Hey dames, Weer eventjes terug.. Het gaat gelukkig wat beter. Bruin is nu alleen nog maar heel licht bruin met wit vermengt en niet de hele dag door. Toch blijft t natuurlijk spannend. Ik wil steeds naar die kleertjes gaan kijken die ik vorige zwangerschap gekocht had, maar ik merk dat ik nog niet durf. Er zegt dan een stemmetje, wacht er nog eventjes mee.. Maar ook wil ik dolgraag even kijken.. Even ruiken aan de kleertjes en in me op laten nemen dat ik weer zwanger ben. Maar dan toch weer dat ene stemmetje, "doe maar niet". Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. Stemmetje "doe maar niet" volgen of negeren en lekker genieten.
Hey kleintje85, fijn dat je er weer bent! Ja kijk ik ben gewoon lekker aan het genieten, maar ik ben nog niet met kleertjes bezig. Tuurlijk vind ik het spannend en wil ik heel graag die echo het liefst morgen, maar het is wel enthousiaste spanning. Gewoon goed voor jezelf zorgen, meer kan ie niet doen en wij kunnen het ook niet voor je beslissen. Gewoon doen wat je wilt, het is niet goed of fout. Probeer het van ie af te zetten, want zo raak je veel te gestresst.
@kleintje85 ik heb bij mijn eerste zwangerschap meteen het een en ander gekocht...toen dat fout afliep hebben we bij onze dochter gewacht tot de 20 wkn echo. Zolang wil ik.nu niey wachten maar wel tot de intake of 12 wkn echo. Verder ben ik blij dat je er weer even bent. Hou hoop lieverd! Nou ik heb vandaag gewerkt in een zwangerschapsbroek heerlijk.....maar bij 6 weken al...wtf echt de vorige keer kon ik me eigen broeken aan tot de 20 won hahaha
Kleertjes kopen doe ik nu idd nog niet. Wacht wel tot na 12 weken echo. Maar ik wilde even naar de kleertjes kijken die ik al heb en dan wegswijmelen. dit durf ik dus ook nog niet.
Ja dat is idd wel heel leuk maar misschien nog niet voor nu...komt wel meid. Wanneer is je echo? Heb geen zin om de lijst trerug te zoeken.
Hallo dames, Voor degene met slecht nieuws afgelopen dagen.. een dikke digi knuffel en ik hoop dat jullie snel weer met leuk nieuws komen en dat alles dan goed mag gaan en komen. Hier zijn de symptomen nog het zelfde, zere borsten, rommelde darmen, vlagen misselijk en aardig wat plassen. Maandag over een week heb ik mijn eerste echo en ik ben toch wel een beetje zenuwachtig door alles wat je leest. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Kleding kopen doe ik nog niet ivm geslacht. Ik vind het leuker om gericht te kunnen kopen hihi. Roken doe ik niet dus dat is een gelukje, en met eten probeer ik goed op te letten. Ik slikte al vanaf begin mmm foliumzuur en ben sinds vandaag overgestapt op Davitamon compleet mama plus.
@debby25 haha dank je. Krijg alleen maar positieve reacties Ik krijg a.s. Donderdag al een echo met 6+1 in mijn eigen woonplaats, omdat ik zo twijfelde. De 7 weken echo heb ik 25 oktober in Utrecht. Omdat ik twijfelde heb ik gevraagd of ik eerst in mijn woonplaats een echo mocht, om te kijken of het goed gaat. Als ik in Utrecht slecht nieuws krijg, moet ik 1.45 minuten naar huis rijden met emoties. Als ik donderdag heen ga en t ziet er mooi en positief uit, dan is de kans op slecht nieuws misschien iets kleiner.
Verdomme!! Toch weer bloed. Ik kreeg kramp toen ik moest poepen.. Nu verlies ik weer bloed. Word er gek van!!! Elke keer als ik zeg dat ik me beter voel of zekerder, gaat er weer iets mis!
Kan er door het drukken niet een adertje zijn gesprongen meid? Hè wat kut zeg...wacht ff af. Miss stopt het wel weer. Donderdag heb ik ook een echo....lijkt nog ver weg maar ik hoop dat we allebei goed nieuws krijgen -×-
Ach @kleintje85, ik heb het zo met je te doen. Heb je al een echo gehad? Of een bloedtest? Geeft je wat zekerheid. Ik moet zeggen, ik ben ook niet bezig met de uitzet. Eerst zien en dan geloven. En ook, zoveel moet ik niet kopen qua kleren alleen rompers. Ik zou dat nooit herbruiken. Dat is net zoals onderbroeken. Ik heb woensdag een echo. Ik wordt la nerveus als ik het schrijf! Ik hoop zo dat het hartje nog klopt want ik weet niet of ik het weer zal proberen. Ik haat dit, zoveel onzekerheid.
Zo dames na een heerlijke dag weer lekker mijn mandje in. We hebben eettafelstoelen gekocht en een geweldig glazen schilderij voor in ons nieuwe huis. Ik voel me goed en gelukkig. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat. De echo is nog zo ver weg dat het me nog goed afgaat . Ook al gaat het mis dan moet ik maar gewoon denken dat het anders gehandicapt was geweest. En ik dankbaar moet zijn dat ik zo vruchtbaar ben. Als ik ga focussen op wat allemaal KAN gebeuren word ik gek en gaat het sowieso mis. Aangezien ik best gevoelig ben voor nare ervaringen, Google ik nergens naar haha. Ik heb sinds gister weer wat krampen. Dus mijn baarmoeder groeit nog steeds. Laten we lekker genieten en elkaar zo min mogelijk gek maken met verhalen van nichtjes van kennissen van
Geen bloed, alleen bruin nog. Maar wel een naar gevoel in mn buik. Krampjes en steekjes. Ik weet t niet zo goed. Donderdag een echo voor mn onzekerheid. Kijken of er iets zit of een leeg vruchtzakje.. Misschien kunnen ze zien of ze een gezonde zwangerschap zien tot nu toe. Hoop dat t snel donderdag is.
Ik hoop dat alles in orde is! Ik heb ook krampen hoor meid. Dat betekent dat ie baarmoeder groeit. Bloed kan ook normaal zijn. Je hebt 1 miskraam gehad toch hiervoor? Waarschijnlijk ben je donderdag in de zevende hemel. Als je maar niet vergeet je echo te uploaden
Ik ga heel hard duimen dat je donderdag een goede echo hebt. Ik persoonlijk heb nu ook veel last van krampen.