik hoop dat gauw.
Hier ook een roker...eerste zwangerschap geminderd tot 5 per dag. Toen dat fout ging ging het roken ook fout. Bij esmee heb ik daardoor zoveel spanning gehad dat ik niet wou stoppen. Uiteindelijk gehaald met 41 wkn en ruim 7 pond Ik heb ik donderdag een afspraak bij de ha om te stoppen...ben alleen heel sceptisch erover en die het voor ml.
Lieverd wat een ellende e ik snap je helemaal. Last je wel nog iets weten als je een echo ofzo hebt gehad. Dikke -×-
Ach @kleintje85 wat rot maar ik begrijp je volkomen. Sterkte Ik rookte toen ik zwanger werd van mijn zoon maar echt gelijk gestopt bij het zien van een positieve test. Ik heb een Engelse programma gezien waarbij de vk liet zien dat een kind adem tekort krijgt bij elke peuk en dat vond ik zo heftig omdat zo’n kleine geen keuze heeft. En daarom kon ik zonder enig hulp stoppen want ik deed het voor hem, niet voor mij.
Over roken gesproken... ik had met m’n schoonzusje al afgesproken samen mee te doen met Stoptober deze maand. Nu ben ik er dus een week geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, dus een extra motivatie om niet meer te roken. Gaat me tot nu toe goed af. Mis het niet eens!
Ach lieverd... ik hoop zo voor je dat het niets is. Hou je ons wel een beetje op de hoogte wanneer je er zin in hebt? Dikke knuffel!
Ik leef helemaal met je mee! Ik vond het ook erg moeilijk om te stoppen hoor! Had de dag dat ik erachter kwam nog drie sigaretten gerookt die dag, omdat ik halverwege de dag stoppen echt onmogelijk vind. Met een nacht ertussen win je toch al negen uur tijd. Maar ik ga nooit meer beginnen hoor, wat een hel om er vanaf te komen en ik ben er ook nog lang niet. Maar ik snap dat zo'n schoonfamilie niet meewerkt ( de mijne zijn er ook oordelen over terwijl ik niet zwanger was ). Je voelt jezelf al schuldig genoeg over het feit dat je het nodig hebt en je baalt dat je daarin faalt dan. Zo blijf je juist roken! Mijn vriend heeft mij zo geaccepteerd, anders stond die bij het grofvuil hoor
Zo word je niet gerustgesteld zeg! Nou het enige wat je kan doen is goed voor jezelf zorgen en zo min mogelijk stressen. Wij zijn er voor je
@roken ik ben zelf een ex roker al 4 1\2 jaar rook vrij. bij mijn oudste kindje gestopt toen ik er achter kwam dat ik in verwachting was naar de borstvoeding periode weer begonnen heel dom. paar jaar daarna gerookt tot we voor een 2 kindje ging 2 maanden voor ik stopte met de pil gestopt. nooit meer een sigaret aangeraakt. ik hoop voor de dames dat het stoppen gaat lukken. jullie kunnen he !!!!
Ja ik heb nu een week niet meer gerookt en ik heb er nu een beetje mijn rust mee gevonden. Ik was zeer onrustig. Maar ik ben ook gestopt en niet geminderd. Ik wil mezelf niks kunnen verwijten als het mis gaat. En ik voel me goed. Optimistisch en de ontwenningsverschijnselen vallen me mee. Maar ik weet ook dat ik er nu geen moet roken, want dan vind ik het toch weer te lekker. We kunnen het meiden BAM BAM